Jednokomorak vs. dvojkomor.

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 25.03.2010 do 26.03.2010, založil/a poldy
řadit dle data
11:39:30
26.03.2010
Jendo-virtak
daj tam motor z fataka a mas vyhrane a bude to o dost zivsie :-)
10:26:04
26.03.2010
105
petr s 25.03.10 20:06:46 napsal:
→ poldy: Spíše bych tam dal 120 motor a převodovku
nebo rovnou 130 ze?:) jednou sem s kamosem jeli v jeho favoritu a predbehla nas 100 a ta letela:D je mozny ze tam mela neco jinyho ale podle vany to vypadalo na 120ls-130
10:16:51
26.03.2010
vhml
-> poldy: ideální pro tebe by byl ten SEDR, difuzory 20/24, popr jine z techle mensich. 130tkovej 22/24 by byl moc.
Mužeš očekávat lepsi vykon a vyssi kulturu chovani.
22:26:15
25.03.2010
ferrari
Nooo, tak trysku prvej komory dať 108...ale čakaj úbytok výkonu v nízkych/stredných otáčkach, ale zas pravdepodobne nižšiu spotrebu - pri kľudnej jazde...
21:57:40
25.03.2010
poldy
-> ferrari: SEDR
21:50:15
25.03.2010
ferrari
SEDR? EDSR? Každopádne zmeniť trysku 1. komory na hodnotu 120L...každopádne, v nižších a stredných otáčkach to bude asik lenivšie - teda, ak je to SEDR...
21:20:18
25.03.2010
poldy
Mal by som teraz moznost kupit karbec zo š 120 gls ,co by to spravilo ?
20:58:56
25.03.2010
ferrari
-> poldy: No, najlepšie urobíš, keď to vyskúšaš...tiež je otázka, či tam chceš dať SEDR120, alebo EDSR120...ak SEDR, tak či tam dáš 105kový, alebo 120tkový; to je úplne jedno, bo sú pre bežné jazdenie temr identické...

Ja som to kedysi skúšal na 110LS - mal som tam origo 2 komorový DDSR, potom EDSR120, potom SEDR120 a vyskúšal som aj jednokomorový (len neviem, či zo 100vky, či 110ny)...kupodivu sa nejaké zásadné rozdiely vo výkonoch a spotrebách nekonali, ale ten jednokomorák sa správal tragicky za studena - kým nebol motor úplne zohriaty, nechcel držať voľnobeh a preto šiel preč.
20:06:46
25.03.2010
petr s
-> poldy: Spíše bych tam dal 120 motor a převodovku
19:28:17
25.03.2010
105
-> TAZ1500: tos mu to teda poradil s tim setrvakem a remenici
19:23:11
25.03.2010
Petkar1
-> TAZ1500: když budeš mít dobrej karb ze 105ky, tak bych ho tam dal.

edit: I když já ohledně stovek radši moc radit nebudu3 Ale prostě beru to tak, že to je modernější karb.
upraveno 1x, naposled 25.03.2010 19:24:06
19:20:55
25.03.2010
TAZ1500
spis bych tam dal 105kovej bude to hooooooodne mirně živejší když odlehčis remenici a setrvak tak by mal jit lip do otaček ale osobne bych to nedelal
19:14:16
25.03.2010
poldy
Zdravim Vas ,chcel by som vediet ako by sa spraval dvojkomorovy karbec zo š 120 na origo stovkovom motore ? ake to ma vyhody a nevyhody ,ci bude zivsi ten motor a podobne...
A hlavne ako by to bolo so spotrebou pri normalnej jazde .
Potom este ci ma zmyel davat na origo kilovy motor odlahceny zotrvak a remenicu ? diki 4
Extreme Tyres