Edsr 120-zvětšení difuzoru

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 19.02.2010 do 21.02.2010, založil/a Evž@
řadit dle data
09:29:56
21.02.2010
ferrari
-> Evž@: -> Marcius: tak ja neviem, páni, som skúšal na sériových motoroch (Š110LS, 120, teraz 136) rôzne karburátory a vždy mal väčší difúzor veľký vplyv...napr môj Favo motor zas nemá tak ďaleko od série a so SEDRom T613 to ťahalo super...takisto kámoš kedysi skúšal ten karbec na 130tke (úplne sériovej) a bolo ti super...myslím výkonovo, prechody blbé...
Samozrejme, pre väčší difúzor musí byť iné otryskovanie, to je jasné...ale 2. komora toho 613kového má osadenie 140/150, čo je temer to, čo si skúšal ty, Marcius...a difúzor 27...takže tipujem, že problém si mal niekde inde...
08:27:46
21.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Evž@: jasný, 4 ... spíš šlo o to, že sem byl dosti naivní a myslel si, že to se seeriovkou něco udělá...... tryska byla 145, vzdušník 140 . Tohle osazení mám teď na současným karbu s 24mm difem. Az dodelam soucasnej motor, tak se vrhnu na 130.
10:41:48
20.02.2010
Evž@
-> Marcius: tak sériový motor je nějakým způsobem naladěn z fabriky....a pokud uděláš takový zásah tak je velká pravděpodobnost že to nepojede...kdybys nasadil jinou vačku..a změnil kompresní poměr tak možná tehdy by ten větší difuzor byl lepší + přetryskování
09:57:31
20.02.2010
ferrari
-> Marcius: Tak isto, púhe zväčšenie difúzoru nepostačí, treba to potom dotryskovať...ina už nerozumiem, prečo by to šlo iba do 4000 ot...to je tak na 1. komoru...
A keď píšeš, že dnes by si už vedel, čo s tým, tak sa aj zdôver ;-)
08:44:42
20.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
ahoj, taky přispěju... když jsem si začínal s karburátory hrát (měl sem doma asi 15 sedrů, ze dva edsry, nějaký solexe), tak jsem to taky zkusil pohrát si se zvětšením difuzoru 2. komory... zvětšoval jsem ho z 24 na 26. Dělal jsem to přímou bruskou . Byla to sice jebačka, ale povedlo se. Celej natěšenej jsem to společně s mechanickým otvíráním druhé komory namontoval na zcela sériový motor 130 čekajíc výkon jak kráva 1... no šel jsem to projet.... na plný plyn na jedničku kola zahrábly na asfaltu, motor zatáhl a pak nahednou vůbec nic. nešel do otáček, stál tak na čtyřech tisících a nic se nedělo...tehdy sem pochopil, že tudy cesta nevede (bylo mi teprv 17 a co sem si nevyzkoušel, tomu sem nevěřil)... další chybou bylo myslím že to, že první difuzor byl 20 1 ... byl to holt jen pokus... dnes bych uz vedel co s tim... jeste ten karburator mam na pamatku, abych jednou mohl synkovi ukazat, co se jeho tatka nadelal za kraviny... 2 ... jinak sem jeden karburator zkousel rozseknout a difuzory jsou soucasti odlitku 8 ale sehnal jsem si ddsr a az dodelam soucasny projekt, tak si zase zacnu hrat...
18:20:13
19.02.2010
Olgoj Chorchoj
-> Evž@: nope, chytne se to zevnitř za díru (jak byla klapka) a točíš, resp spíš jen otáčíš:)
18:17:46
19.02.2010
Olgoj Chorchoj
to je fakt, musí to bejt soustružník kterýmu nevadí si s tim vyhrát... a finální zafajnování taky neni úplně hned:/ Ale jde? Jde! Na druhou stranu na tohle jje fakt praktičtější DDSR, kde difuzor vyblembneš a jeho tvarování je ajn cvaj
18:15:57
19.02.2010
Evž@
-> Olgoj Chorchoj: a jak vyřešit to aby se ten karbec otačel v ose toho difuzoru.... chce náký přípravek ?
