Me jde o to abych zvedl kompresy na tech 9,5 - 9,7 a slicoval otvory saci a vyfuckove, na to snad matros je ne? Nebo kdyz snizim 130 hlavu tak, aby mela predepsany kompres. pomer, tak se mi s 136fa pistama stretnou ventily?
To potrebuji vedet.
Vzdalenost zavrenych ventilu od roviny hlavy na 105 a 130 je asi jine ze? Nebo ne?
Procitam postupne vsechny stranky na foru o motoru (je jich 220 asi :( ) jde to pomalu.
Pak budu resit jeste tvrda sedla a voditka s gufirkama. Jen nevim jestli to jeste dneska nekdo dela v praze. Ze by MOTORENA hmm
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zamena kliky 130 a fa?
17:03:56
20.06.2010
20.06.2010

fidelmc
12:18:37
20.06.2010
20.06.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> fidelmc: Pac na ty 130 uz neni moc matrose na upravy.
12:11:21
20.06.2010
20.06.2010

fidelmc
105 hlava vic matrose
130 vetsi ventily a mozna kanaly?
Neni lepsi upravit 130hlavu?
Proc je lepsi 105?
130 vetsi ventily a mozna kanaly?
Neni lepsi upravit 130hlavu?
Proc je lepsi 105?
23:21:47
19.06.2010
19.06.2010

afro100
-> fidelmc: a jeje, to je zas kockopes, pouzit hlavu zo 105 a upravit
23:17:49
19.06.2010
19.06.2010

fidelmc
Diky, ted by me zajimalo, pokud dam kliku, vlozky, pisty s krouzkama to vse Fa(vse nove, takze bych to rad uplatnil) co by se tedy melo, jestli se to da, delat s hlavou pro docileni kompresniho pomeru jako je u sandartni 130 tedy 9,7(nebo mirne vyssi) jestli se pak nesretnou ventily. A co tvar spalovaciho prostoru a prohorivani smesi s ohledem na tvar pistu?
Rovny pist a vypoukly s prohloubenim na ventily bude mit asi vliv na prohoreni smesi? Nevim
Delal uz nekdo tuto upravu?
Rovny pist a vypoukly s prohloubenim na ventily bude mit asi vliv na prohoreni smesi? Nevim
Delal uz nekdo tuto upravu?

11:18:23
19.06.2010
19.06.2010

FORM - zlomená ojnice
Na originální písty ti kroužky nepůjdou, ale druhovýrobní písty jsou vyráběny přímo pro kroužky 135-136
13:39:57
17.06.2010
17.06.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> fidelmc: Nejdou
13:35:31
17.06.2010
17.06.2010

fidelmc
a jdou na 130 pisty fa krouzky?
10:03:46
17.06.2010
17.06.2010

Jakub M.
-> fidelmc:
dej 130 písty, vzhledem ke spalovákům v té litinové hlavě to bude lepší, sice nejsou bimetalické, ale když to dobře zajedeš, bude to fungovat taky dobře
dej 130 písty, vzhledem ke spalovákům v té litinové hlavě to bude lepší, sice nejsou bimetalické, ale když to dobře zajedeš, bude to fungovat taky dobře
09:09:34
17.06.2010
17.06.2010

vhml
-> fidelmc: Fa ventily do 130 jdou po vystružení vodítek. Fa má 8,00, 130 má 7,94
06:22:32
17.06.2010
17.06.2010

105
-> fidelmc: budes mit malou kompresi
00:42:46
17.06.2010
17.06.2010

fidelmc
parada a co pisty a valce a ojnice, to by melo jit asi taky. Pisty bimetalicke jsou urco lepsi, ale nevim co udela 136 valec s 130 hlavou za kopresi. a co ventily z fa do 130? Pujdou?
Jo a mazaci kanalky jsou stejne na loziskach fa/130?
Jo a mazaci kanalky jsou stejne na loziskach fa/130?
23:23:02
16.06.2010
16.06.2010

Jakub M.
-> fidelmc:
favoritacka je tvrzena a ma trochu jinac opracovany loziska, prumery stejne, ale ta favoritacka je uzpusobena pro lepsi rozlozeni olejoveho filmu. Rozhodne udelas dobre, kdyz das favoritackou kliku do 130tky.
a nech si to vyvazit!
favoritacka je tvrzena a ma trochu jinac opracovany loziska, prumery stejne, ale ta favoritacka je uzpusobena pro lepsi rozlozeni olejoveho filmu. Rozhodne udelas dobre, kdyz das favoritackou kliku do 130tky.
a nech si to vyvazit!

22:57:05
16.06.2010
16.06.2010

fidelmc
Jo jo to vim, jinak zadna zmena?
22:53:16
16.06.2010
16.06.2010

DuriQ
hej ale jediny rozdiel mas ze fa ma zaslepku na lozisku to musis vyrazit a narazit lozisko :)
22:41:55
16.06.2010
16.06.2010

fidelmc
Zdravim, pasuje klika z fa do 130 motoru?
Roztece mezi valci jsou stejne ne?A zdvih take?
Dik
Roztece mezi valci jsou stejne ne?A zdvih take?
Dik
