skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úpravce 5kan. hlav
16:47:34
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> Schejby: -> 105: Zatim stou cenou fakt nevim,myslim ale ze 1/2ceny od Kalmar motorsport je realna...,jak se neco dozvim dam vedet..
16:43:03
28.03.2010
28.03.2010

105
-> pepelopes: taky by semi to libilo :)
16:38:48
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> pepelopes: Na tak když bude samosvor pod 5 tak beru.Jinak za 15-17tis dle převodovky má Kalmar motorsport
13:54:58
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> Schejby: on ho nedela,uz...ale necha dokumentaci.... a kluci v ZVU co na to maj masiny,tak nemaj co delat.... takze podle propoctu se dostanu,bez prace na jeste mensi cenu.../jestli by byl zajem tak SZ,cena jeste neni pevna/a stou 1,3 to bylo pro zajimavost....,ale kdyz nekdo dokaze todle....tak dokaze i min koní a delsi zivotnost...
edit:a kde se necha sehnat za 15? co jsem zatim videl tak min.20.
edit:a kde se necha sehnat za 15? co jsem zatim videl tak min.20.
12:47:17
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> pepelopes: No to jako jo,ale je to k ničemu možná jako nějaká zajímavost to ano,ale to je jediný k čemu takovej motor je.Jinak samosvor ano,ale naco ho počítat a vymýšlet když do vytvoření investuješ šílené množství času i peněz když ho koupíš za 15000kč novej.A pochybuju že on ho dělá za 5000kč jestli jo tak ho beru hned 3x
12:43:15
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> Schejby: jj. to ze to neni 130ka jsem myslel tak ze to neni klasicka/vypoukle pisty,ojnice/... jinak to stou zivotnosti a vsim co pises chapu a uznavam....to byl jen priklad co jde udelat. ten samosvor taky nevymysli kazdej.
12:26:02
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> pepelopes: No,ale taky si psal že 130 to není.No a postavit motor na brzdu je jedna věc a postavit motor na soutěže věc druhá když bude mít motor 143koní a bude moct jezdit soutěže bez broblémů to je motor ne něco co vydrží 20km a musí to na go
12:00:39
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> Schejby: ja psal,1,3 s litinovym petikanalem na webroj.. to asi bude skoda.. JO:jo je tam neco z fa nebo z fe/klika,ojnice, a ty motory nestavi bezne,ale dokazal postavit takovej kterymu na brzde namerili 143ps..
11:59:25
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> vhml: No právě naprd neboli na vrchy
,ale na ježdění normálních soutěží je takovej motor k ničemu.Ani na vrchy bych si ho nevzal když bych hned po závodě musel dělat go a znovu ladit a furt dokola až do zblbnutí
,ale na ježdění normálních soutěží je takovej motor k ničemu.Ani na vrchy bych si ho nevzal když bych hned po závodě musel dělat go a znovu ladit a furt dokola až do zblbnutí11:51:41
28.03.2010
28.03.2010

petr s
-> vhml: pokud ten kopec vyjede
11:50:09
28.03.2010
28.03.2010

vhml
-> Schejby: ten není k ničemu, ten je na vrchy 

11:45:41
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> vhml: No špatné podání.Ale on říkal něco že tam je z favorita.No těžko říct když ani nenapíše o jakém motoru se baví to je pak těžký.143 koní z favorita bych bral,ale ze škodováckého motoru o čem je toto téma se mi nezdá bylo by to hezký,ale jezdit s tím 15km ostrejch a pak go k čemu je takovej motor
11:38:18
28.03.2010
28.03.2010

vhml
-> Schejby: a co je tam podle tebe naplácáno z favorita? nějak nechápu myšlenku
11:36:03
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> vhml: nj no,ale zplácat třeba motory jako 130 a favorita.Mě je to proti srsti.A mám radši když se dělá z origo dílů a ne se vyrábí nová klika a prostě tak podobně.Já radši když se upravují ty součásti co v motoru jsou.

11:26:19
28.03.2010
28.03.2010

vhml
-> Schejby: tehdy z litru taky neuměli dostat tolik koní a dneska to jde. I s objemem 995 a kontaktním zapalováním.
11:19:27
28.03.2010
28.03.2010

105
-> pepelopes: toz pak napis
11:12:25
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> Schejby: jj,zasadni...asi 25000,- Ty tam ma dva
, a ja to sem psal pro zajimavost,co se da udelat s petikanalem... a ten al. jsem uvadel proto,ze rikal ze je vicemene na hovno,ze proste petikanal je lepci. Jinak az zas pojedu na navstevu,tak neco pofotim a pozeptam se..
, a ja to sem psal pro zajimavost,co se da udelat s petikanalem... a ten al. jsem uvadel proto,ze rikal ze je vicemene na hovno,ze proste petikanal je lepci. Jinak az zas pojedu na navstevu,tak neco pofotim a pozeptam se..11:07:19
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> vhml: Dá se udělat všechno" klidně z favoritu 2litr" ale jak dlouho to vydrží jak říkáš.Ale nezdá se mi to že by vykouzlil 143koní s tím měli problémy i v AZNP.A i kdyby tak takovej motor je naprd když po závodě budu dělat GO za 50Tisíc
11:05:10
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> pepelopes: Já neříkám že umím upravit hlavu,ale až to uvidím tak uvěřím.A navíc teda mi jsme se tu bavily o škodováckejch motorech.A navíc mi se nebavíme o hliníkovím 8kanálu,ale litinovím to je celkem zásadní rozdíl.
11:01:42
28.03.2010
28.03.2010

