olej 15w-50

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 05.06.2010 do 10.06.2010, založil/a steyr
řadit dle data
09:55:29
10.06.2010
suri
-> palinator: a prečo by som ho nezmazal keď si ho hneď zhodil a odvodnil to tým že to začne tiecť .... ja neviem , vám sa nepáči iba mogul alebo čo? castrol sa nepáči bp sa nepáči nepáči sa nič a pritom ten bp mi bol doporučený že je to kvalitný olej a hlavne ten BP je oproti mogulu lacnejší a o dosť
07:54:15
10.06.2010
palinator
-> suri:
Docela "čestně" jsi smazal "usvědčující" příspěvek... chytré. Nevím, jestli jsou všechny cizí oleje od BP, ale Mogul je Mogul.4
15:20:41
09.06.2010
suri
-> palinator: a kto vraví že je to rovnaké ? a čo ked púšťa miliony ropy do oceánu ? nie sú náhodou večšina olejov predávaných kúpená z bp a upravená ?
15:02:35
09.06.2010
palinator
-> suri:
BP pouští do moře miliony barelů ropy... 5W/40 a 10W/50 není rovnaký...4
07:59:16
09.06.2010
suri
-> palinator: a čo má BP s teplotami? pri teplote je skoro rovnaký ako 10W a v zime je lepší . a máš niečo proti BP ? mne ho odporučil človek pred ktorým by si 4/5 virtu mali kľaknúť . ale tiež niesom odborník ako ty , kašlem nato
07:51:34
09.06.2010
palinator
-> suri:
Nechápu, proč by tam měl dávat 5W/40, když chce, aby se olej lépe choval při vysokých teplotách... A ještě k tomu BP...3 Navíc na léto je 5W krom sporadicky nižší spotřeby zbytečné... Spíš by mu to začlo týct všude možně...

EDIT : dělejte si co chcete, nejsem takovej vodborník jako suri...
upraveno 1x, naposled 09.06.2010 07:52:56
21:16:56
08.06.2010
Tommyk
takže z toho vyplívá, chceme-li motoru dopřát, koupit lepší olej s vyšší teplotním indexem, aby se olej nepřepaloval..
obzvlášť má-li motor sklony k přehřejvání v letních dnech a v kolonách...

např. místo 10W-40 nalejt 10W-50
motor fe 1.6
21:14:25
08.06.2010
Tommyk
-> MOLSO: ajo, jsem blb 3
-> palinator: 4
21:07:27
08.06.2010
palinator
-> Tommyk:
V zimě (resp. za studena) by měla nejvíce rozhodovat zimní (W) klasifikace, i když i letní na to má (i když asi menší) vliv... Spíš je rozdíl ve viskozitě relativně větší při provozní teplotě (vyšší vs. nižší letní index).
21:07:20
08.06.2010
MOLSO
-> Tommyk: 15W ako 15 W takze maze rovnako 4
21:00:05
08.06.2010
Tommyk
-> Tuner#2: jenže ta 50ka v zimě pozdějš maže, mám pravdu?
(nesouvisí to s tím co tu řešíte se surim)
17:52:04
08.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> Tuner#2: 52 4
17:23:41
08.06.2010
palinator
-> Tuner#2:
Kdyby to už tak dejme tomu bylo, tak to muselo být způsobené něčím dalším... ucpaný sací koš, filtr nebo marast u čidla... nebo je to náhoda...6
09:47:56
08.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 07.06.10 16:50:06: Prej absolutně nepodstatné... Podstatné to je a každý gramotný pozná, že ta 50tka je trochu hustější olej a tím pádem vytváží i větší tlak jak za studena, tak za tepla což mám odzkoušeno. Proto pořád nechápu Tvůj argument, že na 50tku blikala kontrolka a na 40tku ne. To je prostě hovadina.
20:33:37
07.06.2010
suri
-> Jirik_Tuňák: píšem o tom o čom ty , ty tu trepeš že mne sa furt niečo kazí a ja pritom píšem o tom čo si všímam v robote a pod .
20:29:00
07.06.2010
spartra
-> Jirik_Tuňák: ty si vážně pipík157

