174 příspěvků (zobrazeno 151 až 174) od 15.06.2010 do 15.07.2010, založil/a T
řadit dle data
17:21:24 16.06.2010
venni
-> T: ha,teď se přišlo na to,že Eidyho éro neznáš do puntíku Koukni k němu na motorový prostor a na popisek.
PS:máš taky výhodu že Ti stačí jeden karbec a za ušetřený prachy máš i sání
17:00:10 16.06.2010
Petkar1
-> T: a co DDSR? a nebo jestli se toho nebojíš tak LEKR!
16:11:00 16.06.2010
Pavel P..
-> T: Weber je to..
16:04:57 16.06.2010
T
jinak teď to je na serii,ale jelikož ostatní věci v motoru jsou dělaný, tak začínám karbecem, že na něj nebylo sáhnuto no...takže klidně počítejte s těma úpravam,co sjem psal....
jinak ten SEDR mě taky zatim láká, ale počkám, až zjistim co je DCOE to je zase ostuda
otázka je, aký to karbec máš a v akom je stave...na 13Otku bude ale optimálny SEDR130/135/136...
20:37:56 15.06.2010
T
karbec je jediné, na co neni sáhnuto v motoru a nějak se mi nezdá, proto bych rád nějaké doporučení, jestli dát repas 120-kovýho co tam je,nebo jiný.....prostě nápady.....
je to 130 v serii, jen komplet vyčištěná a přetěsněná se s níženou hlavou a novýma ventilama...rád bych přes zimu výfuk se svodama 3 do 1 a dodělat pořádně hlavu( slícovat ) a možná nějaká vačka...tak aby ten karbec měl třeba počítáno i s timhle...prosím o nějaké nápady a rady jaký?