skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hydrostely fabia1.4 8v
19:41:23
19.05.2010
19.05.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> DuriQ: cenná rada, díky
10:57:06
19.05.2010
19.05.2010

DuriQ
Apple STS Chvojkovice-Brod: ja som mal strasne vysoky KP a teda aj stale mam :) ked som to mal na 8 potom 5 stupnoch tak motor isiel tak ako pises, ale nesiel moc pekne, tak som nastavil predzapal na 0 a nezvonilo mi to uz a motor mi tahal rozhodne lepsie. Proste musis skusat co danemu motoru vyhovuje :)
23:46:57
18.05.2010
18.05.2010

Turda
-> suri: dyť jo tak asi je hodně verzí já to zas dělám na dotyk a ještě o jednu otáčku stáhnout, taky žádnej problém...
21:32:20
18.05.2010
18.05.2010

Tampajs
Mě se osvědčilo ohřát na provozní teplotu a seřídit na dotyk... Vetily ani ťuk
21:08:34
18.05.2010
18.05.2010

suri
-> Turda: to je len moja skúsenosť na konkrétnom aute , ono ani podľa príručky to netreba preháňať , proste povoliť a priskrutkovať aby oprelo o hydroštel a zložiť
20:51:07
18.05.2010
18.05.2010

Turda
-> suri: 0.20 na hydroštel je blbost, věřim že to funguje ale nezdá se m ito jako správné nastavení
20:45:20
18.05.2010
18.05.2010

jarda.u1
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: -> Apple STS Chvojkovice-Brod: chtelo by to rozdelovac s mensi odstredivou regulaci,abys mohl dat pripadne vetsi zakladni predstih.Me to na zakladni predstih 5 st. jezdilo nahovno.
20:42:04
18.05.2010
18.05.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> jarda.u1: serie 136
20:41:48
18.05.2010
18.05.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ok, zbyl mi tvrdej rozdělovač z B5 bez podtlaku, tak ho tam mrsknu a uvidíme

20:39:49
18.05.2010
18.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jo to je nezavidenihodna prace. Musis jezdit, stelovat, menit pjuzinky a prihybat jejich packy. Kazdopadne kdyz ti to detonuje tak predstih musi dolu a ne nahoru. Ja treba na nadupadny 136 mam zaklad asi 5°, odpojenej podtlak a obe pruzinky odstredivky tvrdy a jeste packy odehnuty co nejvic... Recept na to neni.
20:38:54
18.05.2010
18.05.2010

jarda.u1
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jakej mas rozdelovac?
20:38:31
18.05.2010
18.05.2010

Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: když samozápaly tak zmenšit, nebo lepší palivo
20:34:29
18.05.2010
18.05.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
zeptám se tady at nezakladam nový vlákno, nemá někdo zkušenost s nastavením předstihu, motor fabia,serie,karbec sedr 742.136, při rozjezdech zvoněj samozápaly, předstih nejdřiv 5, dneska 7 a porad to samé, jinak si přede jek kocour a jede velmi dobře
22:50:42
17.05.2010
17.05.2010

Jarda/felda
-> DuriQ: na moment se má dotahovat pojistná matice
na to mam momenťák v ruce
na to mam momenťák v ruce
22:28:08
17.05.2010
17.05.2010

DuriQ
Syny: neva napraskam to tam ein zwei :)) ale dik za kazdy typ :)
18:16:15
17.05.2010
17.05.2010

Syny
-> DuriQ: Asi te to nepomuze, ale moje Cordoba 1,8 8V (taky koncern) ma hydrostely vsecky stejny :)
17:31:20
17.05.2010
17.05.2010

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ono 0,20 vôľa je nič , videl som kopu áut robených podľa príručky a rachot , ked tam dáš maličkú alebo žiadnu vôľu nič sa nedeje
09:42:47
17.05.2010
17.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: No prave, me se to zda divne je dat s vuli v klidu 

09:25:33
17.05.2010
17.05.2010

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty hydroštely chodí třeba jenom 5 mm tak je musíš trochu stlačit
09:19:54
17.05.2010
17.05.2010

DuriQ
Jarda/felda: mno pekne tak to aby mal clovek aspon 2-3 sady momentakov :D asi je jednoduchsie nastavit to ako pisal suri :)
06:23:46
17.05.2010
17.05.2010

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: never tomu , to auto išlo tichšie ako ked si ho nastavil podľa príručky ... aj na fábia fore to tak volakto nastavuje
21:53:57
16.05.2010
16.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: Diky 
-> suri: Tak ted tam asi budes mit nejake vetsi vule

