ktoré fáro je lepšie?

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 17.07.2010 do 10.08.2010, založil/a Marecek-16
řadit dle data
16:26:58
10.08.2010
palinator
-> saSaT:
Má pravdu ten člověk. 1,8 20V jsou v OI špatně odladěné, jelikož jinde fungují perfektně. 1,8 T 20V se toto netýká.4
08:50:05
10.08.2010
saSaT
-> Crestik: no jo, ale ty motory 1,8 od OI stojí za prd.bavil sem se se známým který měl tu čest v něm jezdit a je to akorát líné velkoobjemové žrout8
15:57:47
05.08.2010
ferrari
Njn, ale ako si si istý, že to je lepšie? Možno podľa papiera, no v reále ťažko...navyše je zadný pohon, čo z 0 na 100 zohrá značnú rolu...ale to dupľom získava v tomto prípade Rapid...

Máš pravdu, okrem výkonu zaváži ešte poháňaná náprava a čiatočne sprevodovanie (no a tiež priebeh krúťaku a výkonu, ale to pre bežné sériové autá ani nie)...
20:01:23
30.07.2010
Crestik
ferrari 29.07.10 12:58:44 napsal: Crestik 25.07.10 08:10:24 napsal: Kolik mám napsat příkladů, kdy slabší, těžší auto má lepší zrychlení?No, a nedozvedeli sme sa ;-)
jen tak narychlo...E46 318 87kW je těžší o nějakých cca 150kg než OI 1,8 95kW (nebo kolik) a pokud si pamatuju, je na tom líp o víc než vteřinu.
13:26:33
29.07.2010
vhml
Pokud chcete porovnávat zrychlení podle tabulek tak je třeba vzít závislost výkonu a váhy. Převody se dají víceméně zanedbat protože jsou u sériových aut podobné. Jenom pro příklad, odjeli jsme jednu soutěž v Evo IX, ještě s malým restriktorem a na sériovej benzín, takže to mohlo mít s bídou 250koní, vzhledem k 1500kilům co to váží to má poměr váha/výkon stejněj jako 150koňová škodovka. Vzhledem k tomu, že my v ní máme kolem 140, tak mně motor v tom evu nepřišel nijak zásadní. Jak to brzdilo a zatáčelo je věc jiná...
12:58:44
29.07.2010
ferrari
Crestik 25.07.10 08:10:24 napsal: Kolik mám napsat příkladů, kdy slabší, těžší auto má lepší zrychlení?
No, a nedozvedeli sme sa ;-)
17:21:54
25.07.2010
ferrari
Njn, máš pravdu...aj tak si myslím, že ten Rapo by dal tú Fobiu s prehľadom dole, pretože Fobia má el. škrtiacu klapku a tá je pekná brzda dynamiky...

A v konečnom dôsledku je to aj tak jedno, bo je to dosť o pocitoch...ako aj všetko ;-)
16:32:15
25.07.2010
palinator
->ferrari:
Možná, ale ne tak velkou. Při zrychlení má těžší auto větší setrvačnost, takže rozdíly jsou značné. U max. rychlosti se setrvačnost neřeší, tam se jedná jen o případné větší ztráty na ložiskách, valivý odpor pneu, atd. Max. rychlost narozdíl od zrychlení silně reflektuje aerodynamiku vozu.
upraveno 3x, naposled 25.07.2010 16:33:01
15:01:44
25.07.2010
ferrari
Crestik 25.07.10 08:10:24 napsal: Kolik
mám napsat příkladů, kdy slabší, těžší auto má lepší
zrychlení?
nože skús4
inak, na TW je niekde nejaký vzorček, kde sa práve podľa zrýchlenia 0-100 počítal cca výkon...do vzorčeka sa dosádzala aj hmotnosť...tiež sa mi to nezdalo OK, ale kto to vyskúšal, vždy to +- pasovalo...
-> palinator:
neviem no, ako myslíš, ale ak má hmotnosť vplyv na zrýchlenie a spotrebu, tak asik aj na maximálku, nie?5
upraveno 1x, naposled 25.07.2010 15:02:54
14:22:04
25.07.2010
palinator
-> ferrari:
No, řekl bych, že max. rychlost je to poslední, kde se vyšší váha projeví. Větší rozdíly bych hledal ve zrychlení a spotřebě...4
08:10:24
25.07.2010
Crestik
ferrari 23.07.10 22:03:04 napsal: Ak má Rapid naozaj 46 kW a Fobia 44kW, tak musí byť lepší Rapid…samozrejme ale tie výkony väčšinou nepasujú ;-)
fakt mazec, porovnávat zrychlení podle výkonu, a ještě rozdílu 2kW. Kolik mám napsat příkladů, kdy slabší, těžší auto má lepší zrychlení?
08:01:23
25.07.2010
ferrari
-> darklord: som myslel, že tie výkony nepasujú, že Rapo bude mať už často menej a Fobia môže mať aj viac...nič, ale ak sú obe auta cca OK, tak Rápo musí byť na tom lepšie...no, maximálka je veru otázna, ale aj toby malo byť podobné, predsa len má Fóbia o nejakých 300 kg viac ;-)
21:33:08
24.07.2010
Jarda/felda
-> alpin: fábky jsou dvě 44 a 50kw liší se jednotkou 4
21:18:13
24.07.2010
mixal.s
ja som svihol fabiu so seriovou 130-kou
18:56:17
24.07.2010
Gemini
alebo Rapid 0-100 za 6,8s 3 ale to je uz ina rozpravka......
17:11:59
24.07.2010
alpin
-> ferrari: fabia ma vissi zdvih tusim , mala by bit o cosi silnejsia
16:00:46
24.07.2010
palinator
-> MATTESS:
Hovno nebo fík, hlavně že to chroupe. 40
09:39:49
24.07.2010
MATTESS
-> darklord: porovnávají 1,4MPi, ne HTP
03:14:51
24.07.2010
darklord
-> ferrari: co nepasuje? akceleracia alebo maximalna rychlost? ta maximalka mozno nepasuje kedze rapid ma oproti fabii odpor letiacej chladnicky... ale na akceleraciu ma este fabia nesundala, ono holt ten stvrty valec je stvrty valec 3
22:03:04
23.07.2010
ferrari
Ak má Rapid naozaj 46 kW a Fobia 44kW, tak musí byť lepší Rapid...samozrejme ale tie výkony väčšinou nepasujú ;-)
21:09:39
18.07.2010
vhml
fabii 44kW jsou porazil ještě na školním sprintu se sériovou 120tkou
19:40:20
18.07.2010
Petkar1
Nejlepší je Rapid nebo 742 1,4. 0-100 za 11s a honíte jiný auta, než Fabky 44kW 3
19:57:37
17.07.2010
Rooney - zrušená registrace
Ja si daval s kolegou sprint a dal sem ho.
Na rozjezd se nechytl vubec, ale pak mě doháněl, být ta rovinka delší tak by mě asi dal on
18:26:31
17.07.2010
aceboss
-> m8rinek: Tak nějak....3
16:25:36
17.07.2010
m8rinek
fabie, protože rapidoj dneska už půlka koní pochcípala...
14:36:34
17.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Marecek-16: To chce zkusit dve konkretni auta, takhle teoretizovat nema cenu, neni 136 jako 136... Nejlepsi by byl rapid 1,4 3 4 4
13:58:42
17.07.2010
mb136gl
-> Marecek-16: papierovo rapid...
13:51:23
17.07.2010
Marecek-16
cawte kto má lepší čas 0-100 škoda rapid 136 46kW alebo škoda fabia 1.4 44kW ???
Extreme Tyres