
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg help
20:13:56
22.02.2010
22.02.2010

Gemini
-> King: uz som na to prisiel ze je to obycajny mechanicky podtlakovy bazmek, ktory bude chcet repas alebo novsi kus.......zistil som ze ten srobik na nastavenie bohatosti vobec nereaguje 

18:09:04
22.02.2010
22.02.2010

King
-> Gemini: Ač se to zdá nepravděpodobný, ten bazmeg s dvoudrátovým přívodem je, řekněme, spojitej regulátor průtoku směsi (servo). Je to jenom tupej elektromagnet , kterej se s pružinkou přetahuje o clonku, která škrtí směs. ŘJ LPG podle signálu z lambdy ovládá bazmeg napětím 0-12V. To je ovšem jenom teorie, která platí prvních pár let po instalaci LPG, potom je to víceméně na ozdobu :) Ještě někde v autě bejvá emulátor lambdy, kterej vytváří "falešně správnej" signál pro ECU v režimu LPG.
Na BRC (i na ostatních reduktorech) se mění sada membrán, těsnění a ventilku (tzv. repasní sada) a příjde to na nějakých 30-50 ojro.
Na BRC (i na ostatních reduktorech) se mění sada membrán, těsnění a ventilku (tzv. repasní sada) a příjde to na nějakých 30-50 ojro.
10:56:25
19.02.2010
19.02.2010

DuriQ
Gemini: nevyznam sa v LPG ale k tym membranam... niesu nesmrtelne skus si zistit aku maju zivotnost
10:41:48
19.02.2010
19.02.2010

Gemini
-> King: myslel som ze je to riadeny mixer, ale motor nie je krokovy, je ma len dva privody....budem muset to vyhodit von kuknut, ze sa tam menia nejake tesnenia a membrany ?
16:18:52
18.02.2010
18.02.2010

King
Na reduktoru BRC (je-li to AT90E nebo něco podobnýho) je ruční šroubek, ten je ale jenom na jemný dolaďění směsi volnoběhu. Bohatost se šteluje utopeným imbusem někde poblíž toho ručního šroubku. Na stříkačkách se obvykle používá jakýsi řízení podle lambdy a je to takový servo (válec) na výstupu z reduktoru směrem k mixeru (difuzoru). Ty serva obvykle nefungujou a spíš škoděj - obvykle se na to sere a natvrdo se to nastavuje škrtícím ventilem místo toho serva.
Chtělo by to prověřit těsnost toho mixeru (difuzoru) na "klapce" a jestli těsní i filtrbox.
Chtělo by to prověřit těsnost toho mixeru (difuzoru) na "klapce" a jestli těsní i filtrbox.
15:28:49
18.02.2010
18.02.2010

Gemini
5 rokov som tu nezalozil temu tak hadam uz mozem :) o co sa jedna.....mam BRC na firemnom Punte
(a doteraz som nemal tu cest s plynom)
1. na volnobehu to na plyn nejde, pocas jazdy ide "normalne"
2. na mieste nie je mozne motor vytocit, pricom "dymi" na bielo a kucka , postreluje
3. ked prepnem pocas jazdy na plyn, 2 sekundy je tam diera a potom sa to zobere ale je to dost mrtve a rucicka tachomera sa ledva vystvera na 100km/h
myslel som ze tam bude lambdou riadene LPG ale vyzera to na obycajny reduktor+ difuzor pred klapkou.....na reduktore je srobik na tocenie (bohatost ??) ako to ma byt nastavene a do ktorej strany sa pridava a ubera ?
na benzin ten motor ide chvalitebne
dikes
(a doteraz som nemal tu cest s plynom)1. na volnobehu to na plyn nejde, pocas jazdy ide "normalne"
2. na mieste nie je mozne motor vytocit, pricom "dymi" na bielo a kucka , postreluje
3. ked prepnem pocas jazdy na plyn, 2 sekundy je tam diera a potom sa to zobere ale je to dost mrtve a rucicka tachomera sa ledva vystvera na 100km/h
myslel som ze tam bude lambdou riadene LPG ale vyzera to na obycajny reduktor+ difuzor pred klapkou.....na reduktore je srobik na tocenie (bohatost ??) ako to ma byt nastavene a do ktorej strany sa pridava a ubera ?
na benzin ten motor ide chvalitebne
dikes
