
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prosím o radu
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 26.02.2010 do 01.03.2010, založil/a Šimi/Rapid 136
20:48:44
01.03.2010
01.03.2010

Šimi/Rapid 136
tak když jsem tam včera nacpal karbec ze 135ky, tak jsem dnes vyhrabal u otce v garáži plně funkční karbec ze 136ky, netušim kde se mu to tam vzalo když měl vždycky jen 105ku 

18:49:03
01.03.2010
01.03.2010

ferrari
Iba na doplnenie - preto si myslím, že čo najbližšie ku karbu, bo aj z hadice, alebo z pumpy sa môže uvoľniť špinka a tá upchať trysku...
21:50:12
28.02.2010
28.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: ty jseš kokot

21:42:39
28.02.2010
28.02.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: vsadim kilo že ten mechanik je rodilej labák,co?

21:34:41
28.02.2010
28.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: tak twe ja za to dostanu zjebáno od mechanika co dela 40 let na servise a ono je to dobre to se mi nechce verit i když jsem to udelal tenkrat

21:21:12
28.02.2010
28.02.2010

mishom
-> werty: Aby jezdili i v roce 2000 , o tom filtri to tam je napisane ako hovoris
21:18:20
28.02.2010
28.02.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> werty: to víš,to se stává jen v kolíně


21:17:08
28.02.2010
28.02.2010

werty
-> Kaprof: Jestli mě paměť neklame tak v jedné z knížek od Cedrycha je jím přímo doporučená dodatečná montáž tohoto filtru a to hned za výtok z čerpadla. Už si přesně nepamatuju která knížka to je ale mám pocit že název té knížky končí na rok 2000. Navíc... i kdyby ne tak tohle umístění filtru jezdí spousta lidí a nikdy jsem neslyšel že by měl někdo problém.
20:59:42
28.02.2010
28.02.2010

ferrari
Podľa mňa čím bližšie ku karbu, tým lepšie...nevidel som ho inde namontovaný, iba medzi benz. pumpou a karbom. Iba na mojej šáde je hneď za nádržou - ale dôvod je prozaický = mám Webasto a benz. potrubie sa rozdvojuje kúsok od nádrže, takže filtrík musí byžť hne´d pri nádrži...tak ma napadlo, že som ho už dlho nevymenil 

18:29:52
28.02.2010
28.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> afro100: -> afro100: nerikam že ne jen bych z toho měl strach:o)
18:24:00
28.02.2010
28.02.2010

afro100
-> Kaprof: hah, uz ho tam mam 2 roky a nic mu nechyba :)
18:23:32
28.02.2010
28.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> mishom: ale tak ono to asi vydrží ale kdyby rupnul tak bude veselo ja to mám na přivodu od nádrže

18:22:36
28.02.2010
28.02.2010

mishom
aha no ja ho tam mam

18:18:39
28.02.2010
28.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> mishom: Pač je tam vetší tlak a ten papírak za par kaček by to dlouho nevydržel:-)
18:17:40
28.02.2010
28.02.2010

mishom
-> Kaprof: preco nie tam? (sori za blbu otazku :)
17:42:09
28.02.2010
28.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> Kaprof: neboj


14:57:28
28.02.2010
28.02.2010

ferrari
-> darklord: to už ale nič, to je história, ten motor je už dávno v garáži pos stolom ;-) Je to starý motor z tatkovej Hybridky...má tak 200 000 km...to by ale ani tak nevadilo, ako to, že som dopustil, aby sa z neho pri 130 000 km dala dole hlava a miesto nej nejaká repasovaná s guferkami (ale drieky tak vydraté, že guferká vydržali vždy tak 10 000 km)...no čo, bývali sme malí, malý rozum mali :-)
14:21:26
28.02.2010
28.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> Šimi/Rapid 136: hlavně ten filtr nedej mezi AC pumpu a karbec


14:18:11
28.02.2010
28.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> mishom: jj asi by to bylo lepší, koupim ho hned jak to půjde 

14:17:03
28.02.2010
28.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> 105: jj svíčky jsem prošel a ty jsou v pohodě 

13:57:52
28.02.2010
28.02.2010

mishom
-> Šimi/Rapid 136: daj si tam filter na benzin nech sa ti to znova nestane
13:52:21
28.02.2010
28.02.2010

105
koukal si na ty svicky?
13:51:09
28.02.2010
28.02.2010

Zeke-ten šestý
-> Šimi/Rapid 136: jojo :)
13:50:21
28.02.2010
28.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> Zeke-ten šestý: OK tak ten 136 karbec nechám bratrovi ať si ho dá do kupy na svůj motor z fáva 

13:42:32
28.02.2010
28.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> Zeke-ten šestý: jo a ještě k tomu tryskování, trysky jsou právě trošku rozdílný, ale neni to o moc tak snad to na výkonu neubere 

