skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Patalie s feldou
13:50:44
05.06.2010
05.06.2010

suri
-> 105: zatiaľ neďakuj
13:47:49
05.06.2010
05.06.2010

105
-> suri: oki dekuju za rady:)
13:43:37
05.06.2010
05.06.2010

suri
-> 105: zvrchu môže byť čistá , ale dôležitá je hrana kde dosadá a aj tá plocha okolo , to treba kefkou a benzínom vyčistiť a urobiť reset jednotky a nastavenie klapky . inak ak tá hrana je trošku špinavá a pod . klapka nedosadne nezopne spínač voľnobehu a tancujú otáčky . kabeláž neopravuj , niektoré káble sú tienené a nespravíš to nikdy dobre , kúp radšej za 200kč dobrú kabeláž
13:41:12
05.06.2010
05.06.2010

105
este jeden poznatek :)
kdyz se auto ohreje na provozni teplotu , tak 30sekund krasne drzi volnobeh .. pak si kratkodobe zvysi na cca1200 a ma tendenci chcipnout,, jenze se upravi zas na 800..
z vyfuku trosku kouri (ale trosicku) ale neni to modry ani bile, spis do cerna jako by byla smes bohata a neskutecne to smrdi
jakoby se palilo smetí
kdyz se auto ohreje na provozni teplotu , tak 30sekund krasne drzi volnobeh .. pak si kratkodobe zvysi na cca1200 a ma tendenci chcipnout,, jenze se upravi zas na 800..
z vyfuku trosku kouri (ale trosicku) ale neni to modry ani bile, spis do cerna jako by byla smes bohata a neskutecne to smrdi
jakoby se palilo smetí
13:32:54
05.06.2010
05.06.2010

105
-> suri: dekuju to sem potreboval vedet:)
vidim to taky na druhou kabelaz ale chtel sem to zkusit opravit :)
klapka byla prekvapive cista tak sem ji vycistil zvrchu a jen vrchni hranu klapky.. ale neni problem ji demontovat a vycistit casu mam dost
vidim to taky na druhou kabelaz ale chtel sem to zkusit opravit :)
klapka byla prekvapive cista tak sem ji vycistil zvrchu a jen vrchni hranu klapky.. ale neni problem ji demontovat a vycistit casu mam dost
13:04:06
05.06.2010
05.06.2010

suri
-> 105: felicia - pália naraz dva valce a to isté aj vstrekujú wrp.cz/rock/.../Simos_2P.
pdf v tejto príručke nájdeš ktorý pin je ktorý , lambda pri lpg je bežne vypísaná , čidlo teploty treba opraviť a zistiť príčinu , a vstreky to tiež píše bežne .
ak tam je domrvená kabeláž kvôli lpg a lpg ideš vyhodiť tak zožeň za pár korún dobrú motorovú kabeláž
klapka je úplne čistá ? bola dole? bola otvorená a vyčištená hrana a dosadacia plocha ?
ak tam je domrvená kabeláž kvôli lpg a lpg ideš vyhodiť tak zožeň za pár korún dobrú motorovú kabeláž
klapka je úplne čistá ? bola dole? bola otvorená a vyčištená hrana a dosadacia plocha ?
12:51:58
05.06.2010
05.06.2010

105
Ahoj
dostala se mi do ruky felda.. 1,3mpi prestavena na Lpg .. system lpg podtlakovy..
Auto ma problem ten , ze z niceho nic poradne cukne a jede dal jakz takz normalne...
nedavno jsem kontroval zapalovaci listu a preskakovala jiskra na hlavu u druheho valce .. vynadal nasadil a uz nepreskakovala. vycistila se klapka (okamzite byl volnobeh 2500 coz sem si rekl ze to zatahnu na praxi a vyresetuju řj a udelam kalibraci))
kts-ka nasla dohromady 8zavad,, mezi nema byli vstrikovace , lambda, hall , cidlo teploty (to jsem pred tim menil protoze ukazoval i po prohati pod 70) , zablokovana řj a este neco,
inu vymazal sem pamet zavad a chtel sem jit provest kalibraci bouzel neuspesne...
dnes prijela na demontaz lpg vsecko jsem demontoval a neslo si nepovsimnout ze rele ktery prepinalo benzin-lpg je napojeny tak ze, vsecky 4 kabely vstriku zpajeny do sebe a pak + dva cerveny (asi z řj) taktez do sebe...
a moje otazka zni je nejake schema (urcite je ale asi neumim hledat) kde je ukazany kterej pin z řj je na jaky vstrik?
dalsi otazka je logicky ze kdyz jsou 4 vstrikovace musi jit 4kabely z rj nebo 2 a 2 ?
doufam ze me nejak pochopite dekuji
dostala se mi do ruky felda.. 1,3mpi prestavena na Lpg .. system lpg podtlakovy..
Auto ma problem ten , ze z niceho nic poradne cukne a jede dal jakz takz normalne...
nedavno jsem kontroval zapalovaci listu a preskakovala jiskra na hlavu u druheho valce .. vynadal nasadil a uz nepreskakovala. vycistila se klapka (okamzite byl volnobeh 2500 coz sem si rekl ze to zatahnu na praxi a vyresetuju řj a udelam kalibraci))
kts-ka nasla dohromady 8zavad,, mezi nema byli vstrikovace , lambda, hall , cidlo teploty (to jsem pred tim menil protoze ukazoval i po prohati pod 70) , zablokovana řj a este neco,
inu vymazal sem pamet zavad a chtel sem jit provest kalibraci bouzel neuspesne...
dnes prijela na demontaz lpg vsecko jsem demontoval a neslo si nepovsimnout ze rele ktery prepinalo benzin-lpg je napojeny tak ze, vsecky 4 kabely vstriku zpajeny do sebe a pak + dva cerveny (asi z řj) taktez do sebe...
a moje otazka zni je nejake schema (urcite je ale asi neumim hledat) kde je ukazany kterej pin z řj je na jaky vstrik?
dalsi otazka je logicky ze kdyz jsou 4 vstrikovace musi jit 4kabely z rj nebo 2 a 2 ?
doufam ze me nejak pochopite dekuji
