
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Napojení do okruhu chlazení 4-válec
19:22:40
30.04.2010
30.04.2010

mgbiker
-> Nwkt: Ok, To som chcel pocut, proste sa to do termostau tamade nepretlaci aj ked je zatvorene kurenie....Dakujem za ozrejmenie

19:19:13
30.04.2010
30.04.2010

Nwkt
-> mgbiker: Protože tam voda proudí opačnym směrem než si myslíš. Proto tam je taky ta malá propojka mezi trubkama, tu nahradíš vlastně timhle obtokem
19:17:38
30.04.2010
30.04.2010

mgbiker
-> Nwkt: no ano mas pravdu ale vsetko co pojde cez tu hadicku sa musi otocit znova cez motor a neviem ci to neznizi ucinnost chladenia, PRECO to teda nenapojit do druheho smeru k termostatu a voda bude prudit cez tu hadicku az ked sa otvori termostat(a nepojde znova cez motor)? Uz to tu meliem dookola jak somar
Podla teba to nebude fungovat?
Podla teba to nebude fungovat?19:07:39
30.04.2010
30.04.2010

Nwkt
-> mgbiker: Však pude, až se termostat otevře, když je zavřenej tak se ohřejvá voda v malym okruhu
19:06:52
30.04.2010
30.04.2010

mgbiker
-> Nwkt: ja ale stale nechapem preco k pumpe? ved to vrati tu teplu vodu spat do motora a to predsa nechceme. chceme aby isla smerom do chladica cez termostat
19:02:45
30.04.2010
30.04.2010

Nwkt
-> mgbiker: Lepší propojku zrušit a napojit to rovnou na hadici jdoucí k pumpě
18:54:37
30.04.2010
30.04.2010

mgbiker
a este ma napadlo taketo riesenie ...
18:49:08
30.04.2010
30.04.2010

mgbiker
-> Nwkt: no ved ano, to som napisal, pokial bude kurenie a termostat zatvoreny tak tam voda prudit nebude, ale ked sa termostat otvori tak by tam voda prudit mala nie? nemusi tam ta voda prudit stale , staci ze to preplachne ked je termostat otvoreny
18:47:15
30.04.2010
30.04.2010

Nwkt
-> mgbiker: Nejde to k termostatu, ten otevře až když bude voda ohřátá
18:46:06
30.04.2010
30.04.2010

mgbiker
-> petr s: no ja teraz neuvazujem olejovi vymennik
-> Nwkt: Preco by to nefungovalo? ved ked je zatvorene topenie tak to ide potom k termostatu a ten ked sa otvori tak by to fungovat malo
-> Nwkt: Preco by to nefungovalo? ved ked je zatvorene topenie tak to ide potom k termostatu a ten ked sa otvori tak by to fungovat malo
18:42:55
30.04.2010
30.04.2010

petr s
-> mgbiker: A jak mu to bude chladit olej?
18:42:29
30.04.2010
30.04.2010

Nwkt
-> mgbiker: To by nefungovalo, pokud by bylo vypnutý topení, tudíž v létě smůla
18:41:54
30.04.2010
30.04.2010

mgbiker
a mna by zaujimalo preco sa to nenapoji takto ako je to na tomto obrazku? pretoze tu by to malo tlacit vodu od 4 valca smerom k termostatu a do kurenia a nie ako je to na predchadzajucom obrazku kde sa to vlastne vracia spat k vodnej pumpe a opat do motora co je podla mna blbost???
18:39:01
30.04.2010
30.04.2010

Nwkt
-> mgbiker: ano, akorát jsem tam vřadil ještě výměník
18:37:50
30.04.2010
30.04.2010

mgbiker
tiez ma zaujima tato tema, prestudoval som si ten odkaz a tusim ze to skoncilo pri zapojeni ktore vyzera takto
13:27:22
30.04.2010
30.04.2010

suri
-> Discovera: tak nepoužívaj bordel chladiace kvapaliny typu sheron a nebudeš mať problém
07:51:49
30.04.2010
30.04.2010

Nwkt
07:11:18
30.04.2010
30.04.2010

Discovera
Lidi kam se správně napojuje výstup z bloku motoru u 4-tého válce do okruhu? Chci jej napojit, protože mě ani tak netrápí přehřívání to ne...s tím problém nemám, ale to neustálé šílené zanášení 4-ho válce a celého výpustného šroubu je hnus. Budu táhnout komplet trubky s hliníku a chladič i topení je komplet nové...má smysl to řešit nebo se na to vykašlat? Vše bude jako původní vedení...není to závoďák ale "leštěnka" ale ty usazeniny mě deptají.
Motor š130 série
Motor š130 série
