skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Napínací kladka klín řemene felda 1.9d
22:29:35
31.05.2010
31.05.2010

StepaNoFUN
-> Pepčas: Jak jsem psal 31.05.10 21:17:27.... Pokud to nepomůže, tak jedině vyndat celej ten držák ven. Já tenhle držák vyndavám, když vyndavám u 1,9 altík, protože mi to přijde jednodušší, než vypouštět vodu a vyndavat chladič... Dílenská příručka o tomhle takticky mlčí, nebo jsem špatně hledal...
22:21:18
31.05.2010
31.05.2010

Pepčas
ten mechanizmus napínání je v řiti jak to říká Štěpán je tam přístup jak k penězům. Ta pružina nemá sílu napínat řemen. Ptám se jak vyndat ten vehemnt pod tím čerpadlem. Ta kladka je dobrá jen ten mechanizmus odešel
21:57:34
31.05.2010
31.05.2010

StepaNoFUN
-> Pepčas: A jenom mě tak napadlo - nemáš tam ten řemen špatně nasazenej? Sice jak jsem psal, tak dehty moc nedělám, ale pár jsem jich tam už měl, měly najeto i hodně přes 300tis a s tímhle problémem jsem se ještě nesetkal... Každopádně neříkám, že ta pružina nemohla prasknout, ale podobnej (a možná i stejnej) systém maj i všechny 1,6 a 1,3 se servem, případně klimou taky a tam jsem se s tím nesetkal taky nikdy...
21:39:05
31.05.2010
31.05.2010

StepaNoFUN
-> suri: Nene.. Tohle je napínací kladka rozvoďáku a nikoli klínovýho řemene. :-)
Edit: Pro případný rejpaly - Nikoli klínovýho, ale drážkovýho řemene a rozvoďák je správně ozubený řemen rozvodu motoru. :-D
Edit: Pro případný rejpaly - Nikoli klínovýho, ale drážkovýho řemene a rozvoďák je správně ozubený řemen rozvodu motoru. :-D
21:19:46
31.05.2010
31.05.2010

suri
-> Stepan FUN: ja sa tomu motoru tiež vyhýbam toto nie je náhodou ona ? www.autobyznys.cz/detail5
712/.../kladka-napin-rozv-
rem-fel-1-9d
21:17:27
31.05.2010
31.05.2010

StepaNoFUN
-> suri: Nevím, jestli jsem to dobře pochopil, ale tady se nejedná o výměnu kladky jako takový, ale o výměnu toho napínacího zařízení. Nevím, jestli si to dobře pamatuju, protože se 1,9D ve feldě vyhejbám pokud to alespoň trošku jde jak čert kříži (prostě ty auta nemám rád), ale tady bude potřeba vyměnit pravděpodobně napínač kladky, kterej stojí o dost víc než pár korun (viz.: obchod.autokelly.cz/detai
l.aspx?PrimaryCod... ) a vyměnit ho asi nebude taky žádná sranda, protože je někdě pod čerpadlem... Výměna kladky jako takový (která opravdu stojí cca 250Kč - ale čínská, pravděpodobně z rejže vyráběná, protože ty 2 ložiska snad stojej i víc :-/ Jinak originál je za skoro 1200,- a SKF za 1800,- a to u mě už pár korun není) by neřešila problém volnýho řemenu...
-> Pepčas: Zkus shodit řemen i kladku (pozor - ta by měla mít levej závit) tak, aby ta páka byla volná. Pokud to stejně nepůjde, tak asi jedině za ten konec vzít klíčem (a proti sikovkama) a zkusit ji dát tak, aby nebyla v tahu...
-> Pepčas: Zkus shodit řemen i kladku (pozor - ta by měla mít levej závit) tak, aby ta páka byla volná. Pokud to stejně nepůjde, tak asi jedině za ten konec vzít klíčem (a proti sikovkama) a zkusit ji dát tak, aby nebyla v tahu...
19:11:02
31.05.2010
31.05.2010

suri
-> Pepčas: tá kladka stojí pár korún určite ju vymeň
18:37:17
31.05.2010
31.05.2010

Tommyk
zada zní: kup novou samonapínací kladku 

18:29:26
31.05.2010
31.05.2010

Pepčas
Kluci potřebuju poradit kladka jde na volno a už nepřimačkává řemen a tím pádem špatně dobíjí. chtěl jsem zezadu sundat napínací pružinu ale to se mi nedaří je na to nějaký fígl??Ta napínací pružina je tam na dvou šroubech podařilo se mí je asi 3cm posunout a už nejde zpět ani ven. Díky za radu
