Uložení Ac pumpy

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 20.03.2010 do 20.03.2010, založil/a palinator
řadit dle data
21:55:23
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No slo, ale to i vidis, ze tam cerpadlo nejde :-)
21:49:13
20.03.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Taky jsem si to myslel no... Čistě teoreticky by to mělo jít nahmatat, když je pumpa venku ne?
21:34:04
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Tak otoc motorem, treba jen ma zrovna vycka nejvyssi zdvih.
21:33:15
20.03.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Já vim jakou potřebuju podložku. Použil jsem tu, co tam byla původní, praskla mi až teď při montáži.
Že by byl rozdíl v pracovním zdvihu při různě natočený vačce jsem si teda nikdy nevšim. Za těch mnoho let co tou páčkou pumpuju...3
Vždy mi přišlo, že to tahá v celým spektru zdvihu.
21:17:43
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Podlozky jsou tlusta a tenka. Musis vedet jakou potrebujes - dle cerpadla. Pokud je to moc napruzeny, asi mas tenkou a potrebujes tlustou. Otazkou taky je jak je zrovna nastavena vacka.
21:12:38
20.03.2010
palinator
Zdravím,
jak je možný, že po nasazení pumpy Jikov OD (origo Škoda od 1987) po repasi, použití původní podložky a nových papírových těsnění byla pumpa hodně "propadlá", to znamená, že náhon pumpy byl zakleslej příliš hluboko ve vačce tak, že byl napruženej a pracovní zdvih páčky ručního čerpání byl neobvykle nízko a velice krátký (1 cm z původních 4). Je možný, že se toto stalo příliš velkým utahovacím momentem a přiznávám, podložka mi praskla? Nebo ty dnešní těsnění jsou příliš tenký? Jak to řešit?
upraveno 2x, naposled 20.03.2010 21:13:52
Extreme Tyres