Úprava podtlaku,přetryskování karburátoru

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 07.03.2010 do 08.03.2010, založil/a tami
řadit dle data
11:16:56
08.03.2010
tami
To by bylo k otvírání druhé komory a co to přetryskování?I. 115/210 na 120/210 a II. 135/160 na 145/140,bude to lepší?
23:18:30
07.03.2010
stepan
-> Ratoo: Výměna osy klapky není zas uplně snadná, když se za pořádního nadávání povede tu klapku z ní vyndat a nezranit se, tak by to potom chtělo při nasazování seřídit úchylkoměrem.
18:25:30
07.03.2010
Ratoo
-> tami: né li lehčí než jednoduchá, nic na tom neni z warťase vytahneš osičku 2.klapky dáš do svýho, vyměníš ufo na svym za ten držák pružiny a ještě vyměníš tu packu na 1.klapce za tu z varťase, a myslim že budeš muset uříznout tu spodní packu co jakoby vrací 2.klapku, táhlo na plyn ponecháš svoje4
18:18:19
07.03.2010
tami
Jak se dívám na ten obrázek,tak úprava by měla být poměrně jednoduchá,je to tak?
18:09:36
07.03.2010
MOLSO
-> Ratoo: anoo presne taky isty mam doma 1 difuzory 23/23
17:57:52
07.03.2010
Ratoo
tady je, warťas karbec
zvětšit Úprava podtlaku,přetryskování karburátoru - obrázek od Ratoo vložen 07.03.2010 17:57:52
17:55:18
07.03.2010
Ratoo
Jestli se na warťasy dávaly 1 komoráky nevim, ale co jsem viděl na šroťáku tak na všech byly 2 komoráky jikov sedr s difuzorama 23/23 bez podtlaku a bez el.mag.odpojovače a má jiný otryskování jinak je uplně ten samej jako škodováckej.
17:35:01
07.03.2010
tami
Jak jsi to udělal,já myslel,že karburátor s varťase 353 je jednokomorový?A nešlo by to ze žigula?
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 17:39:14
17:00:04
07.03.2010
Ratoo
nejlepší by bylo kdybys sehnal karbič z warťase a vyoperoval z něj mechanický ovládání 2.st. mám to na autě a super, i na sériovce to šlapalo perfektně.
14:26:31
07.03.2010
Petr Urban
Na mirne upraveném motoře se mi stávalo že se nestíhal ve vysokých otáčkách vracet druhý stupen, a to bylo díky tomu, že jsem měl vyhozenou vnitřní pružinu a pružinku označenou na obrázku 23 jsem měl dvě za sebou,takže už tam nezbývalo téměř žádné místo k nějakému pružení, která tam má své opodstatnění. I když je tam od první stupně ta zarážka co by to měla vrátit okamžitě, asi nedokázala v otáčkách překonat rychle tu sílu podtlaku, takže při přeřazování to ještě vylětělo do otáček, problém vyřešen tím že jsem tu pružinku 23 nechal jen jednu, takle se okmažitě vrátí klapka druhého stupně na své místo a podtlak se vrátí za okmažik vlivem té pružinky 23. Tento problém sem ale se stejnými upravami na seriovém motoře neměl. To já jen kdyby se někdo potýkal s podobným problémem s rychlým nevracením plynu.
14:20:03
07.03.2010
Petr Urban
-> rc007: Bude stejná, pokud budes jezdit jak do ted, ten druhy stupen se bude jen rychlej otvirat, to je cely.
13:53:04
07.03.2010
rc007
taky skusim vytahnout :D ale ta spotreba :D
13:27:39
07.03.2010
afro100
-> Klubko_: to nas bude viac co ju vytiahne 40
13:26:27
07.03.2010
Klubko_
-> tami: vrba rika, ze tu horni pryc. A zni to logicky. Asi ju taky vytahnu 1
13:23:01
07.03.2010
tami
Takže tam dám dvě,asi to bude lepší tlačit,a tu zakroužkovanou horní tam nechat?
13:17:51
07.03.2010
Klubko_
-> tami: nn, 23 je oznaceni pruzinky na tom obrazku
13:11:32
07.03.2010
Vrba
-> Mantrabeach: Já jsem to jen vyhodil pryč a náběh to má okamžitý.
12:09:40
07.03.2010
tami
Ne ještě jsem s tím nic nedělal
12:08:29
07.03.2010
Mantrabeach
-> Vrba: ty si tu pružinu komplet vyhodil takže tam nemáš nic?já zase slyšel že se má dát na druhou stranu
11:55:10
07.03.2010
tami
Myslíš nad a pod membránu?A 23 je délka pružiny v mm?
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 11:57:54
11:01:36
07.03.2010
Klubko_
-> tami: pruzinky 23 muzes dat 2
09:43:34
07.03.2010
Vrba
-> tami: Co se týče rychlejšího nástupu 2. stupně,tak bohatě stačí vyhodit tu velkou pružinu,co je v tělese podtlaku (vyzkoušeno,dostačující). No a natryskování vždycky záleží od požadavků motoru.Pokud to není nutné z hlediska chodu motoru,tak tím jen zbytečně zvýšíš spotřebu.
09:35:21
07.03.2010
tami
Zdar virťáci,v jedné knize jem se dočetl,že je možné upravit podtlak karburátoru,tak aby se rychlej otvírala druhá komra, a to tím,že se vymění pružina a druhá se přidá dole,má někdo stím nějaké zkušenosti?Jaké pružiny použít a jak?Mám pocit,že při prudkém sešlápnutí plynu je tam velká prodleva v nástupu druhého stupně.Mám Š 130 s favo motorem a SEDR 3223.Dále by mne zajímalo,zda je dobré provést přetryskování I. 115/210 na 120/210 a II. 135/160 na 145/140,bude to lepší?Díky za Vaše podmětné zkušenosti.
zvětšit Úprava podtlaku,přetryskování karburátoru - obrázek od tami vložen 07.03.2010 09:35:21
Extreme Tyres