Problémy pri štartovaní

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 02.05.2010 do 17.05.2010, založil/a wangel
řadit dle data
23:36:38
17.05.2010
kamikaze
Teď už to jde, před tím to nešlo
21:03:41
17.05.2010
ferrari
No tak potom vyriešené - preplavuje sa5

No a ešte taká podotázka - keď vypneš teplý motor a o pár sekúnd štartuješ, ide to? Či ani tak to nejde? Či až po dlhšom stání teplého motoru to nejde?
20:12:46
16.05.2010
kamikaze
120l, rozdělovač prakticky bez vůle (ten větší), karburátor EDSR 105kovej a 120 natryskování, motor série

Starby byly špatný až po výměně karburátoru, měnil jsem ho, protože cucal vzduch tam kde neměl
upraveno 1x, naposled 16.05.2010 20:14:25
17:58:26
16.05.2010
ferrari
No, to sa mi nejak nezdá...ak si vymenil karbec a štarty boli aj tak zlé, nezdá s ami to...

Ono, ťažké štarty za tepla spôsobuje aj malý predstih, resp. vymlátený rozdeľovač (vymlátená otočná doska, praksnutá pružinka odstredivej regulácie,..)

PS - nieto odveci aj napísať typ auta...4
upraveno 1x, naposled 16.05.2010 17:59:09
15:34:10
16.05.2010
kamikaze
Karb je zpátky v autě a zdá se všechno v pohodě, šahal jsem jen na klapky.
13:59:40
16.05.2010
afro100
-> kamikaze: hladina by mala byt 20mm +/- 1mm od horneho okraja
13:28:12
16.05.2010
kamikaze
Nikdo neví?
12:20:45
16.05.2010
kamikaze
Rychlej dotaz, mam tu tři plováky a nemohu najít zda je v nich nějakej rozdíl v nastavení hladiny.
Jeden je čevenej plast, pant je zateven v tělese plováku a je s výřezem.
Druhej je ten samej materiál, jen je bez výřezu.
Třetí je hnědej plast, lepenej ze dvou kusů a pant je zataven ve dvouch bodech, má výřez.
Prosím o hodnoty hladiny, nepodařilo se mi někde zjistit kolik. Děkuji
10:54:59
16.05.2010
kamikaze
Takže půjdu vyndat karburátor z auta, hladina by měla být OK(sám jsem ji nastavoval40), pokud to má být 10mm s těsněním.
00:11:01
16.05.2010
kamikaze
-> afro100: to si nemyslím, sice jsem ho dělal nedavno, ale tohle bylo právě při startování se sytičem. Motor byl troško ohřatej, tak 2 minuty běhu a cca 500m. tak minuta stání a pak start. Zapoměl jsem na sytič, otočim klíčkem párkrát se otočil a pak do noční tmy takový dělo40 202
00:04:24
16.05.2010
afro100
-> kamikaze: ked striela by mohol byt blby predstih ...
00:01:51
16.05.2010
kamikaze
Vymenil jsem karb a řešim to samý. Studená mi chytne na první převalení, ale za tepla mi chytá dost blbě. Dokonce na sytič mi hodila takovou dělovku do vejfuku, že jsem nevěděl, co se stalo40 Nemůže to dělat moc bohatá směs a nebo nastavení klapek?
16:34:19
09.05.2010
wangel
tak som to pozrel. plavak je o.k., nastaveny je tak, ako pise Andrt
13:39:06
09.05.2010
wangel
diky hoši, skusim mrknut ten plavak
10:06:56
06.05.2010
Karel.
-> wangel: nebo máš velkej předstih4
09:34:56
06.05.2010
105
bud vysoka hladina a nebo prasklej plovak
09:28:17
06.05.2010
rsvancara
zkus seřídit hladinu benzínu v plovákové komoře, zkontroluj, jestli není nějaká nečistota v jehlovém ventilu uzavírající palivo, ale hlavně, zkotroluj plovák, jestli v něm není benzín (to se stalo mě, byl těžkej jak kámen a tudíž neplaval :-))
20:43:20
02.05.2010
wangel
-> jarda.u1: nieco s tym zajtra poriesim
20:37:31
02.05.2010
jarda.u1
-> wangel: muze byt vysoka hladina v plovakovce a motor se ti ulejva.
20:29:16
02.05.2010
wangel
Mám jeden problém: keď je auto studené, naštartuje v pohode, ale keď je motor zohriaty, napr. keď behám po meste, tak štartovanie už ide ťažko. Štartér točí asi tak 4 sekundy a až potom chytí. Kamarát mi poradil, že to može byť kondenzátor.Ten som vymenil, ale je to furt to isté.
upraveno 1x, naposled 02.05.2010 20:29:59
Extreme Tyres