Pískání výfuku

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 04.05.2010 do 09.05.2010, založil/a palinator
řadit dle data
13:54:36
09.05.2010
darklord
-> palinator: no, ja dufam ze bude stacit ju dat na jednu trubku.. hadam nebude podchladena
13:52:14
09.05.2010
palinator
-> darklord:
Přesně to je jen nepřesný výplod jejich systému.
Asi bys to měl mít někde, kde jsou plyny smíchané dokonale, jenže plyny jdou dvěma trubkama a smíchaný plyny všech válců jdou de facto až výstupní trubkou.
13:46:03
09.05.2010
darklord
-> palinator:
tento náhradní díl je vhodný pro vozy Škoda:
Škoda 105, 120, 130

ale tak to sa prevrta, zaklad bude vymyslet nejake poriadne umiestnenie pre lambdu :D preto budem kupovat viac, aby som to mohol kuchnut, vymyslet a aspon dva do zasoby na horsie casy
13:43:51
09.05.2010
palinator
-> darklord:
Teď Ti nějak nerozumím. Na tom webu je uvedené, že je to pro 105/120/130, ale to jen proto, protože tam v kategorii škodovek je 130 zahrnutá v systému. V popisu je psáno, že je to pro 105/120. Nebo nevím, na co narážíš.

Lepší výfuk jsem ještě neměl.
13:38:36
09.05.2010
darklord
-> palinator: no to sice ide, ale preco by som to robil ked pisu ze je to 130? 3 ja budem kupovat par vyfukov tak prave zistujem co bude najelspsie
13:33:34
09.05.2010
palinator
-> darklord:
120 Teda aspoň myslím, protože jsem kapku zmatený. Ovšem výfuk jsem si fotil s porovnáním s předchozím a připadá mi, že jsou díry 120.. Je to blbě vidět, ale snad je to tak, jestli chceš tak ti to jako odbornému oku poskytnu - ale když už jsi u toho, napíšu zajímavou příhodu.
Byl jsem v autodílech (samoobsluze), kam chodím velice rád.6 Koupil jsem mimo jiné těsnění pod výfuk (asi 4 do zásoby 3), protože mi přišlo docela silný, takový poctivý. Ovšem až při cestě domů jsem si při pohledu na něj uvědomil, že to má větší díry pro štefty na Š130. To mě docela zamrzelo, nicméně když jsem pro jistotu to těsnění porovnal s dírami v dalších dvou výfucích, co mám k dispozici, tak to přesně sedělo!!9 To znamená, že nám prodali kdysi a před asi půl rokem (licenční Tyll) výfuk s dírami Š130. Tak pak kde se stala chyba, zda v autodílech nebo výrobce udělal unifikovaný výfuk Š130 s určením pro komplet řadu Š105-136... Aby ušetřili a nemuseli mít 2 vrtáky...8

EDIT: převrtat jde vše. :-D
upraveno 1x, naposled 09.05.2010 13:35:31
13:11:43
09.05.2010
darklord
-> palinator: je to na 120 alebo 130 prirubu?
13:10:16
09.05.2010
palinator
Vyřešeno, pořádně dotáhnuty matice u příruby a už to nic nedělá...

Mimochodem, doporučuji výfuk zn. Karsit (montují je v prvovýrobě do dnešních vozů, bůhví jestli nemontovali i do řad 742 od tohoto výrobce) k mání zde:
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/113600500-vyfuk-orig inalni-skoda-105-120-105-1 20-130.html

www.karsit.cz

Má dobrou geometrii v tom smyslu, že trubka "necourá" po zemi jako výfuk Tyll, zvuk je perfektní, není to jako prdění do hrnce (zvonění) a zpracování je velice slušné. Životnost nemohu jaksi posoudit.
10:46:57
06.05.2010
palinator
-> jarda.u1:
Toho jsem si vědom. Jelikož tam byla dost velká vůle, tak mě napadlo tam dát nějaké distanční podložky pod ten držák, aby to nebylo tolik našponované (i když zvlášť nějakou silou jsem to nestahoval)

-> ferrari:
Dík, zkusím s tím polaborovat.

Mimo to, ty nové matky na výfuk, poměděné nebo jaké jsou, jsou pěkně debilní, ořechy na to nepasujou a jsou celé takové zvláštní.
20:39:39
05.05.2010
ferrari
Hl. poridne dotiahni matice na prírube4

No a na margo uchytenia držiaku - ja som jazdil aj bez držiaku a vibrácie sa prenášali rovnako4
20:12:42
05.05.2010
jarda.u1
-> palinator: predpeti tam nesmi byt,jinak se prenasi rezonance.
20:04:07
05.05.2010
mishom
to vyrobis doma v obchode som to este nevidel
zvětšit Pískání výfuku - obrázek od mishom vložen 05.05.2010 20:04:07
07:49:58
05.05.2010
palinator
-> mishom:
To je upravený držák nebo se takový i prodává? Kdyžtak hoď foto...4
21:40:30
04.05.2010
mishom
doporucujem drziak vyfuku so silentblokmi , 4
upraveno 1x, naposled 04.05.2010 21:40:38
21:18:40
04.05.2010
palinator
Zdravím,
dneska jsem namontoval nový výfuk, který je konečně pořádně svařený a i na pohled působí lepším dojmem, než předchozí. Jedná se o sériový výfuk na 120. Oproti předchozímu má ale trochu jinou geometrii, když jsem utáhl šrouby u příruby, tak ještě zbýval asi 1 cm u držáku, ten jsem jednodušše přihnul a dotáhl tak, že vůle zcela zmizela. Přizpůsobil se jak výfuk, tak držák.40
Problém je v tom, že při otáčkách cca 2000-2500 výfuk začně pískat. Rozkmitá se tak, že vydává takový mírný pískavý zvuk, docela zřetelný. Když jsem v těchto otáčkách rouru přišlápnul, pískání zmizelo. A jelikož jsem tak trochu detailista, rád bych tento problém odstranil. Chtěl jsem manipulovat s utahovacím momentem, ale na to už svody moc pálily.3 Nic jsem nějak zvlášt nepřetahoval, jen dokud to šlo lehce. Je možné, že je to tím lehkým předepnutím, velkým nebo naopak malým utahovacím momentem?
Dík moc.
Extreme Tyres