skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mosaz nebo litinu?
prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 10.05.2010 do 12.05.2010, založil/a Olgoj Chorchoj
00:09:05
12.05.2010
12.05.2010

m8rinek
Jde taky o materiál ventilu a třecí vlastnosti dříku, podle toho se volí vodítko. Já jsem za to co tam má být. Takže litinu...
23:31:32
11.05.2010
11.05.2010

vhml
Já si myslím že mosaz oproti litině bude mít menší životnost. A druhá je věc je tepelná roztažnost
18:55:15
11.05.2010
11.05.2010

Climber - zrušená registrace
pletu si mosaz s bronzí
, tak ti vic neporadim, mosaz jsem na to nikdy nepouzival
, tak ti vic neporadim, mosaz jsem na to nikdy nepouzival15:43:48
11.05.2010
11.05.2010

Olgoj Chorchoj
PbCuSn8 nebudu používat - koupim normální vodítka např. na filcku 1.6 - to je CuZnAl, což vlastně vůbec nevim co je za sblitinu... Zvonovina nebo saxofonovina:) ? Každopádně bych se s tim nemusel vyrábět - ejchuchů jindřichu
14:46:36
11.05.2010
11.05.2010

Climber - zrušená registrace
mosaz je na hovno, alespon ta co bežně koupíš pod označení PbCuSn8, tu správnou neseženeš, doporučuju litinu
23:06:18
10.05.2010
10.05.2010

Olgoj Chorchoj
Je nějaký důvod proč použít mosazná (Cu Zn Al) a ne litinová (perlitická l.) vodítka ventilů (anebo naopak...?) Je to do motorkové hlavy (vodník, DOHC, pohon ventilů přez koníky, max ot: 8000) a použil bych právě ta mosazná, neb se mi daleko lépe shánějí (litinová bych musel vyrábět, přesněji nechat vyrobit:) nuže; můžu použít mosaz i když tam dřív byla litina?
