Pomer vrtanie a zdvih

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 06.03.2010 do 07.03.2010, založil/a Jendo-virtak
řadit dle data
13:52:34
07.03.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: 4nie ale ide o to ze s takej 1200vky kludne udelas 150HP
13:51:09
07.03.2010
vhml
-> gabo000000: s motorkou ale loď neutáhneš :-)
11:40:49
07.03.2010
mixal.s
MATTESS 06.03.10 22:38:37 napsal:
→ Ultim: ještě se koukni na ten druhý odkaz. Mně to
vysvětlovat nemusíš 4
Pro Tvoji informaci, to jezdění na opačné straně silnice, má dlouhou
tradici a plyne z toho, že my jezdíme po opačné straně 3



tak tak, i u nas sa jazdilo najprv po lavej stranem az nemci pocas vojny to zmenili...
22:38:37
06.03.2010
MATTESS
-> Ultim: ještě se koukni na ten druhý odkaz. Mně to vysvětlovat nemusíš 4
Pro Tvoji informaci, to jezdění na opačné straně silnice, má dlouhou tradici a plyne z toho, že my jezdíme po opačné straně 3
upraveno 3x, naposled 06.03.2010 22:59:50
21:20:11
06.03.2010
Ultim
-> MATTESS: Zajimave,me na vsech skolach ucili ze je to tak jak jsem psal nize. Dokonce jsem nasel i stredoskolskou ucebnici pro automechaniky:
Kratkozdvihove 2. -podctvercove- zdvih pistu je mensi nez jeho prumer.
Dlouhozdvihove 3. -nadctvercove- zdvih pistu je vetci nez jeho prumer.
a-vrtani
b-zdvih

Jako ty chces verit nejaky anglickym strankam? Sak tam vsichni jezdi na opacne strane silnice 9 2
zvětšit Pomer vrtanie a zdvih  - obrázek od Ultim vložen 06.03.2010 21:20:11
19:26:52
06.03.2010
MATTESS
-> Ultim: definice se různí, už jsme o tom debatovali před rokem a půl. Anglické odkazy to mají naopak
en.wikipedia.org/wiki/Str oke_ratio
skoda-virt.cz/cz/.../1169 13-motor-vw-golf-112ps-do- skody-rapid?gotopost=1...
19:05:40
06.03.2010
Ultim
-> Jendo-virtak:
Vetci vrtani nez zdvih- podctvercovy motor. Ma vetci otacky-vykon,ale mensi kroutak diky mensimu ramenu kliky. Viz. superbike motorky.
Vetci zdvih nez vrtani - nadctvercovy motor. Ma velky kroutak, ale nedosahuje takovych otacek. Viz. choper motorky...
ono se to da pekne oduvodnit,ale pro predstavu ti to staci...
18:22:45
06.03.2010
Jendo-virtak
-> petr s: ale ja to nechcem vedet takto.to ja viem ze 105ka oproti 130ke netaha ale ja chcem vedet konkretne aky vplyv to ma na vykon a na krutak
18:21:42
06.03.2010
Jendo-virtak
-> gabo000000: no a ako to maju motorky tak ako pises vecsie vrtanie a mensi zdvih ??
18:20:35
06.03.2010
Jendo-virtak
no sak tomy sme sa to ucili v skole len uz som to vsetko zabudol.a len tak ma to napadlo a zaujima ma to co na co vplyva
18:20:04
06.03.2010
petr s
105 šmejd
120 ujde
130 jede
18:19:17
06.03.2010
gabo000000 - zrušená registrace
efektivnejsie dokaze byt velke vrtanie a mensi zdvyh ale k tomu treba prispôsobit aj ostatne veci4 zoberte si prikladom rychle motorky
18:17:36
06.03.2010
Peťo_120gL_NZ-sk
hej presne toto zaujima aj mna.....čítal som o tom ale šecko som zabudol..marí sa mi niečo také že 120 má štvorec....teda rovnake obe....105 má jedno väčšie tým pádom tam bolo tuším vyšší krutiaci moment a napr 110R a zase väčšie to druhe ako 105 a tým padom ma športovy motor či ako to bolo už neviem...ale tvoja otazka je dobra
18:15:16
06.03.2010
Kuladmin
120 ma 72 zdvih i vrtani
18:11:55
06.03.2010
Jendo-virtak
mam otazku.v skole sme sa kedysi ucili o tomto pomer zdvih -vrtanie konkretne ake to ma vyhody a nevyhody ked je vrtanie mensie ako zdvih,ked je zdvih mensi ako vrtanie a ked su tieto udaje rovnake.no a ja uz som to zabudol tak sa este raz pytam ci niekto nevie ake to ma vyhody a nevyhody.napriklad motor favo alebo 136 vs 105 tie dva motory to maju zrovna odlisne 136ka ma zdvih mensi ako vrtanie a 105ka to ma zasa naopak.este poznamka 120ka ma 72vrtanie a zdvih??takze co je lepsie a preco??
Extreme Tyres