upraveno 1x, naposled 07.06.2010 20:29:59
20:26:43
07.06.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri 07.06.10 16:13:23: Co to meleš o servise ty bambulo ? Já v žádném servise nedělám. 3 3 Nebo mi to ještě napiš jednou s interpunkcí a srozumitelně.
upraveno 1x, naposled 07.06.2010 20:28:20
16:50:06
07.06.2010
suri
-> Tuner#2: pozri tieto veci čo mi píšeš sú u mňa aboslútne nepodstatné , viem čo tie rozsahy znamenajú a viem že kontrolka blikala a len po výmene oleja to prestalo ale to je jedno , nechcem sa s tebou hádať , aj tak ja neuznávam oleje z tejto diskusie ale trošku som sa presunul alebo by som sa rád presunul k inej značke
16:38:51
07.06.2010
steyr
moj problem uz vyrieseny... bola gulicka zaseknuta....
16:36:17
07.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 07.06.10 16:13:23: To je taky kravina. Když porovnám vlastnosti Q8 10W40 a 10W50, tak absolutní hustota je 874/857 což je naprosto zanedbatelný rozdíl a kinematická viskozita je při 40°C 98,5/132,2 a při 100°C 14,5/19,2mm2/s. Takže z toho plyne že 50tka je prostě hustější olej, který je schopen zajistit rozhodně větší tlak při provozní teplotě a nechápu jak na 50tku mohlo svítit čidlo na tlak a na 40tku ne. To je prostě blbost...
upraveno 1x, naposled 07.06.2010 16:36:35
16:13:23
07.06.2010
suri
-> Jirik_Tuňák: tuner mogul nejazdí , a ja prakticky tiež žiadny problém nemám , ja viem ty by si radšej videl písanie o pipíškoch, a ak tebe do roboty chodia vrátane teba dvaja ľudia a robíš v servise niekde je chyba moc slávny asi nebude ale dobre ako chceš , nebudem sa už k tomu vyjadrovať -> Tuner#2: a čo zase viem ja tak tieto viacrozsahové oleje , už sami o sebe dlho nevydržia , mne išlo len o to že blikala kontrolka a po výmene prestala , o prepalovaní a pod. sú to len subjektívne dojmy
upraveno 1x, naposled 07.06.2010 16:14:12
15:51:19
07.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 07.06.10 06:28:17: Tak ano pokud je to 15W50 s nějakou sračko normou SC, SF apod. tak opravdu se může napékat víc než kvalitní 10W40 s lepší specifikací třeba SL. Ale pokud má stejné specifika, tak 50tka prostě vydrží větší teploty než 40tka to mě nikdo nevymluví...
15:47:56
07.06.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: A z těch dvou tří lidí jsi jeden určitě ty, že ano ? 1 Problém nemám, jsem spokojený a Tuner 2 očividně taky. 2
15:39:31
07.06.2010
suri
-> Jirik_Tuňák: a ked už , mne sa nevysralo nič , ja píšem to čo robím na praxi v škole a robote , ak máš nejaký problém s tým hádky sú vedľa
15:38:45
07.06.2010
suri
-> palinator: určite, to je zdôvodnenie bohové ... ja vás kašlem z vašimi olejmi ,stejne je to tu jedna veľká hádka a čo to o olejoch vedia dvaja traja ľudia
12:31:56
07.06.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: Já si taky myslím. 3
12:30:39
07.06.2010
palinator
-> suri:
Madit dělaj slováci, tím to bude.3
06:28:17
07.06.2010
suri
-> Tuner#2: ale ten olej mal iné horšie normy , síce je pravda ,ja som mal madit ale to bude z mogulom rovnaké ... -> Jirik_Tuňák: to pozeráš asi špatne pretože som už tak pol roka bez poruchy
00:12:33
07.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 06.06.10 23:38:07: 147
23:38:07
06.06.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: On vůbec přepaloval co ostatní ne, porouchaly se mu značky ND, které ostatním ne a na Pražský hrad jezdil do Bratislavy, přestože ostatní do Prahy. 1
Alespoň to tak za poslední dobu pozoruji.
22:29:53
06.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri: Takže 50tku jsi přepaloval v tom samém motoru a 40tku ne jo? Hmm, tak to jsi dělal něco špatně, 50tka je naopak na přepílení daleko odojnější, já 40tku upekl, ale 50tka to vydrží bez problému.
15:56:55
06.06.2010
suri
-> Zazaa: hm , divné dal som tam 10w/40tku mogul a nič , motor v dobrom stave po go
15:17:08
06.06.2010
Zazaa
-> suri: kdyz to kouri a smrdi tak ti to ten olej zere :)
11:50:01
06.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zazaa: 52 4
11:42:22
06.06.2010
suri
-> Zazaa: mal som tiež v škodovke a nič moc , skorej nič ako moc , dymelo to smrdelo , prepálený bol dosť skoro a hlavne , blikala kontrolka každú chvílu
11:11:48
06.06.2010
Zazaa
-> suri: na to ze je do vejtrasky si prisel jak ?? ja ho leju do gardesa od doby co bylo vyrobeny a nemuzu si stezovat
na zimu je treba lepsi neco ridciho, ale jelikoz jezdim od jara do podzima tak no problem

