skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nedrzi volnobeh
13:32:38
31.07.2010
31.07.2010

tami
mrkni na trysky volnoběhu,jsou dvě po stranách ,a taky jestli tam máš ty zaslepovací šroubky,už jsem viděl,že tam chyběli a chovalo se to podobně.
20:55:29
30.07.2010
30.07.2010

Ale B
Borci, fakt nevíte? Enom doplním karbec je to sedr 136 a po zahřátí nejde vůbec poštělovat, vrtím šroubama bohatosti a vzduchu a nic. ALe zas studena to celkem ide
17:59:04
30.07.2010
30.07.2010

Ale B
Zdarec, borci taky vám neco přispěju. Mám upravený motor 136 ve škodě 130, vačka 280/280, tvrdé ventilové pružiny, hlava důle o 0,8mm, výfuk 4do1 příčňák. A eště před pár dny to byla 135, dal sem 136 písty upravil hlavu a všecko dal jak bylo. A karbec, když je za studena tak drží volnoděh, ale jak se zehřeje na provoz. teplotu tak přestavá držet. Nevíte co s tym? Díky
16:27:24
27.07.2010
27.07.2010

poldy
-> Maxx: tak na co si prisiel ?
19:28:12
20.07.2010
20.07.2010

Maxx
-> all: zítra ji zkusím ještě vyměnit a uvidíme,zatim díky pánové 

19:03:46
20.07.2010
20.07.2010

havlik
-> Maxx: no tak bych se možná zaměřil tim směrem:D
18:31:25
20.07.2010
20.07.2010

haso
-> Pavel P..: sak nech otoci klucikom a bude pocuvat cvaknutie a hned zisti
18:02:59
20.07.2010
20.07.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Píše že to startuje a drží volnoběh jen se sytičem. Přesně tak se to chová. Nastartovat to jde ale bez sytiče to hned zdechne.
17:58:19
20.07.2010
20.07.2010

Pavel P..
-> Tuner#2: tim určitě ne... pač to by chvíli škytal a pak zdechnul, ale nastartovat by šel v pohodě.
17:56:16
20.07.2010
20.07.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Elektromagnetický ventil.
17:46:36
20.07.2010
20.07.2010

Maxx
-> havlik: zkoušel jsem ji zaslepit i měnit a beze změny
17:39:34
20.07.2010
20.07.2010

havlik
-> Maxx: volnoběžka ucpaná?
17:37:33
20.07.2010
20.07.2010

Maxx
Využiji toto téma: Mám menší problém motor (Felicie karburátor š130) nedrží volnoběh ale,když se startuje tak bez sytiče ani tuk ani neblafne ale stačí přidat trochu na sytiči a okamžitě na otočení chytne a s volnoběhem je to stejné volnoběh to drží jen se sytičem a když vypnu sytič motor chcípne jako kdybych vypnul klíček čím to špatné natryskování?
00:01:46
03.03.2010
03.03.2010

afro100
-> palinator: 

22:00:10
02.03.2010
02.03.2010

palinator
Děda tyhle problémy s bordelem v karbci řeší maximálníma otáčkama v mžikovém momentu. A úspěšně.
Nicméně, nic jsem neřek.
Nicméně, nic jsem neřek.
20:05:18
02.03.2010
02.03.2010

jarda.u1
-> poldy: bud ten ventilek,nebo muze byt deravy plovak.Sundej filtrbox a natoc to se syticem.Potom bez k motoru a sytic rucne zavri.Az ti motor zdechne,tak se podivej,zda ti hned po zhasnuti motoru netece palivo na klapku.Pokud ano,tak hledej problem v plovakovce.
19:14:25
02.03.2010
02.03.2010

poldy
OK tak pozrem ten karbec najblizsie
18:49:55
02.03.2010
02.03.2010

mishom
-> poldy: no neviem ako je to pri 100vke ale mohol sa povolit ten ventilok co uzatvara privod benzinu vo veku
18:38:23
02.03.2010
02.03.2010

poldy
-> mishom: no mohla ale ako by sa mohla rozstelovat za taku chvilku ? lebo drzal a zrazu nic
18:30:22
02.03.2010
02.03.2010

mishom
-> poldy: ze nejde dobre startovat za tepla a padajuci volnobech by mohla byt vysoka hladina.
18:16:54
02.03.2010
02.03.2010

afro100
-> poldy: siel by som po karbeci, vycisti a uvidis
18:04:18
02.03.2010
02.03.2010

poldy
Zdravim ,mam takyto problem:mam skodu 100 motor vo vybornej kondicii ,na sytici startuje krasne aj za plynom ide pekne ziadne vynehavanie ,volnobeh do teraz drzalo krasne ,ale po poslednej jazde zdochyna na volnobehu,akonahle pustim plyn zhasne aj pri zohriatom motore tachzsie startuje co sa tomu mohlo stat ? je tam original jednokomorak ale asi nejaky strasi typ ,lebo ma taky rovny injektor nie taky zaobleny dole ,dakujem za rady 