vhml
Koně se dají najít vždycky, otázka je životnost. Z favoritu taky vyndáš 160koní, ale životnost je na pár kilometrů.
10:53:57
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> 105: zatim presne nevim...cekam na technickou dokumentaci.. ale podle vykresu/material,mnozstvi ,slozitost/ ,to nebude tak hrozny...dam vedet
10:39:57
28.03.2010
28.03.2010

105
-> pepelopes: a na kolik vyjde takovej samosfooor
? .) klidne do sz
? .) klidne do sz10:32:31
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> Schejby: jj. ja nepsal na 130tce,ale na 1,3. jsou tam pouzite dily z fa a fe, no a ty to odnasej... jako klika,ojnice atd.. JO, a taky povidal"Kdo tvrdi ze to nejde,rika o sobe ze to neumi"Ten samosvor je z jeho hlavy...
10:28:36
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> 105: a nevim presne jek to je ..., ja za nim byl kvuli tomu samosvoru....ale zasekl jsem se tam na tri hodiny a kecali jsme... mel tam rozdelanej petikanal... a to jsem jeste nevidel,ani ne velikost kanalu jako tvar a provedeni.... no a povidal ze v tom petikanalu je vic koni nez v al.osmikanalu,jako ze je lepsi na upravu.. jenom maj trosku problem s tesnenim pod kebuli,ze toho dost vyzkousel,ale nenasel jeste nic co by vydrzelo...
10:23:23
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> pepelopes: no kdybych to viděl na vlastní oči tak možná,ale pochybuju.Si vem kolik měli výkony motory s 8kanálem nejvíce kolem 128koní a i třeba 1300kitcar měla výkon 135Koní a on umí udělat z obyčejnýho 130tkovýho motoru 143koní no nevim nevim.A i kdyby byl po závodě na repas tak by to bylo na komplet výměnu většiny dílů ne to snad ani není možný.
No a ještě mě napadlo 130RS A5 typ738 měl výkon 154Koní nebo závodní spider 733 měl výkon163koní myslíš že se to s tím dá srovnávat?????
No a ještě mě napadlo 130RS A5 typ738 měl výkon 154Koní nebo závodní spider 733 měl výkon163koní myslíš že se to s tím dá srovnávat?????
10:13:56
28.03.2010
28.03.2010

105
-> pepelopes: to jako kdyz je podnik treba o 5ti zavodech, a ten motor jde po jednom na repas tak to je pekne na pytel
09:58:06
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> Zazaa: nojo no.... ale je to tak,motor odjede zavod a jde na repas... Jinak tento pan toho umi vic...napr. lamelovy somosvor pro seriovy diferaky.. .
09:50:47
28.03.2010
28.03.2010

Schejby
-> Zazaa: Asi tak no,ale co víš třeba nějakej kouzelník :D
09:40:20
28.03.2010
28.03.2010

Zazaa
pepelopes 28.03.10 06:54:23 napsal: → rybkins: Jinak postavil 1,3 s petikanal
em na webroj a na brzde namerili 143ps
kde asi udelali v AZNP chybu ze se k takovemu vykonu nedopracovali ani s 8kanalem atd ...

kde asi udelali v AZNP chybu ze se k takovemu vykonu nedopracovali ani s 8kanalem atd ...

06:54:23
28.03.2010
28.03.2010

pepelopes
-> rybkins: A mužu jenom souhlasit...s jednim takovym panem jsem se nedavno seznamil... a povidal ze to je hezky jak lidi povídaj,mam takovou a takovu kompresi...teoreticky,pro
toze prakticky, jak nemaj dobre udelany kanali,ventili atd. tak tam stejne tolik smesi co maj, nedostanou... pak taky ze kdyz delal hlavu,tak delal mesic zadarmo.....(daval prednost petikanalu pred al.osmikanalem.Ale bohuzel dneska uz na to nema moc casu a ma jiny zajmy... Jinak postavil 1,3 s petikanalem na webroj a na brzde namerili 143ps

20:34:25
27.03.2010
27.03.2010

Schejby
-> petr s: To mělo být řečeno jako obrazně jestli si to nepochopil.Pro vysvětlení ta pásová výroba tu mělo znamenat že určitý člověk už třeba dělá hlavy pořád a nejen hlavy samozřejmě
20:14:22
27.03.2010
27.03.2010

petr s
By mě zajímalo kdo dělá pásově hlavy
20:13:55
27.03.2010
27.03.2010

darklord
-> Schejby: no pri takejto cene za postu by som si radsej urobil vylet a stretol Geminiho osobne...
20:03:48
27.03.2010
27.03.2010

