skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problem golf 1.8
12:34:19
02.04.2010
02.04.2010

Kloggie
-> Czert: Jo a teď koukám na ten tvůj nákres, tak první obrázek je zapojení plochýho řemenu, ale P není pumpa ale napínací kladka a druhej obrázek je zapojení klíňáku. Jestli jsem to teda dobře pochopil tak je to jeden motor. Kua jdu se na to kouknout...
12:32:13
02.04.2010
02.04.2010

Kloggie
Já mám na 1.6 GII řemeny taky dva, ale zapojený jinak.
Plochej je klika a kolo nahoře u hlavy (vačka?) s tim že je tam napínací kladka a klíňák je - klika, altík, voda. Na 1.8 GII automat se servořízením, byl ještě druhej klíňák a ten byl klika, servo. Co vim, tak GII s klimou moc nebylo, ale když už, tak se zapojovala na ten k servu, ale to nevim.
Pak mám ještě 1.8 66kW a tam je to stejný jako u tý 1.6tky.
Jestli ti to pomůže, tak ti můžu zejtra vyfotit tu 1.8 jak je zapojená voda.
Plochej je klika a kolo nahoře u hlavy (vačka?) s tim že je tam napínací kladka a klíňák je - klika, altík, voda. Na 1.8 GII automat se servořízením, byl ještě druhej klíňák a ten byl klika, servo. Co vim, tak GII s klimou moc nebylo, ale když už, tak se zapojovala na ten k servu, ale to nevim.
Pak mám ještě 1.8 66kW a tam je to stejný jako u tý 1.6tky.
Jestli ti to pomůže, tak ti můžu zejtra vyfotit tu 1.8 jak je zapojená voda.
22:21:01
01.04.2010
01.04.2010

Syny
Jestli z toho neco vyctes, tak takhle to mam ja. Mam tam dva remeny - jedne klinovej a druhej drazkovej. Drazkovej je - klika, altik, klima. A klinovej je klika, servo, voda. Tedy alespon myslim. Dam sem fotku, ale nevim jestli z toho bude neco videt - asi spis ne.
19:04:07
01.04.2010
01.04.2010

Czert
Ale co jsem nepochopil - mel jsem vedle sebe 2 motory s totoznymi pumpami,jen ma kazda jinou remenici, ale lopatky maji stejne a kazda se toci na jinou stranu... Vysvetli nekdo??
18:12:15
01.04.2010
01.04.2010

Czert
Schema je dost narychlo,snad se v tom vyznate...
19:31:06
31.03.2010
31.03.2010

ferrari
-> Czert: však sem hoď schému, ako to máš, možno dakto nájde chybu...
17:42:50
31.03.2010
31.03.2010

Czert
-> petr s: Tak to by bylo mozny... a kam zapojit vyvod z predehrevu sani??
22:11:26
30.03.2010
30.03.2010

Syny
-> havlik: Vsak ja nic nerikam :) Jen pisu, ze to vlozky nema a tudiz odpada problem s utopenejma vlozkama :) Takze pokud je jistota, ze je tesneni ok, tak aby nesundaval hlavu zbytecne... Dle me bude problem v tom zapojeni celyho okruhu chlazeni...
22:11:18
30.03.2010
30.03.2010

petr s
Jaké řešíte odvětrání? Nezapojovat a všechnu vodu hnát dopředu vývodem do expanzky zrušíte chladič a je jenom malý okruh
22:08:32
30.03.2010
30.03.2010

havlik
-> Syny: hele já nevim jak to je já to naposled viděl nezapojený takže nemůžu radit nijak ani mě ohledně toho nějak nic nenapadá než to co sem napsal už předtim
22:08:21
30.03.2010
30.03.2010

Czert
Prirucku mam, ale nic,co by mi pomohlo jsem tam nenasel...
22:06:10
30.03.2010
30.03.2010

Syny
-> havlik: Tak to ma vybrusy valcu primo do litiny - ten samej motor mam v Seatu... Muzu poslouzit priruckou primo na ten motor...
22:04:42
30.03.2010
30.03.2010

havlik
-> Syny: jo je to litinovej blok
21:59:14
30.03.2010
30.03.2010

Syny
-> Nwkt: Pokud to je 66kW + litinovej blok (jako ze bude), tak to vlozky nema...
21:45:42
30.03.2010
30.03.2010

havlik
-> Czert: hele já už si nepamatuju jak to bylo u krciho ale tam se odvetrání do expanzky vyvedlo taky z termostatu a ten je dole a pak mu to fungovalo. ale přesně už nevim je to dlouho
21:38:53
30.03.2010
30.03.2010

Czert
-> Pavel P..: Vzduch tam neni... Tohle ma termostat dole,takze jako prepad do expanzky jsem zapojil predehrev sani...
-> Vasa-Mach: Kua... tak to jsem zrovna slyset nechtel...
-> Vasa-Mach: Kua... tak to jsem zrovna slyset nechtel...

21:34:55
30.03.2010
30.03.2010

Nwkt
-> Vasa-Mach: Má to vůbec vložky?
21:34:18
30.03.2010
30.03.2010

Vasa-Mach
Skus těsnění pod hlavou a když budeš mít hlavu dole přeměř přesah všech vložek jestli jsou dobře usazený a potom dej nový těsnění a dotáhni hlavu a vyzkoušej.
21:33:55
30.03.2010
30.03.2010

Pavel P..
nemáš tam někde vzduch? máš propojenej termostat s expanzkou aby odcházely bubliny? jako u škodovky
21:30:48
30.03.2010
30.03.2010

Czert
hadice jsem zkousel krizit...
21:28:38
30.03.2010
30.03.2010

Pavel P..
netlačí ti pumpa na opačnou stranu chladiče?
21:25:38
30.03.2010
30.03.2010

Czert
Vodni pumpu jsem zkousel jinou...
21:25:08
30.03.2010
30.03.2010

Kuladmin
Mmt a ten motor jezdil uz nebo to mas ted prehozeni a todle byla jedna z prvnich jizd? Trosku se rozepis takhle je tezky radit.
21:22:33
30.03.2010
30.03.2010

Milan 136
co vodní pumpa?
21:16:55
30.03.2010
30.03.2010

Czert
odvzdusneny je to na 100%... tak z toho radost nemam...
20:53:29
30.03.2010
30.03.2010

elbacil
-> Nwkt:


20:51:26
30.03.2010
30.03.2010

Nwkt
-> Czert: Tak bych se podíval na to těsnění. Odvzdušněný to předpokládam máš dobře
20:19:40
30.03.2010
30.03.2010

Czert
zkousel jsem vselijak kombinovat hadice,ale nic...
I kdyz je to zapojeny podle golfa,tak nic...
I kdyz je to zapojeny podle golfa,tak nic...
20:11:46
30.03.2010
30.03.2010

Nwkt
-> Czert: Nemáš tam nějakej bordel v zapojení chlazení?
20:03:48
30.03.2010
30.03.2010

Czert
myslis?? tomu se mi nechce verit, zadny bily kour,olej je cisty...

19:38:03
30.03.2010
30.03.2010

Kuladmin
min tesneni pod hlavou
19:37:16
30.03.2010
30.03.2010

Czert
Zdarec,mam problem... mam v sade motor golf II, 1.8 ,motor vari, ale chladic je jen vlazny... Problem pokracuje i po demontazi termostatu
Resil uz nekdo stejny problem??
Resil uz nekdo stejny problem??
