skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Synchrotest
17:27:40
22.02.2010
22.02.2010

venni
-> Wena: ja bych právě rád věděl proč je takový rozdíl mezi nima a jestli to má nějakej vliv...ale asi to dopadne že to taky jen nastavim aby měli oba karbeci stejně...
17:23:35
22.02.2010
22.02.2010

Wena
Venni: No mi to děláme tak že ty karbece nastavíš na základní nastavení a pak připojíme synchrotesty a štelujem je aby měli stejně.
11:30:56
22.02.2010
22.02.2010

venni
Já se taky vetřu jestli to neva.Je nějak dáno kolik mají být ty hodnoty?Nebo musí mít všechny karbeci stejně a stačí to?Kamarádovi na jednom DCOE jsem naměřil 8 a 9.Ja na svejch mám 2-3 2-3 

11:01:48
22.02.2010
22.02.2010

vhml
Takže teda mám měřit se zavřenými klapkami jestli to dobře chápu. A ještě jeden dotaz ohledně rozdílu mezi jednolivejma válcema. Lze to na ADDHE nějak doladit? Popř má cenu to řešit? Naměřil jsem 7-8-7-8
10:55:19
22.02.2010
22.02.2010

Gemini
-> darabos: za klapkou
08:27:20
22.02.2010
22.02.2010

darabos
-> Wena: vyvody maju pred alebo za klapkou?
21:21:48
21.02.2010
21.02.2010

Wena
No já mam Webry tak že mam vývody na sání. Ale taky myslim že Solexy a Delorta maj vývody na sobě.
21:13:07
21.02.2010
21.02.2010

Zazaa
nevim co ma wena za karbce, ale DRLA, DHLA, IDF a nevim jak ostatni maji primo pripojky na synchrotester ktere staci pripojit hadickou pootocit a podobne jako odvzdusnovak
21:00:06
21.02.2010
21.02.2010

m8rinek
-> Wena: ale to máš nad každou klapkou vývod? A nebo na potrubí?
20:00:40
21.02.2010
21.02.2010

Wena
No je to supr vydíš všechny válce najednou.
19:38:51
21.02.2010
21.02.2010

havlik
-> Wena: to asi bude fungovat o něco líp

19:35:49
21.02.2010
21.02.2010

Wena
My ladíme takovejma synchrotestama
18:56:12
21.02.2010
21.02.2010

vlasmi
Podle chytré knížky o ladění dvoukarburátorových motorů 1100MBX a MBG se synchrotest používá při volnoběhu a to tak, že jeden karburátor považujeme za vzor a dle něj seřídíme regulační ventil synchrotestu, druhý karburátor seřídíme dle synchrotestu stejně (přivíráním nebo otvíráním škrtící klapky šroubem). Pokud je volnoběh potom příliš vysoký, snížíme jej přivřením obou klapek obou karburátorů o stejný úhel pootočení dorazového šroubu a opakujeme měření synchrotestem.
V případě zájmu můžu na mail poslat fotky těch stránek z knížky.
V případě zájmu můžu na mail poslat fotky těch stránek z knížky.
13:43:06
21.02.2010
21.02.2010

fido06
-> vhml: Já měl na solexech ddht ladění každé klapky zvlášt, tak to zkoukni, nevím jestli to má addhe taky...
Jinak dobré téma, a jestli někdo poradí budu jen rád, ušetří mi to práci.
Díky
Jinak dobré téma, a jestli někdo poradí budu jen rád, ušetří mi to práci.
Díky

11:23:44
21.02.2010
21.02.2010

vhml
Dokázala by mi někdo ve stručnosti popsat ovládání synchrotestu?
Funkce je mi jasná, jenom nevím jestli mám měřit se zavřenýma klapkama nebo nějakým způsobem je mít pootevřený na určitý otázky.
A pak ještě když mám na jednom karburátoru rozdíl mezi válcema, lze to nějak doladit?
Jedná se o Solexy C40 ADDHE.
Díky
Funkce je mi jasná, jenom nevím jestli mám měřit se zavřenýma klapkama nebo nějakým způsobem je mít pootevřený na určitý otázky.
A pak ještě když mám na jednom karburátoru rozdíl mezi válcema, lze to nějak doladit?
Jedná se o Solexy C40 ADDHE.
Díky
