skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,4 fabia do š 130
prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 15.04.2010 do 19.04.2010, založil/a Martin100L
22:24:46
19.04.2010
19.04.2010

jarda.u1
-> darklord: i ten krouzek mel osazeni s rozdilnym prumerem.Myslel jsem,ze to byl zamer vyrobce,aby nesel pouzit ten motor do 742.Skoda,ze jsem to tenkrat nenafotil,ale je to uz par let.
19:50:41
19.04.2010
19.04.2010

darklord
-> jarda.u1: tipol by som to na zle lozisko/pochybneho vyrobcu, ale zeby sa sekol az o milimeter? :D
16:54:49
19.04.2010
19.04.2010

105
-> Vrba: dik ja sem si myslel:) ale chvilku to vypadalo ze tam ma jit to 6002 bo co tak na to cumim .
-> havlik: ja sem Pepa ne Mlha :D taky dik za postreh
-> havlik: ja sem Pepa ne Mlha :D taky dik za postreh
14:08:55
19.04.2010
19.04.2010

jarda.u1
Kamarad mel motor 135 bmm z favorita a ten mel krouzek v klice o 1 mm vetsi nez je lozisko 6202,takze mu tam nedrzelo.Setkal se s tim nekdo?Ja mel 136 z karburatorovyho favorita a tam nebyl problem,prumer byl naprosto stejnej s tim loziskem.
11:57:34
19.04.2010
19.04.2010

Vrba
-> 105: nedá,mušíš sprznit klikovku na soustruhu
11:46:42
19.04.2010
19.04.2010

havlik
-> 105: No, Mlho, už dobrou čtvrt hodinu se o tom bavíme.

11:43:43
19.04.2010
19.04.2010

105
jak je to s tou fabkou ?? ma v klice taky krouzek nebo nema nic? tam se to da taky vyklepnout a dat mensi lozisko?
11:22:01
19.04.2010
19.04.2010

Jakub M.
-> Tom.t:
a některý MPička měly ještě taky kroužek ..
a některý MPička měly ještě taky kroužek ..
11:20:45
19.04.2010
19.04.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> havlik: mpi musí, u jednobodů je někdy ješte kroužek jako má favorit
11:04:46
19.04.2010
19.04.2010

havlik
-> petr s: hele ale felda se musí soustružit taky kvůli ložisku
11:02:07
19.04.2010
19.04.2010

Rooney - zrušená registrace
-> petr s, havlik : díky za info


10:19:07
19.04.2010
19.04.2010

petr s
-> Rooney: Jo
10:15:56
19.04.2010
19.04.2010

Rooney - zrušená registrace
-> petr s: takže 6202 jo? 

10:14:57
19.04.2010
19.04.2010

petr s
-> Rooney: Tak potom to větší
10:14:03
19.04.2010
19.04.2010

Rooney - zrušená registrace
aa sory, je to klika z feldy, byl tam nalisovany ten kroužek, takže díru sem nesoustružil

10:10:35
19.04.2010
19.04.2010

petr s
-> Rooney: Máš tam hotovou díru? Ne tak kup menší ložisko
10:09:09
19.04.2010
19.04.2010

havlik
-> Rooney: a ty stavíš fábii? tady je venniho postřeh ze skodatemu pri delani zapichu na lozisko do fabia kliky: "ložisko bylo připravené klasika 6202..do té doby než jsem vzal šupleru a změřil hřídel z fabie ,má pruměr 35mm (jako ložisko 6202 :-D
Cesta do Domažlic pro ložisko 6002."
Cesta do Domažlic pro ložisko 6002."
10:06:07
19.04.2010
19.04.2010

Rooney - zrušená registrace
Potřeboval bych to vědět do 15h, pak tam jedu 

09:14:34
19.04.2010
19.04.2010

Rooney - zrušená registrace
jaké ložisko mám koupit na tu kliku? origo co sem měl na klikovce rapa bylo 6202, někdo říká, že je lepší 6002.
Mám v tom guláš, je to na normal ježdění, žádný závody
Mám v tom guláš, je to na normal ježdění, žádný závody
23:09:07
16.04.2010
16.04.2010

Martin100L
-> Petkar1: Přesně jak píšeš, o tohle by mi šlo. Chci mít auto na normální ježdění a provokovat ve stovce osmikanálem.... i když na druhou stranu dneska už málokterej policajt to pozná. Ale co třeba na technické, že?
20:34:41
16.04.2010
16.04.2010

darklord
-> Vrba: jak praska? pri zanedbanej udrzbe ide vsetko k certu... moja ma cez 240tkm a pohoda

15:43:58
16.04.2010
16.04.2010

petr s
-> Vrba: Nevím ale zatím to má najeto 230 000
15:42:14
16.04.2010
16.04.2010

Vrba
otazka je co na to ta hlava bude ríkat,když už na 1300 motoru praská,....
11:48:50
16.04.2010
16.04.2010

petr s
-> Martin100L: Tohle už mám snad 7 let a hlavu mám předělanou 105
10:38:20
16.04.2010
16.04.2010

Gemini
slo by to, moze to byt celkom sranda ale musi byt super spravena hlava aby dorovnala to co stratis na 5kanale.....
08:13:46
16.04.2010
16.04.2010

Petkar1
-> m8rinek: Já bych to tak černě úplně neviděl. Obrovská výhoda by byla legálnost a když by s rozumnou vačkou nechal udělat ten 5 kanál, tak na takový to sérïový ježdění by to bylo svižný auto.....
23:44:20
15.04.2010
15.04.2010

m8rinek
Aneb jak zabít potenciál spodku špatnym vrškem...
Jasně objem ničim nenahradíš, ale kde se dělaj koně? V hlavě:)
Jasně objem ničim nenahradíš, ale kde se dělaj koně? V hlavě:)
23:04:52
15.04.2010
15.04.2010

Martin100L
-> Ultim: To je mi jasné. A co to vybrání pro vrchlíky?
22:35:48
15.04.2010
15.04.2010

Ultim
-> Martin100L: Sice se ti zvetci spalovaci prostor diky jinym pistum,ale KP se ti zmeni vetcim objemem. Ted zalezi jako moc se to navzajem dorovna.
22:24:50
15.04.2010
15.04.2010

Martin100L
Do favorita nebo š742/136 je to už profláknutá přestavba. Mě by zajímalo, zda to někdo zkoušel do š 130 s litinovou hlavou. Hlavní problém vidím v hlavě, protože š 130 má vrchlíky a pokud bych tam nacpal celý spodek z fábie i s pístama, tak budu mít spalovák větší o vybrání na vrchlíky. Tedy nebudu mít antidetonační štěrbinu, ale moc rozlehlý spalovák. Tak jak vyřešit tento problém? Zkusit tam upravit hlavu z š 105/120?
22:11:34
15.04.2010
15.04.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Martin100L: zkus hledat dál, myslím že se to téma jmenovalo "Motor Fabia do Škodovky" nebo tak nějak...
21:58:39
15.04.2010
15.04.2010

Martin100L
To jsem zkoušel, nenašel.
21:53:54
15.04.2010
15.04.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Martin100L: vpravo nahoře
21:46:55
15.04.2010
15.04.2010

Martin100L
Zdravím. Mám dotaz. Zkoušel někdo nacpat 1,4 z fábie do bloku š 130? Samozřejmě, že je lepší osmikanál, ale mě jde o to, aby tam každý neviděl favorita. Tak kdyby měl někdo nějaké postřehy, budu rád. Děkuji za odpovědi.
