... a že od čísla motor niejak 47 300 sa už dával potom iné piesty ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
piest - identifikacia - 1100mb?
17:26:06
08.04.2010
08.04.2010

mirco
ak by mal len vybratie na spodnej hrane tak v knižke pre škodu 1000/1100mb píšu, že takéto piesty sa dáva do prvých 1000mb a 1100mb, ale píšu tam len o tom vybratí o tom bombírovanom dne to tam nieje
... a že od čísla motor niejak 47 300 sa už dával potom iné piesty ...
... a že od čísla motor niejak 47 300 sa už dával potom iné piesty ...00:13:55
08.04.2010
08.04.2010

sliwowitz
chladiarenska jednotka nie - tie mali klasicke 105kove ojnice takze nesedi priemer ani poloha capu... octavia super/stw/sedan/1203 tak podrobne nepoznam, z katalogov to zistit neviem... zavodne motory rovnako nepoznam... Kedy sa vlastne menil priemer capu? neviem to nikde najst, bolo to r.69 pri prechode na radu 100/110?
07:43:22
07.04.2010
07.04.2010

Jozka
Lehce jsem před spaním jukl do literatury, ale 1100MB s nějakou tou kompresí 11,4 jsem v továrních úpravách nenašel.. Asi to bude diesel
.
.19:16:14
06.04.2010
06.04.2010

Jimmi
a co treba hasicske cerpadlo? tam byvaji upravene skodovacke motory 

18:38:46
06.04.2010
06.04.2010

m8rinek
-> su.tech: navíc s timhle píčepem a dilatační spárou? Určitě ne...
17:51:51
06.04.2010
06.04.2010

Pavel P..
-> su.tech: 4 kroužková snad néé
15:07:16
06.04.2010
06.04.2010

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> sliwowitz: A nemůže to být píst třeba do agregační jednotky? - chladírenská 105-tka třeba?

15:04:40
06.04.2010
06.04.2010

Jozka
-> sliwowitz: Zajímavý, kam na to chodíš?
21:24:53
05.04.2010
05.04.2010

TAZ1500
to sem ještě neviděl ze stojatyho motoru čili 1202 octavia felicia to neni ty sice meli vypoukly dno ale na druhou stranu ale v podstatě by to mohla bejt nejaka sportovní uprava techto motoruhlava by tomu nevadila
17:53:18
05.04.2010
05.04.2010

suri
-> sliwowitz: octávia super , 1202STW??? vrtanie sedí čep sedí , výška asi tiež a dno mali také divoko vypuklé
17:52:56
05.04.2010
05.04.2010

sliwowitz
zlava S100, S1000MB novsi typ, neznamy piest...
17:48:45
05.04.2010
05.04.2010

sliwowitz
Dostali sa mi pod ruky divne piesty...
Vrtanie 72mm, 4 kruzky, piest. cap 18mm, dilatacny zarez, vybranie na spodnej hrane, vzdialenost osi capu od dna piestu rovnaka ako u 1000MB... povedal by som ze 1100MB/MBX.
Problem je v tom ze maju bobmirovane dno, pokial viem 1100 mali rovne. co to teda je?
Vrtanie 72mm, 4 kruzky, piest. cap 18mm, dilatacny zarez, vybranie na spodnej hrane, vzdialenost osi capu od dna piestu rovnaka ako u 1000MB... povedal by som ze 1100MB/MBX.
Problem je v tom ze maju bobmirovane dno, pokial viem 1100 mali rovne. co to teda je?
