skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vačka Mpi vs. ostrá
10:24:22
17.05.2010
17.05.2010

Petkar1
-> Klubko_: Rozdělovač s nízkým víčkem tam mám teď. Provizorně...ono je to celý seskládaný z toho, co dům dal. Chci dát bezkontakt 136x a tu vačku nechám změřit, pomůže mi to při ladění, když budu vědět jaká tam je.
10:17:30
17.05.2010
17.05.2010

Klubko_
-> Petkar1: ja bych rekl zkusil jinej rozdelovac. Proc rozepisovat by bylo na pul stranky, vychazim z vlastni zkusenosti. Me se na posunuti zatahu niz osvedcil bezkontaktni rozdelovac s pruzinkama z rozdelovace s nizkym vickem.
23:08:23
16.05.2010
16.05.2010

Petkar1
-> ferrari: Protože mě to překvapilo, jak se to chová. Proto jsem se chtěl zeptat těch, kteří třeba MPi vačku mají, jak se to chová jim....Výkon....šlape to dobře, já jsem docela spokojenej.
18:56:05
15.05.2010
15.05.2010

steyr
mam vo fabke MPI vacku asi to je 252... tah odspodu az do 5500 potom to zacne umierat ale inak dobre kym nebude 280 :P
17:55:34
15.05.2010
15.05.2010

ferrari
Aj tak neviem, načo uvažuješ...vyhovuje ti ten výkon a jeho priebeh + priebeh krúťaku?
15:22:49
15.05.2010
15.05.2010

Petkar1
o vačce uvažuji, to jo. K úvahám mě vede to, že ten výkon je na sériovou vačku (byť nejostřejší) docela vysoko, ještě k tomu na 14ce.
14:25:44
15.05.2010
15.05.2010

ferrari
No, to by chcelo sa previesť...to, čo píšeš, by presne sedelo na MPi vačku (malo by to byť temer to isté, ako BMM vačka 254/254), bo ja mám BMM 254/254 a takto nejako sa to správa...ale to je ťažko povedať, to by chcelo precítiť...tiež, nezáleží iba na vačke, ale dosť na karbe a zapaľovaní...
A čo ťa vlastne vedie k Tvojim úvahám a dilemám? Chceš meniť vačku? Či?
A čo ťa vlastne vedie k Tvojim úvahám a dilemám? Chceš meniť vačku? Či?
12:43:06
15.05.2010
15.05.2010

Petkar1
-> darklord: Asi to udělám (nechám udělat), založil jsem toto téma, protože co jsem četl o MPi vačkách, tak někdo to tam taky popisoval že mu to jelo až od větších otáček, ale myslím si, že do 5500 táhnout nebude. A někdo zase říkal, že tolik MPi netočí, tak abych si to sesumíroval
12:39:27
15.05.2010
15.05.2010

darklord
-> Petkar1: a co tak tu vacku zmerat?
12:37:20
15.05.2010
15.05.2010

Petkar1
Tak co jsem koukal Geminimu na graf 278 vačkou, tak největší Nm 3600, a max PS při 5400 rpm...Je jasný, že 90ps jako on tam mít nebudu, ale otáčky by na toho Chovance seděly....Bohužel co je v motoru, nevěděl ani prodávající, protože už on ho měl z druhé ruky.
11:47:44
15.05.2010
15.05.2010

Petkar1
Poprosil by ty, kteří mají (měli) v motoru vačku z MPi Feldy a nebo nějakou ostřejší (260-280), aby mi sem popsali chování motorů s těma vačkama. Jde mi o to: Můj motor Fabia 1,4 (karbec LEKR, rozdělovač 105) se chová tak, že nejvíc ožije ve 3500 a na dvojku točí 6000 a na trojku těch 5500. Jsou to reálné hodnoty dle přepočtu, žádný tacho placebo efekt. Motor do těchto otáček táhne a pak teprve začne umírat. Fel MPi je jediná sériová vačka, která tam logicky může být, ale nemyslím si, že by se chovala takto. V těch nízkejch to jede nic moc, ale od těch 3500 je to jako nakopnutý. Při natankování 100oct taky nastala změna k lepšímu. 0-100 (opravdová - vytočená 3, 5500ot) tam byla ve dvou lidech a s nic moc startem za 12s. Díky všem za postřehy
