Dilema !!!

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 12.06.2010 do 12.06.2010, založil/a dj-matoo

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

mam co som chcel :)

Zastavil:dj-matoo

řadit dle data
15:43:07
12.06.2010
dj-matoo
ALL dekujim vsem :)2
14:48:21
12.06.2010
vhml
-> dj-matoo: tak ji nech tak, ale pocitej s ubytkem vykonu.
14:10:29
12.06.2010
dj-matoo
-> vhml: a ked ju nemam ako snizit ?
13:34:01
12.06.2010
vhml
-> suri: já nepíšu o autě na závody, já píšu o autě na běžným ježdění, s kterým ale moc nenajedu.

Na sériovým vylítaným motoru beztak nepoznáš nějakou změnu hlavy.

-> dj-matoo: takže hlavu 120 ano, ale pokud máš možnost tak snížit o 2mm a směle jezdit na 95 oktanů
13:09:58
12.06.2010
m8rinek
-> suri: u vyvaklanýho motoru to je jedno, takže jestli mu to bere vodítkama olej, vidim výměnu hlavy jako krok v před, po patřičnym snížení teda...

Bejvaly doby kdy se tu jako HC uprava považovala výměna LS hlavy za L...
12:54:34
12.06.2010
suri
-> vhml: ešte raz , ty píšeš o aute na preteky a pod. po patričnej úprave ja píšem o sériových dieloch , ani jedna kombinácia nešla dobre tak ako sa len prehodila z motoru na motor
12:52:17
12.06.2010
vhml
-> suri: kdo říká že bez úprav...

-> TAZ1500: jo, leju do toho stovku, na těch pár tisíc co s tím najedu to je jedno.
12:47:54
12.06.2010
TAZ1500
-> vhml: co tam lejes za benzin to už potrebuje aspon 98 oktanu ne? ale tohle by bylo dobry na LPG
12:47:34
12.06.2010
suri
-> vhml: a načo tam zabiť takú hlavu s malými kanálmi a ventilmi bez úpravy ? ja viem že ten kp nie je nič hrozné ale na bežné jazdenie sa mi zdajú tieto výmeny ako blbosť
12:46:32
12.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Otazka co ventily a kanaly... Treba ten narust nebude tak velkej jako u cisty 120 s timhle KP. Ale zase nerupne hlava jen tak...
12:44:50
12.06.2010
vhml
-> suri: co je to zbytecne velka komprese? mám hlavu 105, na motoru 120, sníženou o 2,5mm a snesla by ještě o dost víc.

Takže nemáš pravdu
12:15:38
12.06.2010
suri
-> TAZ1500: a ak dáš hlavu 105 na 120 výkon znížiš ešte viac a akurát to má zbytočne veľkú kompresiu
12:02:34
12.06.2010
TAZ1500
-> dj-matoo: snižuješ vykon jo? vyděl sem to obracene motor 120 hlava 105 aby se zvišila komprese ale takle ne
11:51:00
12.06.2010
vhml
těsnění kup na Š105 a hlavu se vůbec neboj snížít o 2mm
11:33:53
12.06.2010
suri
-> ferrari: aspoň mu to bude jazdiť na 80oktánový benzín -> dj-matoo: ale to nepôjde skoro vôbec , tiež som to mal na motore a nešlo to a bola hlava aj znížená , a za druhé ten motor nejde sám o sebe a nie ked ho dorazíš týmto
11:29:22
12.06.2010
ferrari
A nemá to tak veľký spalovák (myslím priemerovo), že bude spaľovák mimo valca?

Inak osobne by som to nerobil, bo KP bude tak 7,5:1...
11:29:15
12.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dj-matoo: Ty nechces aby to slo extremne dobre? Ale takhle to pujde extremne spatne 3
11:17:59
12.06.2010
m8rinek
Jelikož je KP u š120 a 105 stejný, jenže se liší objem (stlačuješ méně směsi) musíš hlavu š120 adekvátně snížit, protože má větší spalovák, jinak bych v tom asi problém neviděl...
11:14:13
12.06.2010
afro100
-> dj-matoo: hmm, tak vela stastia
11:12:36
12.06.2010
dj-matoo
-> afro100: vis ja mam taky problem ze mi dymi auto a som objednal uz 120 hlavu ja nechcem zebi to islo extremne .. vis a kdys kyupim tesnenie na 105 a bude to hlava tak to jednoducho len vymenim ..
11:09:39
12.06.2010
dj-matoo
-> suri:
11:09:36
12.06.2010
afro100
-> dj-matoo: To zas bude kockopes 71 Predpokladas ze to bude jazdit nejak extremne? Podla mna je to totiz blbost. Kedze tam bude nizsi KP tak si myslim, ze toto bude uplne na houno. Nevymyslaj kraviny a daj tam to co ma byt.
11:08:19
12.06.2010
suri
-> dj-matoo: 105 , a počítaj že to pôjde ešte horšie ako to ide teraz
upraveno 1x, naposled 12.06.2010 11:08:37
11:06:06
12.06.2010
dj-matoo
Cawte mam jednu dilemu ak chcem dat hlavu zo skody 120 do skody 105 ake tesnenie mam kupit ? na skodu 105 alebo 120 ????????? pls poradte :) dekuji 4

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

mam co som chcel :)

Zastavil:dj-matoo

Extreme Tyres