skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uložení Ac pumpy
21:55:23
20.03.2010
20.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No slo, ale to i vidis, ze tam cerpadlo nejde :-)
21:49:13
20.03.2010
20.03.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Taky jsem si to myslel no... Čistě teoreticky by to mělo jít nahmatat, když je pumpa venku ne?
Taky jsem si to myslel no... Čistě teoreticky by to mělo jít nahmatat, když je pumpa venku ne?
21:34:04
20.03.2010
20.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Tak otoc motorem, treba jen ma zrovna vycka nejvyssi zdvih.
21:33:15
20.03.2010
20.03.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Já vim jakou potřebuju podložku. Použil jsem tu, co tam byla původní, praskla mi až teď při montáži.
Že by byl rozdíl v pracovním zdvihu při různě natočený vačce jsem si teda nikdy nevšim. Za těch mnoho let co tou páčkou pumpuju...
Vždy mi přišlo, že to tahá v celým spektru zdvihu.
Já vim jakou potřebuju podložku. Použil jsem tu, co tam byla původní, praskla mi až teď při montáži.
Že by byl rozdíl v pracovním zdvihu při různě natočený vačce jsem si teda nikdy nevšim. Za těch mnoho let co tou páčkou pumpuju...

Vždy mi přišlo, že to tahá v celým spektru zdvihu.
21:17:43
20.03.2010
20.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Podlozky jsou tlusta a tenka. Musis vedet jakou potrebujes - dle cerpadla. Pokud je to moc napruzeny, asi mas tenkou a potrebujes tlustou. Otazkou taky je jak je zrovna nastavena vacka.
21:12:38
20.03.2010
20.03.2010

palinator
Zdravím,
jak je možný, že po nasazení pumpy Jikov OD (origo Škoda od 1987) po repasi, použití původní podložky a nových papírových těsnění byla pumpa hodně "propadlá", to znamená, že náhon pumpy byl zakleslej příliš hluboko ve vačce tak, že byl napruženej a pracovní zdvih páčky ručního čerpání byl neobvykle nízko a velice krátký (1 cm z původních 4). Je možný, že se toto stalo příliš velkým utahovacím momentem a přiznávám, podložka mi praskla? Nebo ty dnešní těsnění jsou příliš tenký? Jak to řešit?
jak je možný, že po nasazení pumpy Jikov OD (origo Škoda od 1987) po repasi, použití původní podložky a nových papírových těsnění byla pumpa hodně "propadlá", to znamená, že náhon pumpy byl zakleslej příliš hluboko ve vačce tak, že byl napruženej a pracovní zdvih páčky ručního čerpání byl neobvykle nízko a velice krátký (1 cm z původních 4). Je možný, že se toto stalo příliš velkým utahovacím momentem a přiznávám, podložka mi praskla? Nebo ty dnešní těsnění jsou příliš tenký? Jak to řešit?
