Nízké otáčky volnoběhu

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 27.05.2010 do 02.07.2010, založil/a adamisko
řadit dle data
17:47:49
02.07.2010
adamisko
-> 105: a kdo říká, že jsem je čistil kartáčem? O samočistici teplotě slyším poprvé.
18:35:45
23.06.2010
105
-> adamisko: svicky se kartacem nesmi cistit...
svicky maj samocistici teplotu (450C) a tim ze je ocistis zmrvis jiskriste
08:54:46
23.06.2010
adamisko
Pánové a hlavně nepřítomné dámy, můj problém byl vyřešen, ovšem až na celkové diagnostice motoru. základem však zůstává koupit nové svíčky ! to dělá divy 1
poté na diagn. vyladit karburátor. ale příčina byla ve starých svíčkách, sice jsem ty staré vyčistil do lesku a elektrody se správnou mezerou, ale to stejně nepomáhá.
Takže verdikt: Špatné svíčky.
Děkují všem.
12:50:10
10.06.2010
xerox422
no tak tento problém trápy aj mna. presne to iste ako piše adamisko malé otáčky volnobehu šrouby su dost vysroubovane a tá hadica je cistá pre zaujimavost: ked vytiahnem tu hadicu čo ide od ventilov na filtr boxe tak sa zničia otácky ale ked ho zapcham palcom otáčky sa zvýsia. Po starte su otácky hned na 900 ale potom padnu 600-800. a mohlo by to robit zle tesnenie pod hlavou? lebo sa trocha prehrieva a žere vodu- na vícku je pena alebo co.
19:32:26
04.06.2010
stepan
-> adamisko: Nevypadla boční zátka z karburátoru?
16:53:36
02.06.2010
adamisko
-> palinator: no pravě3 ted mi zacinaji prázdniny takže se na to vrhnu.
22:57:55
01.06.2010
palinator
-> adamisko:
Jinak karburátor syčí, když je motor natočenej... je to normální..4 Ale musí syčet fakt jen karburátor.6
22:12:18
01.06.2010
adamisko
když jsem to dneska poslouchal tak jako by to někde syčelo, svíčky jsou bílé a šrouby vzduchu a bohatosti jsou dost vytočené jinak bych neudržel volnoběžné otáčky, zkoušel jsem to nastavit podle rad na Virtu a nic a pak podle andrta a to už vubec nedrželo, tak jsem si to vyladil podle sebe aby to mělo aspoň 700, ale hledam chybu a podle toho co jsem zmínil by to mohla být ntěsnost pod přírubou saní. Přesněji někde mezi sáním a karburátorem.
upraveno 1x, naposled 01.06.2010 22:13:29
21:42:20
01.06.2010
ferrari
Posilňovač vylúčiš ľahko - odpojiť hadicu a dierku v potrubí zapchať..
17:47:57
31.05.2010
adamisko
-> ferrari: předstih jsem nastavoval na 7° takze na horni mez, uz mi pomalu dochazi napady, proto jsem se sveril sem, prinejhorsim to vidim na rozborku karburatoru + jeste ta kontrola posilovace brzd,
12:43:33
29.05.2010
ferrari
A čo veľmi blbý predstih? Ale aj tak by to malo na regulovanie bohatosti/otáčok reagovať...
23:23:45
28.05.2010
adamisko
-> palinator: ok vyzkouším a uvidíme :-)
21:33:54
28.05.2010
palinator
-> adamisko:
Nejdřív zkus vadu v té hadici vyloučit. Vem si k sobě pomocníka, sundej hadici, nech pomocníka, aby prstem ucpal díru a pokud to otáčky bude mít správné, je chyba v hadici (v posilovači).
19:15:35
28.05.2010
adamisko
tak ani jedna rada bohuzel napomohla, ještě mě napadla výměna hadice podtlaku k posilovaci, vypada steřele taky by to mohla delat
19:11:01
27.05.2010
adamisko
-> DJFrndzalica: toho už jsem kontroloval, ale radši zkontroluju ještě jednou :-D
19:08:26
27.05.2010
DJFrndzalica
-> adamisko: ja som mal ten istý problém a nakoniec bol odpojovač trysky voľnobehu KO
18:58:56
27.05.2010
adamisko
-> David29: dobry tip díky 4 hned to zkontroluju
18:57:26
27.05.2010
David29
Nevim jestli to bude tim, ale mě to udělala ucpaná trubička, na kterou se napojuje hadice s ventildeklu... Strčil jsem do ní šroubováček a hle, otáčky na 800-)
18:55:53
27.05.2010
adamisko
Zdravím, hledal jsem různě, jestli se to tady řešilo a nic jsem nevyčmuchal.

Už měsíc hloubám nad tím, proč mám nízké otáčky volnoběhu. šteluju s bohatostí a vzduchem a pořád se nemůžu hnout od těch 600 otáček.
Napadají mě dvě možnosti, buď špatně měří otáčkoměr nebo je chyba v karburátoru, vzhledem k odezvě točkoměru a porovnání s druhým bych s určitosti 95% točkoměr vyloučil.

špatně nastavený karbec?
přisává vzduch?
chyba jinde?
co jsem posral?

ŠKODA 120 L serie SEDR 32
Extreme Tyres