Nestartuje pri zahratem motoru

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 23.07.2010 do 25.07.2010, založil/a TunerWBL
řadit dle data
13:58:18
25.07.2010
Ultim
-> TunerWBL: Zavada v soustave zapalovani? Studenak v krabicce ETZ a po zahrati to nehaze jiskru?
Chtelo by to zjistit zda je to problem v karbeci,nebo v zapalovani 4
06:23:34
25.07.2010
BeBe
-> LiMaK - 742 forever: ehm ....sorry,ale nemas pravdu ,ked mas vole 65/65 za tepla, urcite nemas otvorene ventily,prave naopak .....pri malych volach sa stava ze sa zle startuje studeny motor a teply ide natocit dobre,toto bude najskor vysoka hladina v karbeci,kazdopadne to treba startovat ako pisal -> Kuladmin:
02:18:43
25.07.2010
LiMaK - 742 forever
ventily? pokud mas moc velke ventilove vule za studena.
pri zahrati motoru se ti jeste zvetsi. pokud mas za studena např. správně 20/20, tak za tepla mas 45/45...no a pokud mas ty vule mooc velke,tak za tepla mas dejme tomu uz 65/65 a ventily mas jakoby porad otevrene...kompres v haji...

no proste pokud mas aspon zakladni poneti k cemu jsou ventily, tak je ti to jasne...teplej motor strasne spatne natocis, studenej chyta celkem normalne.
15:59:41
24.07.2010
palinator
-> TunerWBL:
Jestli umíš startovat, tak mě to na Š120 dělalo ucpaný sítko v karbci... Jako by tam nebyl benzín. Ale po ochlazení to šlo, nechápu...8
09:49:51
24.07.2010
Kuladmin
pac to neumis statovat precti si manual 4 ale vazne!!
citace:
Spousteni horkeho motoru:
Pri startovani plne seslapnete pedal akcelerace a setrvejte na plne seslapnutem , opakovane neseslapujte!
Po nastartovani ihned uvolnete pedal akcelerace.
Tak muzes testovat.
upraveno 2x, naposled 24.07.2010 10:39:01
23:25:22
23.07.2010
TunerWBL
Chci se zeptat. když vypnu motor a je tam treba normal 90 stupnu a pak chci nastartovat po cca 5-10 minutach nechce se mu a musim pockat treba pul hodiny nez naskoci a to s problemama nevite cim to muze byt?? Za studena chyta v celku dobre. Jedna se o Škoda Favorit 89 karbec
Extreme Tyres