Ulomený svorník na výfukovém potrubí 136

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 04.04.2010 do 05.04.2010, založil/a Vrba
řadit dle data
21:21:24
05.04.2010
King
První, co jsem s nově nabytým vejfukovým potrubím Š136 udělal, byla demontáž šteftů, převrtání děr a aplikace M10 v nerezu s matkama, který problematiku zlomenejch šteftů řešej beze zbytku :)
20:06:28
05.04.2010
Rider skoda
Tez jsem zalomil 8ku svornik.tak jsem ho o neco mensim vrtakem odvrtal(velikost dle tabulek pro predvrtani pro M8) a pak jsem zase pretvoril zavit zavitnikem a novy svornik drzel.pri nejhorsim (kdyby se moc zavit pretvoril,ze by to nedrzelo),tak namazes svornik(diru) tekutym kovem.
17:46:42
05.04.2010
suri
trafiť stred a vvrtať 3ku dierku rovno , potom navariť matku , väčšinou povolí ak nie odvrtať 5 a vyťahovák kvalitný , prípadne ak je presný stred dovrtať do konca a vybrať závit , v prípade 10M štiftou môžeš zvoliť o dva mm večšie vrtáky
17:44:47
05.04.2010
Kapřík
-> Vrba: taky bych zkusil jedině navařit matku a vytočit..mohlo by to jít..ale zas moc by se mi nechtělo vařit v motorovým prostoru pod karbecem plným benzínu... sundávání je ale opruz..to jo. Kvůli takový ptákovině všechno dolů..
09:11:31
05.04.2010
Vrba
no myslím,že to pujde zítra dolů,...
upraveno 1x, naposled 05.04.2010 09:11:42
21:08:02
04.04.2010
myschaak AZNP K.Hora
navařit matku a vytočit pokud se to povede.....
20:29:38
04.04.2010
Vrba
Jde to opravit na autě bez demontáže?
Extreme Tyres