Sedr-druhý stupen-opět

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 01.06.2010 do 02.06.2010, založil/a aceboss
řadit dle data
09:59:21
02.06.2010
105
-> aceboss: dej dve tesneni pod vrchni viko
09:05:34
02.06.2010
aceboss
-> ferrari: Membraánu jsem kontroloval a je OK.
Fyzicky by taky nemělo klapce nic vadit.
To víko zkontroluji a ty kanály nevim,ale zkontroluji vše radší ještě jednou.
21:40:48
01.06.2010
ferrari
A membrána je OK? Totiž, ak by tam bola iba malá netesnosť, tak temer navoľno ju prisaje, ale s odporom (keď má ťahať klapku) už nie...

ďalej, nemáš krivé víko a netratí sa ti tam podtlak?

Potom už iba pripchaté kanáliky ovládania klapky, alebo ozaj niečo blokuje jej otvorenie...
21:02:34
01.06.2010
mishom
-> aceboss: odblokovanie funguje bez problemov? tj. ked je plyn na plno nic nebrani otvoreniu klapky?
21:00:17
01.06.2010
aceboss
-> afro100: To vím, ale jelikož to není spotřebák tak mě až tak trápit nebude.
-> jarda.u1: Hmm tak to asi zase rozhodím a dám novou hřídelku a uvidím co se stane4
20:56:24
01.06.2010
jarda.u1
-> aceboss: pokud ti chodi membrana dovnitr a klapka se pritom nehne,tak bude chyba v te klapce.(osicce)
20:54:39
01.06.2010
afro100
-> aceboss: na mechanike pojde o cosi spotreba hore ...
20:53:18
01.06.2010
aceboss
-> vhml: To si myslím, že není možný opravdu chodí ta klapka krásně a volně.......troufnu si říci, že chodí líp jak ta co je na eRko motoru a funguje3

Ještě mám v záloze pána co dělá servis a prodává ND Jikovu a má i stolici pro seřizování takže mu to tam asi hodím a on mi už řekne jak je karbec natom.
Nebo zapojím mechaniku a bude klid...6
20:40:40
01.06.2010
vhml
-> aceboss: tak to mas porad zadreny
20:38:00
01.06.2010
aceboss
-> vhml: To s tou membránou-matičkama jsem zkoušel.....at jsem ji posunul na horu nebo dolů výsledek pořád stejný..... membrána se podtlakem stáhne, ale hřídelkou s klapkou nepohne..... 8
-> jarda.u1: Na to jsem taky myslel......4 zkoušel jsem i na motoru chodí krásně volně6
-> Evž@: Hmm to mě moc nepotěší chci nechat právě origo SEDR pro 136
20:14:16
01.06.2010
jarda.u1
-> aceboss: chodi ti ta druha klapka lehce i kdyz je karburator namontovany na motoru?Vetsinou si tohle lidi privodi tim,ze karburator dotahnou vetsi silou nez je treba a priruba karburatoru se pak zkrouti a osicka klapky vazne.
19:35:37
01.06.2010
Evž@
-> aceboss: měl sem podobný problém....prostě se neotvírala...a spotřeba byla hodně veliká.....Hodil jsem EDSR a jelo jak blázen.
Jinak si v podstatě udělal vše co bylo třeba.....osobně mě nic jiného nenapadá.
19:34:58
01.06.2010
vhml
na tyčce membrány je pružina a matička. Matičku zkusit naštelovat, pružinku vyměnit za nějakou z prupisky a uvidíš ten fofr pokud klapka běhá.
upraveno 1x, naposled 01.06.2010 19:35:13
19:31:32
01.06.2010
aceboss
Pánové měl bych na vás jeden dotaz.
Jezdím ted s motorem 742.136 a měl jsem na druhém stupni přidřenou klapku šla jen s těží otevřít hlavně ze začátku.Klapku a hřídelku jsem vymontoval uložení vyčistil a zjemna zabrousil pastou(hřidelku s uložením)6 hřídelka chodí krásně membrána je OK.Preventivne jsem vše vyčistil a dal nové těsnění.Nasadil jsem karburátor na motor(je v dobrém stavu vše funkční a udržované)Ovšem hned při první jízdě jsem nepocítil žádnou změnu motor táhne zhruba do 80-90km a i na dešlí rovince má velké problémy dostat se k hranici 120km.Zkusil jsem odpojit od hřídelky membránu a jízda byla stejná.Tudíž soudím že druhý stupen opět nefunguje.
Navíc když jsem se koukal na funkci SEDRu na eRko motoru tak již už od hranice 2500-3000 se klapka druhého stupně otvírá a jde vidět jak chodí.Ovšem na motoru 136 se membrána také vytáhne, ale samotná klapka i při 5000ot je pořád zavřená.......8
Ted jsem nachystal mechanické otvírání 2 stupně,ale ještě předtím bych chtěl poradit na co vše se podívat co by to ještě moho být4
Mě už totiž nic nenapadá.Díky za rady
Extreme Tyres