skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sedr-druhý stupen-opět
09:59:21
02.06.2010
02.06.2010

105
-> aceboss: dej dve tesneni pod vrchni viko
09:05:34
02.06.2010
02.06.2010

aceboss
-> ferrari: Membraánu jsem kontroloval a je OK.
Fyzicky by taky nemělo klapce nic vadit.
To víko zkontroluji a ty kanály nevim,ale zkontroluji vše radší ještě jednou.
Fyzicky by taky nemělo klapce nic vadit.
To víko zkontroluji a ty kanály nevim,ale zkontroluji vše radší ještě jednou.
21:40:48
01.06.2010
01.06.2010

ferrari
A membrána je OK? Totiž, ak by tam bola iba malá netesnosť, tak temer navoľno ju prisaje, ale s odporom (keď má ťahať klapku) už nie...
ďalej, nemáš krivé víko a netratí sa ti tam podtlak?
Potom už iba pripchaté kanáliky ovládania klapky, alebo ozaj niečo blokuje jej otvorenie...
ďalej, nemáš krivé víko a netratí sa ti tam podtlak?
Potom už iba pripchaté kanáliky ovládania klapky, alebo ozaj niečo blokuje jej otvorenie...
21:02:34
01.06.2010
01.06.2010

mishom
-> aceboss: odblokovanie funguje bez problemov? tj. ked je plyn na plno nic nebrani otvoreniu klapky?
21:00:17
01.06.2010
01.06.2010

aceboss
-> afro100: To vím, ale jelikož to není spotřebák tak mě až tak trápit nebude.
-> jarda.u1: Hmm tak to asi zase rozhodím a dám novou hřídelku a uvidím co se stane
-> jarda.u1: Hmm tak to asi zase rozhodím a dám novou hřídelku a uvidím co se stane

20:56:24
01.06.2010
01.06.2010

jarda.u1
-> aceboss: pokud ti chodi membrana dovnitr a klapka se pritom nehne,tak bude chyba v te klapce.(osicce)
20:54:39
01.06.2010
01.06.2010

afro100
-> aceboss: na mechanike pojde o cosi spotreba hore ...
20:53:18
01.06.2010
01.06.2010

aceboss
-> vhml: To si myslím, že není možný opravdu chodí ta klapka krásně a volně.......troufnu si říci, že chodí líp jak ta co je na eRko motoru a funguje
Ještě mám v záloze pána co dělá servis a prodává ND Jikovu a má i stolici pro seřizování takže mu to tam asi hodím a on mi už řekne jak je karbec natom.
Nebo zapojím mechaniku a bude klid...

Ještě mám v záloze pána co dělá servis a prodává ND Jikovu a má i stolici pro seřizování takže mu to tam asi hodím a on mi už řekne jak je karbec natom.
Nebo zapojím mechaniku a bude klid...

20:40:40
01.06.2010
01.06.2010

vhml
-> aceboss: tak to mas porad zadreny
20:38:00
01.06.2010
01.06.2010

aceboss
-> vhml: To s tou membránou-matičkama jsem zkoušel.....at jsem ji posunul na horu nebo dolů výsledek pořád stejný..... membrána se podtlakem stáhne, ale hřídelkou s klapkou nepohne..... 
-> jarda.u1: Na to jsem taky myslel......
zkoušel jsem i na motoru chodí krásně volně
-> Evž@: Hmm to mě moc nepotěší chci nechat právě origo SEDR pro 136

-> jarda.u1: Na to jsem taky myslel......
zkoušel jsem i na motoru chodí krásně volně
-> Evž@: Hmm to mě moc nepotěší chci nechat právě origo SEDR pro 136
20:14:16
01.06.2010
01.06.2010

jarda.u1
-> aceboss: chodi ti ta druha klapka lehce i kdyz je karburator namontovany na motoru?Vetsinou si tohle lidi privodi tim,ze karburator dotahnou vetsi silou nez je treba a priruba karburatoru se pak zkrouti a osicka klapky vazne.
19:35:37
01.06.2010
01.06.2010

Evž@
-> aceboss: měl sem podobný problém....prostě se neotvírala...a spotřeba byla hodně veliká.....Hodil jsem EDSR a jelo jak blázen.
Jinak si v podstatě udělal vše co bylo třeba.....osobně mě nic jiného nenapadá.
Jinak si v podstatě udělal vše co bylo třeba.....osobně mě nic jiného nenapadá.
19:34:58
01.06.2010
01.06.2010

vhml
na tyčce membrány je pružina a matička. Matičku zkusit naštelovat, pružinku vyměnit za nějakou z prupisky a uvidíš ten fofr pokud klapka běhá.
19:31:32
01.06.2010
01.06.2010

aceboss
Pánové měl bych na vás jeden dotaz.
Jezdím ted s motorem 742.136 a měl jsem na druhém stupni přidřenou klapku šla jen s těží otevřít hlavně ze začátku.Klapku a hřídelku jsem vymontoval uložení vyčistil a zjemna zabrousil pastou(hřidelku s uložením)
hřídelka chodí krásně membrána je OK.Preventivne jsem vše vyčistil a dal nové těsnění.Nasadil jsem karburátor na motor(je v dobrém stavu vše funkční a udržované)Ovšem hned při první jízdě jsem nepocítil žádnou změnu motor táhne zhruba do 80-90km a i na dešlí rovince má velké problémy dostat se k hranici 120km.Zkusil jsem odpojit od hřídelky membránu a jízda byla stejná.Tudíž soudím že druhý stupen opět nefunguje.
Navíc když jsem se koukal na funkci SEDRu na eRko motoru tak již už od hranice 2500-3000 se klapka druhého stupně otvírá a jde vidět jak chodí.Ovšem na motoru 136 se membrána také vytáhne, ale samotná klapka i při 5000ot je pořád zavřená.......
Ted jsem nachystal mechanické otvírání 2 stupně,ale ještě předtím bych chtěl poradit na co vše se podívat co by to ještě moho být
Mě už totiž nic nenapadá.Díky za rady
Jezdím ted s motorem 742.136 a měl jsem na druhém stupni přidřenou klapku šla jen s těží otevřít hlavně ze začátku.Klapku a hřídelku jsem vymontoval uložení vyčistil a zjemna zabrousil pastou(hřidelku s uložením)
hřídelka chodí krásně membrána je OK.Preventivne jsem vše vyčistil a dal nové těsnění.Nasadil jsem karburátor na motor(je v dobrém stavu vše funkční a udržované)Ovšem hned při první jízdě jsem nepocítil žádnou změnu motor táhne zhruba do 80-90km a i na dešlí rovince má velké problémy dostat se k hranici 120km.Zkusil jsem odpojit od hřídelky membránu a jízda byla stejná.Tudíž soudím že druhý stupen opět nefunguje.Navíc když jsem se koukal na funkci SEDRu na eRko motoru tak již už od hranice 2500-3000 se klapka druhého stupně otvírá a jde vidět jak chodí.Ovšem na motoru 136 se membrána také vytáhne, ale samotná klapka i při 5000ot je pořád zavřená.......

Ted jsem nachystal mechanické otvírání 2 stupně,ale ještě předtím bych chtěl poradit na co vše se podívat co by to ještě moho být

Mě už totiž nic nenapadá.Díky za rady
