Svíčka zalitá přepálená:-(((

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 26.07.2010 do 27.07.2010, založil/a Petuli
řadit dle data
09:33:29
27.07.2010
Petuli
-> COL: ono je to nesrovnatelné z žádnou svíčkou, fotku mé nemám:-(,nožíkem jsem ji oškrábal,osmirkoval jsem ji a je dále použitelná,ikdyž dám nové,řekl bych izolátor a vnitřek obr. 3a4 ale střední elektrodu a hrot patky bych přirovnal k hrotu patky z obr.13,ten čudlík z obr.13 jsem tak rozlitý neměl
09:12:49
27.07.2010
Petuli
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ne ne,neboj,tomu jsem psal do sz,i jardovi.u1
22:47:11
26.07.2010
COL
-> Petuli:
Ovsem svicka z obr. 13 nevypada jako z valce, kam jde olej, ale spis jako z valce, kde nastava detonacni spalovani, nebo je tam nejaky jiny jev, ktery svicku tepelne pretezuje. Fakt mas ten izolator tak bilej? Podle toho, co jinak pises, bych cekal tak obr. 4,5,6.
upraveno 1x, naposled 26.07.2010 22:49:23
22:42:45
26.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petuli: Koukam ze petra s zdarne ignorujes.
22:14:49
26.07.2010
Petuli
motor jede suprově,nevynechává,neztr ácí výkon nic!
22:06:40
26.07.2010
Petuli
-> Nwkt: Emise byly suprovní,tak asi ztěží,tolik nejezdím,abych to nějak sledoval a ani nedolívám,samo že měrku kontroluji
21:57:47
26.07.2010
jarda.u1
-> Petuli: ta svicka je zalita olejem?Asi ti to nekde netesni,bud stiraci krouzek,nebo gufirka ventilu.
21:57:42
26.07.2010
petr s
-> Petuli: Přehřívá se ti 4 válec
21:56:44
26.07.2010
Nwkt
-> Petuli: Olej ti to nežere?
21:52:53
26.07.2010
Petuli
-> jarda.u1: tak první tři svíčky byly jako obr.1 a ta čtvrtá byla jako obr.13,ale střední čudlík byl stejně opálen jako ten oblouk,nebyl tak roztečen jako na obr. a závit zalitý,jinak se omlouvám za ty výrazy
21:12:51
26.07.2010
jarda.u1
-> Petuli: tady mas neco pro srovnani s tou tvou....

aa.bosch.cz/download/.../ plakat-2009-01.pdf
21:10:01
26.07.2010
Petuli
Ahoj škodováci,potřebuji radu:svíčku na 4tém válci jsem měl zalitou po celém závitu a kontakty propálené:-((.Po výměně kablů,víčka rozdělovače,svíček se opět na 4.válci pomalu začal zalíval závit,tak jsem nechal proměřit tlaky válců,začnu od toho 4tého---11,5 pak 11,8 pak 11,5 pak 11,8.Ted už nevím,co dál,startování bez problému,motor krásně přede,Emise suprovní
Extreme Tyres