Synchrotest

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 21.02.2010 do 22.02.2010, založil/a vhml
řadit dle data
17:27:40
22.02.2010
venni
-> Wena: ja bych právě rád věděl proč je takový rozdíl mezi nima a jestli to má nějakej vliv...ale asi to dopadne že to taky jen nastavim aby měli oba karbeci stejně...
17:23:35
22.02.2010
Wena
Venni: No mi to děláme tak že ty karbece nastavíš na základní nastavení a pak připojíme synchrotesty a štelujem je aby měli stejně.
11:30:56
22.02.2010
venni
Já se taky vetřu jestli to neva.Je nějak dáno kolik mají být ty hodnoty?Nebo musí mít všechny karbeci stejně a stačí to?Kamarádovi na jednom DCOE jsem naměřil 8 a 9.Ja na svejch mám 2-3 2-3 6
11:01:48
22.02.2010
vhml
Takže teda mám měřit se zavřenými klapkami jestli to dobře chápu. A ještě jeden dotaz ohledně rozdílu mezi jednolivejma válcema. Lze to na ADDHE nějak doladit? Popř má cenu to řešit? Naměřil jsem 7-8-7-8
10:55:19
22.02.2010
Gemini
-> darabos: za klapkou
08:27:20
22.02.2010
darabos
-> Wena: vyvody maju pred alebo za klapkou?
21:21:48
21.02.2010
Wena
No já mam Webry tak že mam vývody na sání. Ale taky myslim že Solexy a Delorta maj vývody na sobě.
21:13:07
21.02.2010
Zazaa
nevim co ma wena za karbce, ale DRLA, DHLA, IDF a nevim jak ostatni maji primo pripojky na synchrotester ktere staci pripojit hadickou pootocit a podobne jako odvzdusnovak
21:00:06
21.02.2010
m8rinek
-> Wena: ale to máš nad každou klapkou vývod? A nebo na potrubí?
20:00:40
21.02.2010
Wena
No je to supr vydíš všechny válce najednou.
19:38:51
21.02.2010
havlik
-> Wena: to asi bude fungovat o něco líp3
19:35:49
21.02.2010
Wena
My ladíme takovejma synchrotestama
zvětšit Synchrotest - obrázek od Wena vložen 21.02.2010 19:35:49
18:56:12
21.02.2010
vlasmi
Podle chytré knížky o ladění dvoukarburátorových motorů 1100MBX a MBG se synchrotest používá při volnoběhu a to tak, že jeden karburátor považujeme za vzor a dle něj seřídíme regulační ventil synchrotestu, druhý karburátor seřídíme dle synchrotestu stejně (přivíráním nebo otvíráním škrtící klapky šroubem). Pokud je volnoběh potom příliš vysoký, snížíme jej přivřením obou klapek obou karburátorů o stejný úhel pootočení dorazového šroubu a opakujeme měření synchrotestem.
V případě zájmu můžu na mail poslat fotky těch stránek z knížky.
13:43:06
21.02.2010
fido06
-> vhml: Já měl na solexech ddht ladění každé klapky zvlášt, tak to zkoukni, nevím jestli to má addhe taky...
Jinak dobré téma, a jestli někdo poradí budu jen rád, ušetří mi to práci.
Díky4
11:23:44
21.02.2010
vhml
Dokázala by mi někdo ve stručnosti popsat ovládání synchrotestu?

Funkce je mi jasná, jenom nevím jestli mám měřit se zavřenýma klapkama nebo nějakým způsobem je mít pootevřený na určitý otázky.

A pak ještě když mám na jednom karburátoru rozdíl mezi válcema, lze to nějak doladit?

Jedná se o Solexy C40 ADDHE.

Díky
Extreme Tyres