Repase Sedr

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 11.04.2010 do 15.04.2010, založil/a palinator
řadit dle data
08:34:53
15.04.2010
minno
jeee to je tuším moja fotka :)
08:27:36
15.04.2010
ferrari
-> palinator: JJ
20:56:57
14.04.2010
palinator
-> ferrari:
Co jj? Jako že je na 120tkovej motor dobrej?

-> Pavel P..:
Dík za typ...:)
upraveno 1x, naposled 14.04.2010 20:57:35
20:23:49
14.04.2010
ferrari
SEDR 130 jj!
20:19:24
14.04.2010
Pavel P..
-> palinator: mrkni k Tunerovi2 k autu, psal že může mít novej SEDR, třeba ti ho přenechá.
20:16:25
14.04.2010
palinator
Dneska jsem mimo jiné vyzkoušel i sytič za tepla, nejdřív otáčky o 500 klesly a pak vzrostly až na 3000. Musí to nutně znamenat křivý víko? Kdyby bylo víko křivý, tak se srovná/vymění jen to a nebo bude hnutej i ten spodek?

Mimo to, co do toho hodit rovnou SEDR 130? Někdo na TechWebu tuto úpravu udělal se snížením spotřeby a zvýšením výkonu... Nechají se sehnat ještě nové kousky? Třeba i SEDRu 120...

Dík.
22:17:26
13.04.2010
mishom
-> peti: ano. Lenze veko vyrovnas a fucat to (mozno) bude dalej. Ja som veko mal vyrovnane a fucalo tade, 2tesnenia to vyriesili
19:56:24
13.04.2010
peti
-> mishom: ale to musi byt potom chyba prehnuteho veka nie ?
19:26:58
13.04.2010
mishom
strekni tam kde je ta cervena machula daku tekutinu1. Potlac membranu a ak sa tam objavia bublinky je to netesne.
zvětšit Repase Sedr - obrázek od mishom vložen 13.04.2010 19:26:58
11:25:13
13.04.2010
palinator
Ještě bych se chtěl zeptat... Mám koupit i onu izolační podložku pod karbec? Problém je, že mají jen slabou... Dají se dát třeba 2 na sebe s odpovídajícím těsněním? Nebo proč tam od "87 začli dávat silnější?
21:33:23
12.04.2010
palinator
-> mishom:
Jestli jsem všemožné návody správně pochopil, tak se ale klapky při čištění nedemontují. Můžeš nějak přesněji vysvětlit onu kontrolu těsnosti ovládání 2. komory?

Díky
12:26:09
12.04.2010
mishom
spodnu prirubu netreba nutne brusit da sa vyrovnat vo zveraku ked sa vyklepnu rozprasovace
inak daj pozor na tesnost ovladania 2komory ked streknes trochu wd alebo dacoho na spoj medzi telom a vekom v druhej komore a stlacis membranu pravdepodobne tam budu bublinky. a je dost problem povolit srobiki na klapkach tak aby sa neznicili
21:59:57
11.04.2010
Pavel P..
-> palinator: no tak to je na tobě jestli si to necháš udělat nebo si to necháš jen ozkoušet...

klapky se taky nastavujou, to je dobrý nechat udělat odborníka s tim přístrojem.
21:45:16
11.04.2010
palinator
-> Pavel P..:
Mimoto, to už rovnou ten karbec by mohl dělat někdo tam, kde tenhle přístoj mají.
21:44:07
11.04.2010
palinator
-> Pavel P..:
Ale pak se taky klapky nějak štelujou, ne?
21:19:51
11.04.2010
Pavel P..
-> palinator: kdepak, se posadí na stolici s podtlakem nebo čim a tam zkusí jestli přes zavřený klapky něco prochází..... pokud jo a hodně tak je to špatně, jsou zborcený kanály - šišatý a karbec můžeš zrecyklovat

já takhle zahodil mnou repáslej a krásnej 130 karbec z mýho auta, prostě když je někdo debil a karbec utahuje na krev tak pak to tak dopadá.
20:59:54
11.04.2010
palinator
-> Pavel P..:
Zkontrolovat těsnost - to se dělá jak? Jako ventily? Že se nalije kapalina a uvidí se, jestli protýká?

S výměnou všech spotřebních věcí počítám, pomalu sháním díly.

A mechanika blokování 2.stupně se také nějak kontroluje? Jestli chodí hladce a nezasekává se...
20:54:17
11.04.2010
Pavel P..
hlavně srovnat přírubu a nechat zkontrolovat těsnost klapek... pokud těsní a klapky choděj hladce tak pak pokračovat výměnou těsnění, obou membrán, všech O kroužků, vyčištění a srovnání víka pokud je prohnuté.
20:52:18
11.04.2010
peti
s dajakymy upravami skusenosti nemam, iba repas , treba dat pozor na rovinnost spodnej priruby a veka karbecu, spodok treb zabrusit do rovna a vrch vyrovnat , klapky musia chodit lahko ale nesmie byt velka vola na nich, hladina sa nastavuje na 20 +-1 mm , kanaliky musia byt ciste a priechodne tak ako aj trysky, taktiez vymnit vsetky tesnenia a O kruzky popripadne membrany ak su KO
20:47:25
11.04.2010
palinator
Zdarte,
tak nemám co dělat a stále uvažuju.
Až budu dělat repasi SEDRa ve stodvacítce "89, tak na co si dát nejvíce pozor? Jsou v karburátoru nějaká mazací místa? Třeba kolem klapek, ovládání 2. stupně karburátoru nebo akcelerační pumpičky?

Dále pak : vyplatí se dělat nějakou drobnou úpravičku? Četl jsem, že někdo manipuluje s pružinkami podtlakového ovládání 2.stupně, o leštění kanálů, atp. Kolik je pak osvědčená hodnota hladiny paliva pod úrovní víka karburátoru? Měření soustavou "půllitr-víko". ..

Dík moc.6
Extreme Tyres