
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ohřívá se pomalu.
18:11:37
28.02.2010
28.02.2010

OJOUCH
-> vhml: jo jo chodi to takhle na stovkach aut tak se toho neboj

15:06:31
28.02.2010
28.02.2010

vhml
-> OJOUCH: takže dírku zaletovat a navrtat menší. V ideálním případě do ní dostat i ten ventilek
13:41:13
28.02.2010
28.02.2010

OJOUCH
-> vhml: je to inovace na tomto motoru105-136 soudruzi zase neco vymysleli........
Pokud je motor bez vody tak ten ventylek vlastni vahou visi dolu ,po naliti (vody)se kolem neho muze dostat vzduch (ven)hadicej do nadobky a po nastartovani jak zacne vodni pumpa tlaciít vodu vznikna v motoru tlak ktery ventylek uzavre a pokud se termostat neotevre chlazeni jde na malej okruh!
Termostat tam musis dat tim (curem) nahoru!!!!!!!!!!

Pokud je motor bez vody tak ten ventylek vlastni vahou visi dolu ,po naliti (vody)se kolem neho muze dostat vzduch (ven)hadicej do nadobky a po nastartovani jak zacne vodni pumpa tlaciít vodu vznikna v motoru tlak ktery ventylek uzavre a pokud se termostat neotevre chlazeni jde na malej okruh!
Termostat tam musis dat tim (curem) nahoru!!!!!!!!!!

13:25:18
28.02.2010
28.02.2010

vhml
-> OJOUCH: stovkovej termostat nemá dírku...
Jak onen zpětnej ventílek ve 120 vůbec funguje, teda spíš k čemu je tam dobrej...
Jak onen zpětnej ventílek ve 120 vůbec funguje, teda spíš k čemu je tam dobrej...
13:19:56
28.02.2010
28.02.2010

OJOUCH
-> vhml: ale origo termostat ma dirku sice je v ni zpetnei ventylek ale pokud se toho bojis tak 1-1,5 musi stacit!!!

13:14:33
28.02.2010
28.02.2010

vhml
-> OJOUCH: origa termostatu už se bojím a nehodlám to znovu uvařit.0
Tudíž jaká dírka, by mohla stačit na odvdušnění s menším dopadem na ohřívání? 1mm, 2mm?
A proč 120tka tímto netrpí, i když dírku má taky a v originále ( stovka žádnou dírku půvopdně nemá)? I když v ní je něco pověšeno.
Tudíž jaká dírka, by mohla stačit na odvdušnění s menším dopadem na ohřívání? 1mm, 2mm?
A proč 120tka tímto netrpí, i když dírku má taky a v originále ( stovka žádnou dírku půvopdně nemá)? I když v ní je něco pověšeno.
13:10:02
28.02.2010
28.02.2010

OJOUCH
-> vhml: to by jsi se divil co dokaze 3mm dirka kamos ma v termostatu 5mm dirku a nez se mu to ohreje cca 10km. Takze bych rekl ze jsi na to kapl zkus tam dat origo termostat a uvidis.
13:09:27
28.02.2010
28.02.2010

steyr
myslim ze ano... ja mam pre istotu tri dierky a ohrieva sa to pomalsie
12:48:46
28.02.2010
28.02.2010

vhml
Narazil jsem teď na problém u mojí stovky, ohřívá se pomaleji než dříve.
Dřív jsem měl 80 tak po 3km, teď až tak po 7km.
Stalo se to po tom, co jsem do termostatu navrtal dírku 3mm na odvzdušňování ( uvařil se mi motor, protože mi zůstal vzduch v topení). Je možný, že tahle malinká dírka udělala takovej rozdíl, nebo je chyba jinde?
Dřív jsem měl 80 tak po 3km, teď až tak po 7km.
Stalo se to po tom, co jsem do termostatu navrtal dírku 3mm na odvzdušňování ( uvařil se mi motor, protože mi zůstal vzduch v topení). Je možný, že tahle malinká dírka udělala takovej rozdíl, nebo je chyba jinde?