18:13:19
19.02.2010
vhml
A to se prostě jen prasácky zvětší díra? Jak je to pak s vytvarováním difuzorů?
Nebo mu uprostred necha rovná plocha?
18:12:22
19.02.2010
Gemini
-> Evž@: pokial nemas patricne vybavenie (na upravu hlav a pod) tak sa dotoho sam nepustaj......ani to nedavaj sustruznikovy, taky clovek vie vytocit stift, ale difuzor mu nic nehovori......mesacne robim 1-2 karburatory, rozne kombinacie difuzorov, rozne prerabky (20/24) na (22/24), (22/23) na (23/25)..........den roboty-jeden karbec
zvětšit Edsr 120-zvětšení difuzoru - obrázek od Gemini vložen 19.02.2010 18:12:22
18:09:33
19.02.2010
mishom
-> mgbiker: to som nevedel a ked ich dam spat bude to v pohode tesnit? ma napadlo ze by som mohol prevrtat dieru na ekonostat...
18:08:23
19.02.2010
Olgoj Chorchoj
rozsprasovače normálně je zespoda vyklepneš obyčejnou tužkou nebo vařečkou - aby se nepokurvili a taky aby se na ty difuzory soustružník dostal1 já je mám zvětšený na 26 - 26, dle wébráckýho vzoru:) David V6 (myslim že to byl on) psal, že je možná (funkční) až velikost 28-28, já ale počítal 32(klapka)/1.25(ideální poměr velikostí dif/klapka) = 26 maximálně
18:05:08
19.02.2010
mgbiker
-> mishom: no ked vyberes klapky a osty zospodu tak tam strcis drevenu varechu alebo nejake drievko a vykllepnes cele tie valceky von...
18:04:47
19.02.2010
Evž@
-> Pavel P..: to je přepych...měnit difiky podle potřeby 6
18:01:52
19.02.2010
mishom
-> mgbiker: ako sa daju vybrat tie rozprasovace? moc tomu nerozumiem
18:01:49
19.02.2010
Pavel P..
-> Evž@: když si seženeš DDSR tak tam jdou difuzory měnit, já mám od mechanika náhradní 21/25 na výměnu... na jaro ho chci nainstalovat
17:55:47
19.02.2010
Evž@
-> Olgoj Chorchoj: cestou webra jsem chvíli šel..6 ...jízda pěkná,přechody parádní..spotřeba v klidu tak 8-9...při závodní jízdě spotřeba tak 13-15...no prostě žralok..možná pro ostřejší motory by byl lepší....ale nepřišlo mi že by to jelo líp než starý jikov.....Ted mam ten EDSR natryskovaný na 136...

a na jakou hodnotu to lze reálně zvětšit?...24,25 mm?
17:40:37
19.02.2010
mgbiker
vybrat osky, vyklepnut zospodu rozprasovace a dat sustruznikovi....
17:39:35
19.02.2010
Olgoj Chorchoj
Lze. Roztočit na soustruhu anebo profrézovat skrz díru a do ní vsadit vlastní difuzor. alternativu č.1 jsem absolvoval5, s dvojkou by byl asi trochu problém (kanálky, uchycení difuzoru)... Otázka je odladění poté, to se mi zatím příliš nepodařilo (taky je pravda že sem tomu nevěnoval patřičnej čas, resp žádnej:) Pokud vyloženě nemusíš jít cestou jikovu, doporučil bych poodhlédnout se po karbci od wébra nebo solexe. Příruba stejná (nebo snadno upravitelná), sofistikovanější sytič a chod motoru o milion procent kulturnější
17:30:50
19.02.2010
Pavel P..
výstružníkem..
17:19:02
19.02.2010
Evž@
Lze nějakým způsobem zvětšit průměr difuzoru 2.stupně u tohoto karburátoru?
Extreme Tyres