úprava karburátora Pierburg/lekr

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 11.05.2010 do 25.05.2010, založil/a skodair
řadit dle data
16:59:11
25.05.2010
stepan
-> skodair: Na fordu sierra 1,8 je taky, ten by měl mít větší difuzory, bude to přijatelnější než je zvětšovat.
upraveno 1x, naposled 25.05.2010 16:59:36
17:51:26
24.05.2010
Alenka
LEKR rozhodne do popelnice nevyhazovat.
Jedina jeho nevyhoda oproti SEDRu je to, ze na nem nejdou vymenit vzdusniky 1. a 2. stupne, ale jinak je to proti zinkovemu klumpu z dilen Jikovu primo vesmirna technologie :)

Upravy se delaji stejne jako na vsech ostatnich karburatorech, tedy prumer a tvar difuzoru, prumer a tvar rozprasovacu, halfshafting na klapkach atd. + narozdil od SEDRu si muzes hrat se dvema obohacovacimi okruhy, takze to muzes odladit na idealni smes ve vsech provoznich rezimech, cili to pojede, kdyz na to slapnes a zaroven to pri castecnem zatizeni nebude mit nesmyslnou spotrebu.
17:14:57
24.05.2010
vhml
a nebo vzít lekr z vetsich motorů. existujou i s difuzorama 22/26
upraveno 1x, naposled 24.05.2010 17:15:04
16:54:41
24.05.2010
Čokin
Jedinou úpravu kterou bych na tom karburátoru udělal je ta že bych ho mrdl do popelnice!
14:20:14
24.05.2010
Petkar1
upravujou se rozprašovače, zvětšujou difuzory, klapky....a nebo jde udělat podle "A"
20:41:23
12.05.2010
MiroJ
jo , aj mna trosku zaujima ake upravy sa daju na LEKRe spravit a akym sposobom ... zatial na napadaju asi len dve veci ...
22:35:55
11.05.2010
skodair
doma sa mi bez využitia povaľuje karbec pierburg z fava a tak rozmýšľam, že by som ho po úprave použil na môj motor, otázka znie aké úpravy by bolo vhodné na ňom vykonať pre môj motor na také živšie jazdenie? na spotrebe nezáleží

konfigurácia motora: základ felícia BMM, upravená mpi hlava k vačke 278/270,
upraveno 1x, naposled 11.05.2010 22:38:08
Extreme Tyres