skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava podtlaku,přetryskování karburátoru
11:16:56
08.03.2010
08.03.2010

tami
To by bylo k otvírání druhé komory a co to přetryskování?I. 115/210 na 120/210 a II. 135/160 na 145/140,bude to lepší?
23:18:30
07.03.2010
07.03.2010

stepan
-> Ratoo: Výměna osy klapky není zas uplně snadná, když se za pořádního nadávání povede tu klapku z ní vyndat a nezranit se, tak by to potom chtělo při nasazování seřídit úchylkoměrem.
18:25:30
07.03.2010
07.03.2010

Ratoo
-> tami: né li lehčí než jednoduchá, nic na tom neni z warťase vytahneš osičku 2.klapky dáš do svýho, vyměníš ufo na svym za ten držák pružiny a ještě vyměníš tu packu na 1.klapce za tu z varťase, a myslim že budeš muset uříznout tu spodní packu co jakoby vrací 2.klapku, táhlo na plyn ponecháš svoje

18:18:19
07.03.2010
07.03.2010

tami
Jak se dívám na ten obrázek,tak úprava by měla být poměrně jednoduchá,je to tak?
18:09:36
07.03.2010
07.03.2010

MOLSO
-> Ratoo: anoo presne taky isty mam doma
difuzory 23/23
difuzory 23/2317:57:52
07.03.2010
07.03.2010

Ratoo
tady je, warťas karbec
17:55:18
07.03.2010
07.03.2010

Ratoo
Jestli se na warťasy dávaly 1 komoráky nevim, ale co jsem viděl na šroťáku tak na všech byly 2 komoráky jikov sedr s difuzorama 23/23 bez podtlaku a bez el.mag.odpojovače a má jiný otryskování jinak je uplně ten samej jako škodováckej.
17:35:01
07.03.2010
07.03.2010

tami
Jak jsi to udělal,já myslel,že karburátor s varťase 353 je jednokomorový?A nešlo by to ze žigula?
17:00:04
07.03.2010
07.03.2010

Ratoo
nejlepší by bylo kdybys sehnal karbič z warťase a vyoperoval z něj mechanický ovládání 2.st. mám to na autě a super, i na sériovce to šlapalo perfektně.
14:26:31
07.03.2010
07.03.2010

Petr Urban
Na mirne upraveném motoře se mi stávalo že se nestíhal ve vysokých otáčkách vracet druhý stupen, a to bylo díky tomu, že jsem měl vyhozenou vnitřní pružinu a pružinku označenou na obrázku 23 jsem měl dvě za sebou,takže už tam nezbývalo téměř žádné místo k nějakému pružení, která tam má své opodstatnění. I když je tam od první stupně ta zarážka co by to měla vrátit okamžitě, asi nedokázala v otáčkách překonat rychle tu sílu podtlaku, takže při přeřazování to ještě vylětělo do otáček, problém vyřešen tím že jsem tu pružinku 23 nechal jen jednu, takle se okmažitě vrátí klapka druhého stupně na své místo a podtlak se vrátí za okmažik vlivem té pružinky 23. Tento problém sem ale se stejnými upravami na seriovém motoře neměl. To já jen kdyby se někdo potýkal s podobným problémem s rychlým nevracením plynu.
14:20:03
07.03.2010
07.03.2010

Petr Urban
-> rc007: Bude stejná, pokud budes jezdit jak do ted, ten druhy stupen se bude jen rychlej otvirat, to je cely.
13:53:04
07.03.2010
07.03.2010

rc007
taky skusim vytahnout :D ale ta spotreba :D
13:27:39
07.03.2010
07.03.2010

afro100
-> Klubko_: to nas bude viac co ju vytiahne 

13:26:27
07.03.2010
07.03.2010

Klubko_
-> tami: vrba rika, ze tu horni pryc. A zni to logicky. Asi ju taky vytahnu 

13:23:01
07.03.2010
07.03.2010

tami
Takže tam dám dvě,asi to bude lepší tlačit,a tu zakroužkovanou horní tam nechat?
13:17:51
07.03.2010
07.03.2010

Klubko_
-> tami: nn, 23 je oznaceni pruzinky na tom obrazku
13:11:32
07.03.2010
07.03.2010

Vrba
-> Mantrabeach: Já jsem to jen vyhodil pryč a náběh to má okamžitý.
12:09:40
07.03.2010
07.03.2010

tami
Ne ještě jsem s tím nic nedělal
12:08:29
07.03.2010
07.03.2010

Mantrabeach
-> Vrba: ty si tu pružinu komplet vyhodil takže tam nemáš nic?já zase slyšel že se má dát na druhou stranu
11:55:10
07.03.2010
07.03.2010

tami
Myslíš nad a pod membránu?A 23 je délka pružiny v mm?
11:01:36
07.03.2010
07.03.2010

Klubko_
-> tami: pruzinky 23 muzes dat 2
09:43:34
07.03.2010
07.03.2010

Vrba
-> tami: Co se týče rychlejšího nástupu 2. stupně,tak bohatě stačí vyhodit tu velkou pružinu,co je v tělese podtlaku (vyzkoušeno,dostačující).
No a natryskování vždycky záleží od požadavků motoru.Pokud to není nutné z hlediska chodu motoru,tak tím jen zbytečně zvýšíš spotřebu.
09:35:21
07.03.2010
07.03.2010

tami
Zdar virťáci,v jedné knize jem se dočetl,že je možné upravit podtlak karburátoru,tak aby se rychlej otvírala druhá komra, a to tím,že se vymění pružina a druhá se přidá dole,má někdo stím nějaké zkušenosti?Jaké pružiny použít a jak?Mám pocit,že při prudkém sešlápnutí plynu je tam velká prodleva v nástupu druhého stupně.Mám Š 130 s favo motorem a SEDR 3223.Dále by mne zajímalo,zda je dobré provést přetryskování I. 115/210 na 120/210 a II. 135/160 na 145/140,bude to lepší?Díky za Vaše podmětné zkušenosti.
