skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na sytič přes 2000 ot.
18:58:50
27.02.2010
27.02.2010

werty
U studeného motoru prošlápneš plyn tím aktivuješ "sytič". Nastartuješ a podle teploty chladící kapaliny (a okolní teploty vzduchu) která působí na bimetal ti naskočí "sytič" na odpovídající obohacení a otáčky. Při plné aktivaci "sytiče" naskočí motor na 2200 +/- 200 RPM. Následně pokud prošlápneš plyn otáčky musí spadnout na cca 1500 +/- 100 RPM. Dál už je snižování otáček záležitostí bimetalu který natáčí stupňovitou vačku podle postupného zahřívání chladící kapaliny tedy motoru. Pokud ti to takto funguje pak je vše jak má být.
18:28:30
27.02.2010
27.02.2010

bobin19
-> darklord: Tohle je normální?
18:06:24
27.02.2010
27.02.2010

darklord
a kde je problem? prekopni plyn a bude dobre
18:05:22
27.02.2010
27.02.2010

bobin19
Mám problém,když nastartuju a chytne se sytič,tak má motor přes 2000 otáček..
Je to Favorit automatický sytič.
děkuji za rady..
Je to Favorit automatický sytič.
děkuji za rady..
