základní nastavení motoru 120

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 23.03.2010 do 13.07.2010, založil/a myschaak AZNP K.Hora
řadit dle data
19:04:40
13.07.2010
Miky
1 mě to dělalo taky a bylo to karbecem ..do teď to nechápu ..šel sem už od posilovače protože sem vyloženě hledal kudy to saje falešnej vzduch...
21:35:39
03.04.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> ferrari: měla by být hlava ok,kouří do modra-bude to olej....hlava byla srovnaná,zabroušený ventily....nevim si s tim rady,posílám to k nám na učňák na rozborku vložek/pístů jelikož na to už nemám čas a hlavně místo...
19:35:13
31.03.2010
ferrari
Prečo nie 0,15/0,20? Ale to nebude koreňová príčina...a dymí nabielo, či namodro? Keby to čisto teoreticky papalo veľa oleja, prečo sú tlaky OK? A ak by to bolo cez ventily, potom by to nemalo mať zásadný vplyv na chod motora...A TáTO HLAVA JE ok?
21:06:51
30.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> ferrari: sací20/výfuk25
-> Kaprof: palivo ne...
myslim že poslední volby jsou prasklá vložka,připečený kroužky,připečený šály....ale vzhledem k naměřený kompresy je to divný...ale kouří i za tepla,což znamená spalující olej ...dle mě
14:57:16
30.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: twe9 a co treba palivo ikdyž to je kravina ale už mě nic jinyho nenapada jak sme o tom kecali u tebe4
14:47:16
30.03.2010
ferrari
A dobre si nastavil ventily?
19:56:55
29.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
tak dneska jsem dal nový těsnění pod svody,pod karbec a i na výfuk když už,pak jsem dal jinej rozdělovač,jiný kabely a je to stále stejný.....
trošku kouří,jak dám rychle plnej plyn tak to je jak když vypnu zapalování a úplně to udusim.....má to snahu trochu šlehat do sání....
zejtra ještě zkusim další karbec ale fakt mi to hlava nebere
21:06:50
25.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> ferrari: jj,tim určitě začnu,přecejen kuchat celej motor si nechám až naposled4
21:03:43
25.03.2010
ferrari
Je to tak...ale pokiaľ máš k dispozícii inú šáde (a to píšeš, že máš); tak skús vymeniť rozdeľovač aj s káblami a budeš vidieť..
20:41:19
25.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Rider skoda: jj,chystám se na to v sobotu,nandat nový těsnění,zkusit jinej rozdělovač,zaslepit ten podtlak brzd,jiný kabely

co mě ještě napadlo jestli nemůže bejt ten motor na nějakým válci chycenej,to by mohl být ikdyž jsou tlaky ok,je to tak?
22:52:46
23.03.2010
Rider skoda
-> myschaak AZNP K.Hora: jak jsi psal,ze jsi nemenil tesneni,tak jestli jsi myslel pod sacim,tak chyba.i kdyby vypadalo sebelip,tak je po tech km vypalene a vymackle,ze uz tak neutesni.
22:52:28
23.03.2010
Rider skoda
-> myschaak AZNP K.Hora: jak jsi psal,ze jsi nemenil tesneni,tak jestli jsi myslel pod sacim,tak chyba.i kdyby vypadalo sebelip,tak je po tech km vypalene a vymackle,ze uz tak neutesni.
22:29:07
23.03.2010
Jendo-virtak
noo skus druhy rozdelovac
22:17:00
23.03.2010
Star LC20
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak pokud jak píšeš je vše supr, a nic nepomáhá, tak to je záhada a bude nejlépe to auto odstavit do kopřiv i s motorem 7. Když je motor OK, komprese OK, palice OK, sací trakt OK, karbec OK, tak zbývá jedině předstih a jeho příslušenství. A když ani to ne, tak fakt nevím.
21:49:13
23.03.2010
Klubko_
-> myschaak AZNP K.Hora: bohuzel jakej odpor maj kabely mit nevim
21:43:14
23.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Star LC20: předstih jsem zkoušel přidaávat i ubírat,prostě volnoběh jsem nedohnal.snad se to 10s převalovalo na 400ot a pak to stejně chcípalo....nepotřebuju aby z toho bylo žihadlo,potřebuju aby to startovalo a jelo,aby si to už mohl odvíst a já se mohl věnovat svejm věcem....za chodu jsem kabely odpojoval,u každýho poklesly otáčky....
21:20:35
23.03.2010
Star LC20
Řekl bych, že to má prostě "díru", nebo špatnej odtrh, nebo možná v prdeli kondík. Zkoušels předstih podle ucha sedláckým otáčením rozdělovače za chodu? Myslím, že to je ideální metoda =) 120kovej motor stejně hovno jede, takže pár stupňů na vůli rozdělovače stejně není poznat. Mě tohle dělal motor taky, tak nejdřív to byl špatnej kontakt na odpojovači volnoběhu....pak malej odtrh.....pak "díra". Tak sem tohle všechno vyladil, a motor zase "jede". Sice jak z nosu, ale to je zase jeho celkovým stavem.

