skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly v piánech
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 23.02.2010 do 24.02.2010, založil/a Olgoj Chorchoj
22:56:54
24.02.2010
24.02.2010

Saky
zase kdyz si predstavis kolik jezdilo motoru pouze se trema mustkama a s takovejma vackama a fungovalo to, tak proc by to nefungovalo Tobe? ja je tam tedy taky davam nebot je mam ale ze bych kvuli tomu predelaval motor abych je vymenil to asi ne..
18:33:09
24.02.2010
24.02.2010

sep
-> Olgoj Chorchoj: :už to chápu,nemyslíš krajní,ale ty sousední,dej z fabie a musíš k tomu delší šrouby.
18:27:35
24.02.2010
24.02.2010

sep
-> Olgoj Chorchoj: :nemáš jednu sestavu z vrtání 68?
18:18:49
24.02.2010
24.02.2010

Ultim
-> Olgoj Chorchoj: Kdo vi jak to kluci ze skodovky mysleli,ale jenom kdyz to vemes z pohledu laickeho,tak ti musi byt jasne,ze se ta klaviatura bude min prohybat... Teda asi 

16:10:53
23.02.2010
23.02.2010

Olgoj Chorchoj
dáme-li vedle sebe kompletní klaviaturu z fóbie a felicie zjistíme, že fóbie má o dva kozlíky navíc. Předpokládám, že to tam inženýři nevymysleli proto, aby na motoru bylo víc železa:/ Řekli byste, že jsou tyto "extra" kozlíky při použití ostré vačky (320/300) a adekvátně tvrdých pružin nutností, anebo na to raz dva tři á dva tři...? Díky
