skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nestartuje,otáčkoměr blázní
21:41:09
18.03.2010
18.03.2010

mgbiker
-> tami: moze
21:34:00
18.03.2010
18.03.2010

tami
Do toho jsem vůbec nevrtal,motor před tím šlapal dobře,ale zjistil jsem,že mě to někde přisává falešný vzduch,to místo bylo zapatlané silikonem,který s toho vypadl,tak jsem to zkusil znovu zapatlat a zítra uvidím.Místo bylo černé a taky to tam střílelo.Může to být tím?
18:52:19
18.03.2010
18.03.2010

mgbiker
predzapal si nastavil? kolko si dal?
16:28:51
18.03.2010
18.03.2010

tami
Jo palec jsem dával také druhý a víčko vypadá dobře
16:27:40
18.03.2010
18.03.2010

Pavel P..
palec v rozdělovači a víčko je OK?
16:20:41
18.03.2010
18.03.2010

Nwkt
-> tami: cívka v rozdělovači?
16:15:17
18.03.2010
18.03.2010

tami
Tak jsem vyměnil infučku,ETZ,vyčistil karburátor,motor naskočí,ale najde vůbec do otáček,na sytič má tak 600 ot a celý se třese,vůbec nejde za plynem co to může být?
20:52:11
17.03.2010
17.03.2010

tami
A ty kabely a palec se proměřují jak?
20:51:40
17.03.2010
17.03.2010

Evž@
-> werty: no to nevim...ale vím to že když sem měl povolenou kostru u motoru tak ručička otáčkoměru při ustálených otáčkách třeba 2500 ...si občas vylítla na 3500....pak se vrátila...po chvilce si vylítla na 5000....a tak dokola....
19:55:50
17.03.2010
17.03.2010

werty
-> Evž@: To mě napadlo taky, ale to by zase nefachčil startér ne? Každopádně kontrolou nic nezkazí.
19:52:23
17.03.2010
17.03.2010

werty
-> tami: Jestli má cívka rozdělovače 8 kohm tak je 500 ohmů mimo toleranci (samo že záleží i na přesnosti multimetru, ale tohle už by byla sakra chyba). Pro jistotu jsem to kontroloval v Andrtovi a pro cívku 7 kohm je tolerance +/- 500 ohmů. Ale jestli to může mít takový vliv že to dělá tuhle neplechu to ti nepovím. Zkus jen pro jistotu ještě proměřit zapalovací kabely a palec rozdělovače kolik mají.
19:43:29
17.03.2010
17.03.2010

Evž@
-> tami: hm....zajimave :)....koumal jsi kostru na motoru..ten pásek?
18:53:08
17.03.2010
17.03.2010

tami
indučku jsem vyměnil za novou-stále kvoká,stále kvoká..
17:49:57
17.03.2010
17.03.2010

tami
Startér točí motorem dobře,,ale ten jakoby chytá,ale nejde do otáček a zhasne
16:57:19
17.03.2010
17.03.2010

mgbiker
-> Evž@: nemusi to byt len kontakt na baterii
-> tami: ak mas nabitu baterku, ked startujes a nevladze to ani poriadne pretocit tak natiahni novy ukostrovaci kabel (hruby aspon 0.5 cm) najlepsie na obal prevodovky...
-ak ti to toci ale nenabehne je to ta cievka v rozdelovaci, mne uz odisla 2krat
-> tami: ak mas nabitu baterku, ked startujes a nevladze to ani poriadne pretocit tak natiahni novy ukostrovaci kabel (hruby aspon 0.5 cm) najlepsie na obal prevodovky...
-ak ti to toci ale nenabehne je to ta cievka v rozdelovaci, mne uz odisla 2krat
15:55:04
17.03.2010
17.03.2010

Evž@
-> packa: tami 17.03.10 11:02:52 napsal:
Baterii jsem dal nabitou,cívku v rozdělovači jsem změřil má
0,8 k ohmů(neví m jaká má být správná hodnota),pořád to dělá to
samé,může to být i ETZ,má někdo s tím nějaké zkušenosti?
čti
Baterii jsem dal nabitou,cívku v rozdělovači jsem změřil má
0,8 k ohmů(neví m jaká má být správná hodnota),pořád to dělá to
samé,může to být i ETZ,má někdo s tím nějaké zkušenosti?
čti
15:54:13
17.03.2010
17.03.2010

Evž@
-> tami: a jiskry ti to háže?
15:54:10
17.03.2010
17.03.2010

packa
-> tami: Mě přesně tohle dělal špatný kontakt na baterii. Očistil jsem to brusným kartáčkem a hned to startovalo a otáčkoměr přestal bláznit. Mohla by být i sabá baterka, zkusil bych ji nabít.
14:58:28
17.03.2010
17.03.2010

tami
sorry,ještě jednou jsem to změřil a odpor je 8 kohmů (špatně jsem odečetl stupnici x přepínač),tak tam to asi nebude,co to ETZ?
14:44:47
17.03.2010
17.03.2010

tami
Jak se to vyměňuje?A proč to vlastně může odejít,je to nějaká rychlá smrt?
14:25:54
17.03.2010
17.03.2010

werty
-> tami: Jestli má cívka rozdělovače opravdu 0,8 kohm pak si nato kápnul. Musí mít 7 kohm nebo 3,4 kohm (podle roku výroby) +/- cca 400 ohm je tolerance u obou.
11:02:52
17.03.2010
17.03.2010

tami
Baterii jsem dal nabitou,cívku v rozdělovači jsem změřil má 0,8 k ohmů(nevím jaká má být správná hodnota),pořád to dělá to samé,může to být i ETZ,má někdo s tím nějaké zkušenosti?
09:22:14
17.03.2010
17.03.2010

palinator
-> jarda.u1:
Vždyť to povídám...
Vždyť to povídám...

