skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dotaz - střílení výfuku
23:35:36
21.06.2010
21.06.2010

Peterr
mne strielanie robil vylagrovany rozdelovac, presnejsie v nom lietala ta hviezdicka voci oske...
19:56:47
21.06.2010
21.06.2010

Kapřík
-> Rudy: je nesmysl aby to dělalo jen změnou filtrboxu nebo filtru. Tím to určitě není. Ten tlumič. No i když to bude samodomorobo, mělo by to jakštakš jet a nezdá se mi že by to nešlo seštelovat aby to nestřílelo do výfuku a nelétaly z toho plameny. Pokud je ten karbec originálně natryskován, řekl bych že bude problém v špatně seřízeném předstihu..tím bych začal..
18:09:24
21.06.2010
21.06.2010

Rudy
Evž@: Karburátor je Jikov 32 SEDR, v originální sestavě pro Š130. Pokud vím, tak na něj nebylo sáhnuto. Známej, kterej mi teď dával auto do kupy, říkal, že se snažil předstih upravit, ale že prostě nemohl najít žádný nastavení, aby ten motor kloudně šel. Neustále střílení a plameny. A když se na karbec vrátil původní modrý tubus s filtrem, tak to přestalo.

17:41:17
21.06.2010
21.06.2010

Evž@
-> Rudy: pokud jde o výfuk tak ten bude asi plno průchozí bez žádných přepážek..tedy absorbční.....Natryskován
í by muselo byt hodně mimo aby to dělalo takové věci...ale mužeš to sem napsat jak jste to natryskovaly....Jinak s předstihem jste nedělali nic ?
14:58:47
21.06.2010
21.06.2010

Rudy
Zdravím, chtěl bych poprosit zdejší zkušené škodovkáře o malou radu.
Mám ve svém rapidu motor Favorit 781.135, k tomu sací potrubí Š135/136 a karburátor SEDR. Na autě je dále nerezový příčný výfuk, se svodem 2-1, který je namontován k originálnímu litinovému výfukovému paroží.
Nedávno jsem chtěl na karburátor nasadit sportovní filtr K&N (klasický ovál, který mnozí z vás tady na svých škodovkách máte), ale auto s tím nejde seštelovat. Na volnoběh a v nízkých otáčkách to sice funguje, ale při přidání plynu lítají z výfuku plameny, klesá výkon a auto nechce jet.
S kolegou jsme dospěli ke dvěma možným zdrojům problému: 1) buď je karburátor špatně otryskován, a nebo 2) tlumič výfuku nemá dostatečný protitlak (pravděpodobně chybí dělicí přepážky - přeci jen jsem výfuk koupil už hotový, nevím jak vypadá uvnitř a je to nějaká samo-domo domácí výroba).
Co si o tom myslíte vy? Měli jste podobný problém po montáži filtru K&N přímo na karburátor?
Mám ve svém rapidu motor Favorit 781.135, k tomu sací potrubí Š135/136 a karburátor SEDR. Na autě je dále nerezový příčný výfuk, se svodem 2-1, který je namontován k originálnímu litinovému výfukovému paroží.
Nedávno jsem chtěl na karburátor nasadit sportovní filtr K&N (klasický ovál, který mnozí z vás tady na svých škodovkách máte), ale auto s tím nejde seštelovat. Na volnoběh a v nízkých otáčkách to sice funguje, ale při přidání plynu lítají z výfuku plameny, klesá výkon a auto nechce jet.
S kolegou jsme dospěli ke dvěma možným zdrojům problému: 1) buď je karburátor špatně otryskován, a nebo 2) tlumič výfuku nemá dostatečný protitlak (pravděpodobně chybí dělicí přepážky - přeci jen jsem výfuk koupil už hotový, nevím jak vypadá uvnitř a je to nějaká samo-domo domácí výroba).
Co si o tom myslíte vy? Měli jste podobný problém po montáži filtru K&N přímo na karburátor?