jinak nechapu ten hon po co nejvetsimm rozsahu obzvlast u konstrukcne tak starejch motoru jako ma skodovka
09:32:14
06.06.2010
suri
-> steyr: však práve , tam stačí aj ten castrol
23:18:34
05.06.2010
steyr
-> suri: 10w-40castrol magnatec ... haraburda to nie je je to zavodak
23:06:04
05.06.2010
suri
-> steyr: hlavne tam daj aspoň 10tku alebo 5 ku ak to nie je haraburda
21:56:39
05.06.2010
steyr
-> suri: viem :D ale kupovane to bolo akurat medzi sviatkami a otvoreny bol len jeden obchod kde mali iba tento olej a do pretek u2 dni nemal so man vyber.. ale na vyplatu tam ide castrol alebo mol dynamic..
21:27:03
05.06.2010
suri
-> steyr: ten olej je tak do vetriesky ...
20:44:12
05.06.2010
steyr
tak bude to asi vyriesene.. zbehol som ku autu zhodil dole a gulicka bola zaseknuta..... zajtra nahodim vsetko hore a odskusam 5
19:41:11
05.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> steyr: Jeste jedna vec, jak si dotahoval saci kos? Ty 4 srouby? Musis jen velmi lehce, jinak se to pokrouti. Vem pravitko a zkontroluj dosedaci plochu saciho kose.
19:40:47
05.06.2010
Kaprof-Pisařík
-> steyr: nevim nevim ale zrovna po tomhle oleji mi to prestalo blikat i na volnoběhu 4Chybu bych hledal jinde4
upraveno 1x, naposled 05.06.2010 19:41:13
19:37:53
05.06.2010
steyr
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak no na tento mogul olej som nepocul moc dobre ohlasy tak si myslim ze 50%to robi olej 50% cerpadlo ... na tu gulicku sa pozriem a skusim vymenit aj ozubene kolesa
19:31:35
05.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> steyr: To je divny, obzvlast s timhle husto olejem. Me to maze s 10W 40 i na 200 otacek... Kdyz si to mel rozebrane, koukals na saci kos? Jesi tam neni pod kulickou nejaka spona.
19:27:05
05.06.2010
steyr
baroskop nie mam odskusane v inom aute tam ani neblikne ani pri 750 ot.
19:12:35
05.06.2010
Nwkt
Změř kolik to maže. Třeba je jenom špatnej baroskop
19:11:28
05.06.2010
steyr
po postaveni fabky v zime som nalial olej mogul 15w-50... jazdilo to bez problemou nesvietila kontrolka oleja nic.. raz po jednom kole na pretekoch zrazu vysvietila a nezhasla az pri 1600 ot... no ci mdalejtym skor mi vysvieti kontrolka z motora nevychadzaju ziadne zvuky aj som prekontroloval loziska su ako nove v oleji ziadne spony... myslite ze naprd olej ? zda sa mi byt dost riedky alebo to bude cerpadlo ? nerad by som zapiekol motor koli takejto veci..
Extreme Tyres