Schejby
-> darklord: No já nevím jen abych nedal 800kč za poštovný tam a pak ještě zpět.
19:51:59
27.03.2010
27.03.2010

darklord
-> Schejby: myslis ze to postovne bude porovnatelne cenovo s tou upravou? ak by to malo byt take kriticke tak radsej sadnem a dovezem to na SK osobne...
19:36:08
27.03.2010
27.03.2010

Schejby
-> Gemini: Právě že to stojí asi hodně peněz ne?Já jsem posílal volant a koukal jsem když mi řekly co chtějí za poštovný i když jsem ho neplatil tak to překvapilo,by mě zajímalo kolik by chtěly za takovou hlavu.Vím že ty by si mi to asi určo udělal,ale to poštovný sem tam.
19:34:17
27.03.2010
27.03.2010

Schejby
-> rybkins: No já nehledám nikoho známého.A klidně i ruční práce jen je čím dál míň lidí co dosahují perfektní kvality.A jak říkáš takzvanou pásovou výrobou se hrozně zanedbá a vznikají chyby když člověk tomu už nevěnuje 100%pozornost.Dělá to 10let stejně tak proč něco měnit a když to dělá stále už si nevšimne malích chyb které stojí ve finále třeba kratší životnost motoru apod.Vidím to každý den v práci
19:30:18
27.03.2010
27.03.2010

Gemini
-> Schejby: vela ludi posiela hlavy z CZ a nemaju stym problem......cize, vela stastia pri hladani
19:12:56
27.03.2010
27.03.2010

rybkins
-> Schejby: ahoj pane jako jestli ti mohu doporučit tak stejně je nejlepší nechat si to udělat od někoho kdo to asi nedělá tak často ale přesto tomu rozumí a to min. na 110% a dokáže si stím pohrát .....já mam třeba taky dělanej 5 kanál a čisté práce je na tom 100 hodin ..a mohu ti říct že je to dělané osobou která dokázala stavět v 80. letech motory které dokázali vyhrávat a nebyli to jen škodovky a tuto hlavu jako takovou když viděli v AZNP tak nevěřícně kroutili očima i svojí hlavou .... a je uplně jedno že toho člověka v podstatě nikdo nezná, ono nechat si udělat hlavu od někoho známého kdo ti to strojově vyleští ,sníží,a já nevim co prostě když to přeženu to dělá pásově tak to určitě svědčí o tom že to bude kvalita ,ale přeci jenom ruční práci se nic nevyrovná když máš v rukách talent
18:53:16
27.03.2010
27.03.2010

105
-> petr s: dekuju :)
18:52:07
27.03.2010
27.03.2010

petr s
-> 105: Co jste dnes udělali rozdíl v hlavách atd
18:41:40
27.03.2010
27.03.2010

105
kdyz je tady to tema.. tak nekdo tady kdysi prezentoval fotky vyfukoveho a saciho kanalu v rezu u hlinikove hlavy.. jak hledam tak hledam nemuzu to najit .. za pomoc dekuji
18:28:44
27.03.2010
27.03.2010

Schejby
-> vhml: Já myslel jako třeba jeden měsíc hlavu další měsíc vačku a tak a až to bude hotový pak teprv přijde nastartovat a doladit.Jde jen o to že najednou to nemám šanci zaplatit
13:19:02
27.03.2010
27.03.2010

vhml
-> Schejby: postupně to nemá cenu, to pak nikdy na sebe nenaladíš. Pokud chceš opravdu echt motor tak celej a najednou.
12:33:30
27.03.2010
27.03.2010

Schejby
-> vhml: Tak to na takovou úpravu není tak moc.Kamarád si nechal dělat motor 110LS má tam 80koní a stálo ho to 30Tis.Já taky nepočítám že to nechám udělat všechno najednou.
11:59:25
27.03.2010
27.03.2010

havlik
-> vhml: 

11:58:21
27.03.2010
27.03.2010

vhml
-> Schejby: moc :-D Pokud bys to chtěl i se svodama, webrem atd, tak počítej minimálně 50tisíc.
10:20:42
27.03.2010
27.03.2010

Schejby
-> vhml: A můžu se zeptat kolik stála taková úprava na litrovím motoru.Jestli to není tajné 

10:19:49
27.03.2010
27.03.2010

Schejby
Jo,ale chci úpravce z čech nebudu to posílat někam na slovač
09:05:05
27.03.2010
27.03.2010

vhml
www.autokaleidoskop.cz/Ru
zne/Na-zavodni-motory-je-M
ilan-Fiedler
Přímo kontakt na něj nemůžu najít. Ale měli jsme od něho 95koní v litrovým motoru na MČRHA.
Přímo kontakt na něj nemůžu najít. Ale měli jsme od něho 95koní v litrovým motoru na MČRHA.
