Inu dnes jsem udelal druhe mereni, tentokrat, jsem to nalil rychleji a ne po kapkach pipetou :) olej tece fakt pomalu , jako vcera(takze je mozne , ze neco zateklo za krouzky?) A dnes mi vysel 10,2.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdil spalovaku u hlavy 135 a 136
20:01:14
22.06.2010
22.06.2010

fidelmc
To co tu pises, jsem dole popsal
Inu dnes jsem udelal druhe mereni, tentokrat, jsem to nalil rychleji a ne po kapkach pipetou :) olej tece fakt pomalu , jako vcera(takze je mozne , ze neco zateklo za krouzky?) A dnes mi vysel 10,2.
Inu dnes jsem udelal druhe mereni, tentokrat, jsem to nalil rychleji a ne po kapkach pipetou :) olej tece fakt pomalu , jako vcera(takze je mozne , ze neco zateklo za krouzky?) A dnes mi vysel 10,2.16:40:36
22.06.2010
22.06.2010

steyr
tak daj rysku na remenicu na 0, nalej spalovak olejom a odmeraj kolko tam je cm3...
16:29:02
22.06.2010
22.06.2010

fidelmc
Jezis marja, to jsem snad psal ze tam jsou 136 pisty a motor je slozeny a mril jsem to tam. CTETE to trochu

15:54:19
22.06.2010
22.06.2010

vhml
-> michalkatka: to ale platí ale jen u rovného pístu
15:51:10
22.06.2010
22.06.2010

michalkatka
odmeraj objem spalováku, striekačkou odmeriaš presne koľko sa tam vlezie kvapaliny, prirátaš hrúbku tesnenia a KP si vyrátaš...
09:12:47
22.06.2010
22.06.2010

vhml
-> fidelmc: v knížce o úpravach je popsána úprava spalováku u litiny a opravdu je možný že ho o tolik zvětšil
06:14:41
22.06.2010
22.06.2010

Evž@
-> fidelmc: hlavy by měly být stejné.....změnu komprese mezi 135 a 136 určuje vybrání v pístech....i tak ta kompres co ti vyšla je divná....Pokud nevíš přesně co je děláno se spalovákama tak to je potom blbý.Kompres při tvem snížení by měla být cca 10,6:1
00:16:20
22.06.2010
22.06.2010

fidelmc
Je u 135 v hlave vetsi obsah spalovaciho prostoru?
Jde mi o to, kdyz jsem stavel fa motor 135, dal jsem do nej 136 pisty, hlavu jsem snizil o 0,8mm a kdyz jsem to slozil tak jsem si uvedomil, ze uz predemnou tomu motoru mohl nekdo hlavu svizit!! (a nebo ne) Tak jsem to zmeril (motor neni v aute)podle navodu zde www.skodateam.cz/Upravy_m otoru asi takhle : 1289,37 / 4= 322,34 / (39,5-1,5=38) = 8,48 + 1 = 9,48
Nechapu, kdyz jsem hlavu snizil, jakto ze mam mensi kompresni pomer nez 136seriovych 9,7 ?? Ze by na to mela vliv uprava splovacich prostoru? Pravda je , ze otec kdyz ty spalovaky upravoval podle knizky Upravy motoru Skoda (myslim ze to tam popisujou) ze by tim ten prostor otolik zvetsil??
Jeste me napada, kdyz ten motor je venku, ze bych na nej nasadil provizorne prevodovku se starterem a zmeril kompresi(teda jestli bych ho nezadrel, neni v nem olej, jen ten co jsem daval na loziska pri skladani motoru) takovym tim "pistolovym" merakem co se do nej vkladaj karticky, co na ne zapisuje postupne kompresi vsech valcu.
Jde mi o to, kdyz jsem stavel fa motor 135, dal jsem do nej 136 pisty, hlavu jsem snizil o 0,8mm a kdyz jsem to slozil tak jsem si uvedomil, ze uz predemnou tomu motoru mohl nekdo hlavu svizit!! (a nebo ne) Tak jsem to zmeril (motor neni v aute)podle navodu zde www.skodateam.cz/Upravy_m otoru asi takhle : 1289,37 / 4= 322,34 / (39,5-1,5=38) = 8,48 + 1 = 9,48
Nechapu, kdyz jsem hlavu snizil, jakto ze mam mensi kompresni pomer nez 136seriovych 9,7 ?? Ze by na to mela vliv uprava splovacich prostoru? Pravda je , ze otec kdyz ty spalovaky upravoval podle knizky Upravy motoru Skoda (myslim ze to tam popisujou) ze by tim ten prostor otolik zvetsil??
Jeste me napada, kdyz ten motor je venku, ze bych na nej nasadil provizorne prevodovku se starterem a zmeril kompresi(teda jestli bych ho nezadrel, neni v nem olej, jen ten co jsem daval na loziska pri skladani motoru) takovym tim "pistolovym" merakem co se do nej vkladaj karticky, co na ne zapisuje postupne kompresi vsech valcu.
