skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit-sací potrubí paliva
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 22.04.2010 do 26.04.2010, založil/a 2222Johny2222
22:01:16
26.04.2010
26.04.2010

2222Johny2222
-> Petkar1: no je to karbec :-D tak to mě poser...to je teda manual...v letě v horku to nechce ani s tím plynem moc nastartovat..a když tak to děsně zakouří...
19:57:29
26.04.2010
26.04.2010

Petkar1
jestli to je karbec, tak je to normální. I v manuálu máš, že teplej motor máš startovat se sešlápnutým plynem.
09:41:20
26.04.2010
26.04.2010

2222Johny2222
problém je i to,že když je motor zahřátej...tak to nechce nastartovat.... a musím to nastartovat když našlapavam plynový pedál
13:15:35
23.04.2010
23.04.2010

jerzy
to by mohl být snad špatný předstih a nebo žeby netěsnost ventilů? to mě jen tak napadlo...
20:55:15
22.04.2010
22.04.2010

2222Johny2222
Zdravím
Mám dotaz,sundal jsem dneska sací potrubí na Fáčku a když sem kouknul do kanálku co sou na hlavě...tak ze spoda byly krásně střříbrné a ze zhora byli očernalé,když sem to zkoušel utřít,tak to nešlo,tak se chci zeptat jestli je to normální nebo se mi něco začíná srát na motoru,díky :-)
Mám dotaz,sundal jsem dneska sací potrubí na Fáčku a když sem kouknul do kanálku co sou na hlavě...tak ze spoda byly krásně střříbrné a ze zhora byli očernalé,když sem to zkoušel utřít,tak to nešlo,tak se chci zeptat jestli je to normální nebo se mi něco začíná srát na motoru,díky :-)
