skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
už su na kolenach...nejede
17:48:12
11.04.2010
11.04.2010

Peto-89
no tak chalani, už su jasný, neska sem dostal do ruk tlakomer, zmeral som tlaky vo valcoch a: prvy, druhý, tretí: 11, všedky tri rovnako, a štvrtý ani hovno. uplnu nulu, ručička sa ani nepohla. takže to vypada na problem ventily, kružky
18:14:20
03.04.2010
03.04.2010

Peto-89
-> Jakub M.: maš vlastne rechta, najprv skusim jak to haže iskru , potom zmeram tlaky a pujdu po ventiloch
17:47:46
03.04.2010
03.04.2010

Jakub M.
-> Peto-89:
asi tak nějak .. když zjistíš, že ty dva válce nemají tlaky .. tak bude jasné, kde je problém ... tzn. že elektrika to nebude
asi tak nějak .. když zjistíš, že ty dva válce nemají tlaky .. tak bude jasné, kde je problém ... tzn. že elektrika to nebude
14:09:32
03.04.2010
03.04.2010

Peto-89
co všedko mi ukážu tlaky? len problem s ventilmi alebo s piestnimi kružkami, , alebo aj niečo ine?
10:57:51
03.04.2010
03.04.2010

Rider skoda
-> Peto-89: pak jeste jako posledni me napada pootoceny kominek rozdelovace o 180°.ALe jestli ti to chytne na 2 valce,tak to ne.To by jen blaflo ale nechytilo vubec.
08:09:19
03.04.2010
03.04.2010

RomanT
zmerit tlaky a bude jasno
04:12:52
03.04.2010
03.04.2010

Peto-89
-> Jakub M.: take neco ako zalepene ventily? že by to poradne nesedelo? tak to musim skusit , neviem fak bud tymy ventilmy alebo elektrika, žiadny iny problem mna s tym fakt nenapada
08:05:23
02.04.2010
02.04.2010

Jakub M.
-> Peto-89:
jen namátkou .. zkus změřit tlaky
ja vim všechno to je to nový. Já když jsem dělal LSku tak jsem to měl podobně jako ty.. ale přestože jsem zabrousil ventily a při zkoušce netekly... tak mi taky šel motor na dva válce .. ale stačilo shodit koník .. gumovou paličkou poklepat ventily na válcích který nešli .. sedlo si to a od tý doby to vrčelo parádně ...
jen namátkou .. zkus změřit tlaky
ja vim všechno to je to nový. Já když jsem dělal LSku tak jsem to měl podobně jako ty.. ale přestože jsem zabrousil ventily a při zkoušce netekly... tak mi taky šel motor na dva válce .. ale stačilo shodit koník .. gumovou paličkou poklepat ventily na válcích který nešli .. sedlo si to a od tý doby to vrčelo parádně ...04:56:01
02.04.2010
02.04.2010

Peto-89
neviem už čo ine to može byt...ten motor už spapal tolko penez a ešte nejede...
04:54:46
02.04.2010
02.04.2010

Peto-89
-> matoo: ventyle som kontroloval mal som to pred par dnami rozhodene + vymena noveho tesnenia pod hlavou , ventyle su ok, ked som ich zabrusoval robil som skušku testnosti a držali. skusim ešte raz kuknut tie ventylove vole a znovu skontrolovat rozdelovač či neni presadeny a znovu pozapajat
00:55:39
02.04.2010
02.04.2010

matoo
-> Peto-89: a ventile si dobre zabrusil? neprepusta cez ne? lebo takto nejako to robilo aj mne ked som mal podpalene ventile... ale jazdit sa na tom da:) som tak dojel na tom az z Danska 

22:34:10
01.04.2010
01.04.2010

Rider skoda
-> Peto-89: zkus mimo motor,zda ty dve hazi,kdyz ano tak zkus ventilove vule znovu prejit.
22:22:12
01.04.2010
01.04.2010

ferrari
Alebo neja zapchaté (alebo prasknuté) sacie potrubie...
20:20:22
01.04.2010
01.04.2010

Czert
ja mel podobny problem 2x , poprve jsem musel vymenit cely rozdelovac, podruhy prave ohnuty ventil (u motoru po GO)

20:18:44
01.04.2010
01.04.2010

Czert
zkousel jsi jestli na tom 3. a 4. palej svicky mimo motor?? Jestli jo, tak bych zkousel hledat problem ve ventilech (ohnuty ventil...)

20:18:35
01.04.2010
01.04.2010

michalkatka
ja by som išiel po elektrike, VN káble ku sviečkam ktoré nepália ( ktoré sú mokré ), možno prasknuté viečko rozdeľovača...
20:00:38
01.04.2010
01.04.2010

Peto-89
jajáj ludé prosim poradte...naco sem ešte zapomnel, že mi to furt ide na dva valce ( 1 a 2, lebo na prvem a na druhem boli sviečky suche a 3,4 mokre) skušal som už prehodit aj samotne sviečky (podotykam nove) opačne a stale ten isty nepravidelny chod...vymenil som kryt rozdelovača s funčnima kablama z auta ktore jede v pohode, dal som to do mojho motora a stale nepravidelny chod...ja už neviem čo robim zle , najhoršie, ked vytiahnem sytič tak to už je uplna katastrofa, to už nechce ist vobec, len so zošlapnutym plynovym pedalom aj to ide nepravidelne...neska sme s otcom nastavovali predzapal aj rozdelovač. predzapal sme dali 5st. na motory bolo robene: komplet GO: motor š 120 LS, vyčisteny blok, kluka po 1 vybrusi, nove klukove aj ojnične ložiská, presahy valcov, nove valce, LS piesty piestne čapy, piestne kružky- všedkonove poskladane, vačka už š110R nove rozvody origo česke, hlava po go- zabrusene sedla ventilov, ventily, vahadlá pružiny- všedko v poriadku, mierne zabrusene sacie i vyfukove kanaliky. karbes š 130, novy olej + olejovy filt. novy rozdelovač, sviečky, tesnenia, gufera, atd. karbes nieje ešte uplne nastaveny ale na aute na ktorom bol išiel v pohode. ešte ventylove vole som nastavoval na 20/20 . (vačka 110R) ak by ste vedeli ešte nejak poradit poradte prosim alebo neviete o niekom, kto by sa nato mohol pozriet? nejak by sme sa dohodli, postaral by som sa i o odvoz aj dovoz aj niečo navyše, ked to už inak nepojde...mne to auto asi nieje sudene 