13:40:07
28.02.2010
28.02.2010

Zeke-ten šestý
-> Šimi/Rapid 136: tak ja mam treba na 136stkovym motoru EDSR z uzovky a jede to jak utrzeny z retezu :)
13:39:46
28.02.2010
28.02.2010

Šimi/Rapid 136
Hoši díky za rady, vypadá to že to bylo tim karbcem. Dneska jsem ho celej rozebral a vyčistil a už to zase šlape jak má 

13:38:06
28.02.2010
28.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> Zeke-ten šestý: OK, já tam teď mám právě tu 135ku protože ten origo 136 je uplně rozštelovanej, tak jestli s opravou mám spěchat nebo ne 

11:59:58
28.02.2010
28.02.2010

Zeke-ten šestý
-> Šimi/Rapid 136: nevím, jak byly tryskovany karbanatky na 135tku ale dle me to vykon neubere (za predpokladu, ze je karbec plne funkční)
11:55:39
28.02.2010
28.02.2010

Šimi/Rapid 136
tak to tady od včerejška moc nepřibylo 

16:45:49
27.02.2010
27.02.2010

Šimi/Rapid 136
Ještě se zeptám když už se tu bavíme. Když dám na svou 136ku karbec ze 135ky, ubere to nejak výrazně na výkonu? Díky 

16:44:21
27.02.2010
27.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> ferrari: Olej to snad nežere, a jestli jo tak zanedbatelný množství, zatim jsem to nespozoroval.
15:55:16
27.02.2010
27.02.2010

darklord
-> ferrari: na 4 myslis na tom najviac vyhriatom? ta si sprav holender na vypustak a zapoj miesto spojky kurenia
15:38:03
27.02.2010
27.02.2010

ferrari
Len keby bola pripchatá tryska, tak sa mi nezdá, žeby to robilo až od 3000 ot...inak je motor v akom stave? Olej papá? Totiž ja som to mal presne takto, stále mi odchádzala sviečka na 4. valci..prejavovalo sa to presne tak, že od cca 3000 ot motor išiel tak šklbavo a nešiel vytočiť = proste od cca 3000 oz šiel na 3 valce...
15:19:53
27.02.2010
27.02.2010

Šimi/Rapid 136
tak teď jsme skusili tu kabeláž a pořád to dělá, tak další pokus bude asi ten karbec
14:41:53
27.02.2010
27.02.2010

Lukas1989
Mne toto iste robilo auto z nicoho nic na neutraly ked som pridal tak sa motor spraval normalne ale jakonahle som zaradil 1st. auto nechcelo tahat trhalo skaklo proste nemohol som ho dostat ani na druhy prevodovy stupen . nakoniec som prefukal trisky karbecu stlacenym vzduchom nahodil a uz islo ako ma 

14:36:54
27.02.2010
27.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> ferrari: když dám plyn při neutrálu tak to jde normálně, dělá to jen při jízdě, ale nechcípne to, jede pořád ale hrkavě
14:34:31
27.02.2010
27.02.2010

Šimi/Rapid 136
-> mishom: když to prošlápnu na neutrál tak to jde normálně
09:58:54
27.02.2010
27.02.2010

ferrari
Otázka tiež ako to šklbe...a keď začne šklbať a ešte pridáš plyn a držíš, čo sa deje? Totiž buď je niečo prichaté v palivovej sústave, ale môžu to byť aj napr. sviečky...mne keď blbla aj keď iba jedna sviečka, presne toto to robilo, nad 3000 ot to trhalo, ale inak išlo v pohode...
08:52:48
27.02.2010
27.02.2010

mishom
-> Šimi/Rapid 136: vycisty vsetky sitka ak mas palivovy filter tak pozry ci uz neni zaneseny. inak v karburatore precisti trisky .
a ked tomu pridas riadne plynu na neutrale co to spravi zdochne alebo sa to nejak rozchodi?
a ked tomu pridas riadne plynu na neutrale co to spravi zdochne alebo sa to nejak rozchodi?
23:28:39
26.02.2010
26.02.2010

Tomaso435
svíčky kabely cívka , nebo celá palivová soustava....... :D zkus něco a uvidíš :D tímhle stylem mám celý auto nový :Dteda až ne plechy :(
23:27:00
26.02.2010
26.02.2010

Olgoj Chorchoj
karbec - pomůže vyčištění:/ ...a když ne tak je možná špatnej benzín, event 1)kundík, 2)kabely, 3)svíce...
22:43:00
26.02.2010
26.02.2010

Šimi/Rapid 136
Při cca 3t.ot./min. mi začne škobat auto. Do teď to šlo parádně a dneska večer to začalo dělat tohle. Už nevim čim by to bylo. Jednou už jsem tady tohle řešil a poradili jste mi karbec, ten jsem nedávno sehnal jinej a šlo to. Mohlo by to dělat ještě něco jinýho? Díky moc za rady 