EDIT: nevím na co měřit káble? prostě za chodu postupně odpojuj u svíček jeden po druhým, a pokud motor vždycky po odpojení zaváhá, je kábl OK. A pokud Tě někde ten kábl kopne, tak je prostě v prdeli.
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 21:22:31
20:42:35
23.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Klubko_: a jo vlastně....a pokud nasavim na multimetru těch 200k tak hodnota jaká je v toleranci....když to bude do 20 tak ok?
20:41:02
23.03.2010
Klubko_
myschaak AZNP K.Hora 23.03.10 20:28:53 napsal:
jak proměřim zapalovací káble.,…když nastavim 200k na multimetr tak to
ukazuje v ohmech odpor?
v kilo ohmech
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 20:41:32
20:28:53
23.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> petr s: zkusim....když to nepomůže tak jdu od spodu znova....těsnění pod svodama,karbec/svody....

jak proměřim zapalovací káble.,....když nastavim 200k na multimetr tak to ukazuje v ohmech odpor?
20:25:11
23.03.2010
petr s
-> myschaak AZNP K.Hora: Odpoj hadici posilovače a zaslep díru
20:23:52
23.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: to by to zas ztuha brzdilo a při projížďce to brzdilo hezky bych řekl...
20:23:05
23.03.2010
Nwkt
-> myschaak AZNP K.Hora: A hadice k posilovači?
20:22:10
23.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
zkoušel jsem za běhu-cca 1000/min střkat pod karbec a svody čistič brzd,zda se nezvýšej otáčky a ono ne.....těsnění je fakt jsem nový nedával ale vypadalo dobře,dotáhlý vše asi ok....jsem tam zkoušel karbec ze svý druhý gls a ta chytala i jela krásně,na tomhle autě prostě 10x než to přestalo chcípat....stejně jak s původním karbecem..
20:18:53
23.03.2010
Nwkt
-> myschaak AZNP K.Hora: Nepřisává to někde?
20:18:51
23.03.2010
Pavel P..
co takhle špatný těsnění nebo blbě dotažený svody a sání?
20:18:00
23.03.2010
petr s
-> myschaak AZNP K.Hora: Karburátor
20:16:24
23.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
mám doma kolegovu 125l...vypadalo to na těsnění,nakonec to byla hlava....to už mám ale za boha nemůžu naladit motor,za studena chytne/chcípne....chytne/ chcípne.....tak 10x než zůstane běžet)samo se sytičem,kouří modrošedivě.........nejde u toho dohnat volnoběh,zkoušel jsem jíný svíčky(oboje zánovní) nepomohlo,zkoušel jsem jinej karbec-stejný......
nastaveno je ventily sací20/výfuk25....předsti h 5st,tlaky 11 11 9,5 11,vůle na svíčkách 0,7....odtrh na kontaktech v největším otevření 0,4....když to chci projet tak bez sytiče skoro nemožný,když na místě rychle přidám plyn tak chce chcípnout,musim pozvolna....nějakej tip...ještě mě napadlo kabely ke svíčkám ale to se mi nezdá.....dobíjení je tak z fáva-altík....
Extreme Tyres