Záhada topení emko

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 20.03.2010 do 21.03.2010, založil/a OndraST
řadit dle data
17:21:05
21.03.2010
OndraST
-> Klubko_: Nezkoušel jsem to, ani zkoušet nebudu, zatím to jezdí dneska má za sebou 150km, a bez problémů.
17:04:29
21.03.2010
Klubko_
OndraST 20.03.10 20:38:55 napsal: okamžitě z provozní teploty to začne jít do 90stupnů.90°C to prekona nebo se na nich zastavi?
10:55:42
21.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Ratoo: Vypinac na ventilator je hovadina. Udelej automatiku.
08:53:28
21.03.2010
OndraST
Jinak termostat klasika Wahler 80°, je možné že je drobet větší volnoběh, ale to by na to nemělo mít vliv, možná ještě dodělám ruční spínač větráku na chladiči pro sichr, uvidíme.
Jinak než jsem dával motor do auta, vše několikrát propláchnuto jak okruh, tak motor, jsou tam veškeré nové gumové trubky, nová expanzka, nové víčko nádobky.......atd.
Asi se na to vybodnu, dokaď jezdí, jinak dík moc za rady.
23:49:03
20.03.2010
Ratoo
-> OndraST: pokud to nevaří tak bych se na to vykašlal, měl sem 130 rok, v zimě kolem 80°C a v létě 90° a víc, nebo si můžeš udělat zvlášť vypínač na ventilátor4
23:35:39
20.03.2010
Syny
105-130 maj termostat 82°C... 135/6 maj 88°C... Ty dva stupne na ceste cidlo, kabel budik asi nehrajou zas takovou roli... Alespon v tom do ted ziju...
upraveno 1x, naposled 20.03.2010 23:36:15
22:45:23
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Kdo vi :-)
22:29:42
20.03.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: lebo mas ine cidlo na chladici pripade vecsi volnobeh ako ja?
21:56:00
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: A proc mam 90° ikdyby cert na koze jel?
21:40:46
20.03.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: podla mna je normalne ze ked to auto zastavi tak teplota vyleze kedze treba cakat kym zopne termospinac na chladici ktory je na teplotu hadam 90stupnov, cize motor ma uz v tommomente viac kym ta voda tam dojde a ohreje chladic.... nie?
21:35:56
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Jak to lita, to neni dobry. A ze je to jedno ze jezdi... jak dlouho jeste bude? 3
21:35:23
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK - 742 forever: Je to vyhoda oproti 130 no 3 U 136 a vyssi bys ten budik ani nemusel mit...
21:34:53
20.03.2010
darklord
-> Syny: ja som videl 82 len v kile... osobne mam v 130ke 80ku, budik ukazuje stabilne 85, v zapche 95, nevari kuri, neklepe a co je hlavne tak jazdi :D
21:33:25
20.03.2010
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jsem na tom podobne, akorat nemam ten obtok. 136 50kw + střeva fabia.

léto zima, provozku mam 90 a víc ani ťuk,kolona nekolona, vozejk nevozejk

Jsem si kvuli tomu i predelal teploměr (mám 742) tak, že mam 90tku rysku velkym a 80tku rysku jsem uplne vypustil... :-)

provozni teplota 136 je 90stupnu..vic to neresim
upraveno 1x, naposled 20.03.2010 21:33:44
20:57:23
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Shader: Ja mam novej chladic, cisty trubky a dokonale cistej motor + obtok 4. vlozky a tech 90° v lete v zime, neni problem.
20:53:13
20.03.2010
Shader
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jen tak... já nikdy nad 80nešel... motor 1366
20:50:37
20.03.2010
TAZ1500
skoda 80 nebo 82 je do škododvek a dvanacetrojek 88 je fačko karburator 92 je fačko BMM
20:49:35
20.03.2010
Syny
-> TAZ1500: A to kterej prosimte? Jeden je na 82°C a druhej na 88°C.
20:47:56
20.03.2010
TAZ1500
termostat by mel bejt na 80 stupnů
20:46:13
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Shader: Proc? Termostat je 88° tak plus minus okolo 90.
20:45:45
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> TAZ1500: Ja nevim no je to 130, radsi bych do toho nerejpal dokud jede.
20:45:36
20.03.2010
Shader
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 90? Něco bude špatně ne? 3
20:45:05
20.03.2010
TAZ1500
to je jak kdyby si mel zoxidovanej chladič a on to pak nestihal když vypnes topení a nebo tam mas termostat na 90 stupnů a když zavres topeni tak se teprv dokaže ohrat chtelo by zjistit ten termosta a kdyžtak preskoušet a vyčistit chladici system
20:45:04
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> OndraST: Ajeje 130 3 Zanesena 4. vlozka tomu asi nepomuze no. Takze topeni pomaha chladici. Ja bych to nehrotil.
20:45:03
20.03.2010
Fén
Co zarostlej chladič?
20:42:58
20.03.2010
OndraST
130cítkovej, ale pokud je v horní poloze, po zapnutí ventilátoru topí, tak je provozní teplota 80 stupňů, a to stím můžu ject střelbu, a chladí to normálně, jak má.
upraveno 1x, naposled 20.03.2010 20:43:28
20:41:22
20.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
A jakej mas motor? Ja mam 136 a 90° mam furt.
20:38:55
20.03.2010
OndraST
Pokud na ovládacím panelu topení přepnu poslední čudlík do dolní polohy modré šipky, na budíku teploty chladící kapaliny okamžitě z provozní teploty to začne jít do 90stupnů.
Proč poraďte.
Jinak pro rejpaly motor jede jak má nevaří nic, dneska jsem sním jel trasu 200km a bez problémů, to auto mám tři roky ale za tu dobu jsme nepřišly na to co by to mohlo dělat, a to tam byly dva rozdílný motory a bylo to stejné, teď mě teda napadá problém v celku topení, ale raději si nechám poradit.
Nebo budu nadále jezdit s čudlíkem v horní poloze (červená šipka)
Extreme Tyres