-> suri: Tak ted tam asi budes mit nejake vetsi vule

21:50:52
16.05.2010
16.05.2010

Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: img443.imageshack.us/img4
43/.../hydrotely.jpg 

21:47:35
16.05.2010
16.05.2010

MOLSO
-> Tom.t: a to mi pripomina ze ti ich mam este poslat
hadam sa mi ich podari vydolovat do konca tyzdna
hadam sa mi ich podari vydolovat do konca tyzdna21:45:48
16.05.2010
16.05.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> DuriQ: potvrdzujem, sú rovnaké
21:38:07
16.05.2010
16.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: No kdyz sme sundali viko, tak vule tam zadne nebyly, dle me kdyz tam das vule, tak pak hydrostel uz to nema kam stelovat a budes mit vuli treba 4 desetiny misto 2 ale to je jen odhad... treba to tak neni, neznam ani spravny postup...
21:36:36
16.05.2010
16.05.2010

Dušan
-> suri: to ja vim, ja to myslel funkcne z hlediska chozeni nahoru a dolu 

21:36:36
16.05.2010
16.05.2010

DuriQ
suri: mnuz aspon za ochotu :P
21:30:49
16.05.2010
16.05.2010

suri
-> DuriQ: Nemáš začo .
21:30:24
16.05.2010
16.05.2010

DuriQ
suri: dakujem ti za info a hlavne za ochotu :)
Dušan: v poho apon vidim, ze v takychto jednoduchych skodovackych motoroch to riesia jednoducho :)
Dušan: v poho apon vidim, ze v takychto jednoduchych skodovackych motoroch to riesia jednoducho :)
20:02:11
16.05.2010
16.05.2010

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja som to zložil zalial olejom , nechal pol hodiny stáť ako píšu nastavil na 0,20 a auto jazdí
20:01:07
16.05.2010
16.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Ja nevim vubec jak se s tim naraba
Vcera sme to se Semikem jen dali dohromady jak to bylo a zatim ok :-)
Vcera sme to se Semikem jen dali dohromady jak to bylo a zatim ok :-)19:57:53
16.05.2010
16.05.2010

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tomu rozumiem ale to je kvôli tyčkám , každopádne sú rovnaké a tým sa to dá uzavrieť , stejne to celé nastavovanie podľa príručky sa mi nezdalo , som to nastavil ako klasiku a išlo to tichúčko
19:51:04
16.05.2010
16.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Ale ma stejne vule na vsech ventilech, tak to asi myslel.
19:50:15
16.05.2010
16.05.2010

suri
-> Dušan: ale favorit nemá hydroštel
19:46:19
16.05.2010
16.05.2010

Dušan
ja to bral podle toho, ze na favu to je vsechno stejny a neni duvod mit jiny na fabii
19:09:31
16.05.2010
16.05.2010

suri
-> DuriQ: teraz som to pozeral a mali by byť rovnaké , v etke sú rovnaké 8ks , kolega hovorí tiež že rovnaké , väčšiu istotu ti nedožičím
18:51:03
16.05.2010
16.05.2010

DuriQ
suri: skus ak mozes dik :)
18:39:41
16.05.2010
16.05.2010

suri
-> DuriQ: no neviem čo som menil tak prišli len zdvihátka v sáčkoch a dával som ich tam zaradom a nebol tam žiadny rozidel , môžem mrknúť večer do príručky ak sa pripomenieš
17:28:42
16.05.2010
16.05.2010

DuriQ
Dušan: mno dle mne ne :P kedze aj ine auta maju hydrostely pre sanie a pre vyfuk rozdielne tak predpokladam ze v tomto pripade to nebude ine :)
tak ale u skodovky nikdy nevys hlavne, ze mam YJ2 - YK mam 5ks a YJ2 - YJ mam 3ks :D
tak ale u skodovky nikdy nevys hlavne, ze mam YJ2 - YK mam 5ks a YJ2 - YJ mam 3ks :D
17:19:46
16.05.2010
16.05.2010

Dušan
dle me je to stejny 

17:14:09
16.05.2010
16.05.2010

DuriQ
ahojte hladam radu :P
dostal som motor v sacku a teraz sa ho snazim poskladat :)
ktory z tychto hydrostelov je saci a ktory vyfukovy dik :)
dostal som motor v sacku a teraz sa ho snazim poskladat :)
ktory z tychto hydrostelov je saci a ktory vyfukovy dik :)
