Na sytič přes 2000 ot.

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 27.02.2010 do 27.02.2010, založil/a bobin19
řadit dle data
18:58:50
27.02.2010
werty
U studeného motoru prošlápneš plyn tím aktivuješ "sytič". Nastartuješ a podle teploty chladící kapaliny (a okolní teploty vzduchu) která působí na bimetal ti naskočí "sytič" na odpovídající obohacení a otáčky. Při plné aktivaci "sytiče" naskočí motor na 2200 +/- 200 RPM. Následně pokud prošlápneš plyn otáčky musí spadnout na cca 1500 +/- 100 RPM. Dál už je snižování otáček záležitostí bimetalu který natáčí stupňovitou vačku podle postupného zahřívání chladící kapaliny tedy motoru. Pokud ti to takto funguje pak je vše jak má být.
upraveno 1x, naposled 27.02.2010 18:59:52
18:28:30
27.02.2010
bobin19
-> darklord: Tohle je normální?
18:06:24
27.02.2010
darklord
a kde je problem? prekopni plyn a bude dobre
18:05:22
27.02.2010
bobin19
Mám problém,když nastartuju a chytne se sytič,tak má motor přes 2000 otáček..
Je to Favorit automatický sytič.
děkuji za rady..
Extreme Tyres