22:53:53
16.03.2010
16.03.2010

jarda.u1
-> palinator: me chytala se spatnou baterkou na posledni otacku,kdyz uz jsem si myslel,ze je to v pr....... a najednou chytla.
22:41:02
16.03.2010
16.03.2010

palinator
-> Mboss_ke:
Vím, že se ručičce nelíbí nízký napětí (mimochodem mě vylítne i když mám zapnutej větrák a vypnu zapalování), ale tak snad není blbej, aby nepoznal slabou baterku...
Správná škodovka musí natočit s KO baterkou na první (nebo radši druhý :-)) otočení.
Vím, že se ručičce nelíbí nízký napětí (mimochodem mě vylítne i když mám zapnutej větrák a vypnu zapalování), ale tak snad není blbej, aby nepoznal slabou baterku...

Správná škodovka musí natočit s KO baterkou na první (nebo radši druhý :-)) otočení.
15:56:11
16.03.2010
16.03.2010

Mboss_ke
moze byt mne tiez pekne auto startovalo a tyzden som nejazdil vonku stacilo ze bolo -17 a potocil som par krat potom uz ani netocilo a rucicka otackomera lietala jak splasena ... :D na radiu sa vysuvalo furt cdcko :D
15:53:40
16.03.2010
16.03.2010

tami
Ta se nabíjí,ale nechce se mě věřit,že by byla tak slabá,když dokázala dlouho točit,je to 55Ah gelovka,a celou zimu spolehlivě startovala i při -25°C,proto se připravuju i na jiné možné závady a jejich odstranění.
15:46:10
16.03.2010
16.03.2010

Mboss_ke
slaba baterka robilo mi to iste myslel som ze cievka na starteri ale nabil som baterku a krasne na prvý krát naskocilo cize najprv nabi a potom skusaj ine veci :D
15:27:17
16.03.2010
16.03.2010

tami
kolik to má mít ohmů?pokud bude velký tak je v prr..?A jak se případně vyměňuje?
15:20:42
16.03.2010
16.03.2010

werty
-> tami: Tipuji vadnou cívku rozdělovače... Měl jsem u Fav ty samé příznaky a byla to ona. Vezmi multimetr a proměř odpor... pokud to ona nebude tak alespoň vyloučíš jednu možnost.
14:47:01
16.03.2010
16.03.2010

tami
Mě motor doteď točil dobře,je tam rychloběžný startér,zkusil jsem vyměnit indukční cívku(tou to asi nebylo),párkrát to blaflo ale nešlo do otáček,nakonec jsem vybil asi baterku,tak je na nabíječce (tak jak tady navrhujete),uvidíme jaké to bude s nabitou baterií.A nemůže odejít ETZ?nebo cívka v rozdělovači?Pokud ano,jak by se to chovalo při startování?D.
14:02:21
16.03.2010
16.03.2010

peti
-> tami: nabi baterku ako pisu , mne to robilo toto iste ked bola vybitá, iba vylketel otackomer
13:53:54
16.03.2010
16.03.2010

CadLubeen - zrušená registrace
-> tami 16.03.10 11:34:56: Mel by to byt zeleny, bude pripojeny na 1ku. Mel jsem stejny problem. Po odpojeni to jelo.
13:48:36
16.03.2010
16.03.2010

Bucin
taky hlasuji pro
Tomicraw 16.03.10 07:19:34 napsal:
Slabá baterie.
dej to nabít a pak dej vědět
Tomicraw 16.03.10 07:19:34 napsal:
Slabá baterie.
dej to nabít a pak dej vědět
13:45:11
16.03.2010
16.03.2010

Klubko_
-> tami: Tomicraw 16.03.10 07:19:34 napsal: Slabá baterie.
11:34:56
16.03.2010
16.03.2010

tami
Který to je?
11:17:20
16.03.2010
16.03.2010

pisky
-> tami: odpoj kontakt otáčkoměru na cívce, měl jsem stejný problém
11:13:19
16.03.2010
16.03.2010

Evž@
-> palinator: ale tak stačilo kus hadru..trochu to ošudlit a jelo to
11:08:36
16.03.2010
16.03.2010

palinator
-> tami:
Takový problémy prý dělají nějaké ty konektory na cívce. Zkus je očistit..
-> Evž@:
Zásada je všechnu elektriku zadělat...
Takový problémy prý dělají nějaké ty konektory na cívce. Zkus je očistit..

-> Evž@:
Zásada je všechnu elektriku zadělat...

09:13:23
16.03.2010
16.03.2010

Evž@
-> tami: my sme nemohli nastartovat stodvacitku po umytí....natekla voda někde na civku a probíjela....
07:19:34
16.03.2010
16.03.2010

Tomicraw - zrušená registrace
Slabá baterie.
06:54:52
16.03.2010
16.03.2010

jarda.u1
-> tami: nenavlhlo ti zapalovani?
06:33:02
16.03.2010
16.03.2010

tami
Moje Š 130 nějakou dobu stálá,teď,když ji chci nastartovat nechce naskočit a otáčkoměr vyletí nahoru(dřív to nedělalo),mám tam ETZ,že by cívka?Pumpa je v pořádku.D.
