Škubání na Lpg?

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 17.02.2010 do 05.05.2010, založil/a kopi
řadit dle data
21:00:05
05.05.2010
kopi
nový poznatek:
svíčky silver
elektrodová vzálenost na 0,55mm a motor jde jako hodinky...
18:36:07
20.02.2010
kopi
kouknul jsem na to, a kladívko bylo napálený po výměně se mi nezdál předstih a tak jsem si ho seřídil na +-7stupňů a ejhle.. zkusil jsem to na 10ti km mi to ani neškublo.. tak snad to bylo jen tohle.. ale nechápu že se mi to rozhodilo během jízdy:( njn 7tisíc km, přece to neni nesmrtelný... doufam že to bylo všechno a už mam po starostech...

edit:
tak po delším ježdění se to ještě občas ukáže ale jen okolo 1500ot/min a tam se pohybuju si jen na 5tku ve městě a to moc nemam rád... takže zkusim ještě polaborovt ale už teď jsem spokojen..
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 12:39:44
00:02:41
19.02.2010
COL
Otazka je v jakym rezimu to dela.... Muze to mit dva duvody - moc chuda smes, zavada zapalovani nebo kombinace obojiho.
Pokud to dela pri plne zatezi, coz je pri 2500 uz i "ctvrtka plynu", je to obvykle v zapalovani. Pokud jsi vse vymenil, zkus jeste civku (muze by "nakopla") ev. kondenzator.
Pokud by to delalo i pri vylozenem lechtani plynu, ukazovalo by to spis na smes.

S elektrodovou vzdalenosti se da experimentovat, pod 0.5 bych ale nesel. Asi to take nema smysl moc hrotit, mne to funguje na lpg pri KP cca 11.5 is briskackym jiskristem ZC, ktery nema vnejsi pomocnou elektrodu a "mezi elektrodova vzdalenost" je tu tak pomerne velka. Je pravda, ze nemam bezny zapalovani a pouzivana bezna favocivka se za x desitek tkm "nakopne". Takze pokud nemas na std. zapalku nejakou brutalni mezeru, nemel by byt problem.
23:43:33
18.02.2010
spartra
když tu vidím škubání, to moje má už nejspíše příčinu, dnes jsme byl na měření, předstih kolme 8st., hc místo 400 kolem 1350, vypadá to na špatně seřízný ventily, nebo popdálenej ventil, je to horší
22:07:16
18.02.2010
King
-> kopi: Protože zapálit stechiometrickou lpg směs (lambda=1), což je normální směs při volnoběhu, a při předstihu kolem 10st, není problém. Ale V režimu, kdy se jenom lechtá plyn se směs ochuzuje, navíc podtlaková regulace zvyšuje předstih a to vyžaduje vyšší napětí na elektrodách svíčky pro spolehlivej zážeh. Svíčky na lpg mají kvůli tomu užší střední lelektrodu (stačí menší napětí pro přeskok jiskry). Bohužel speciáně brisk-silvery jsou jaksi nevyzpytatelný, někomu vydržej bez problémů 35tkm (můj případ poslední sady silverů) a někomu už po pár tkm škubou.
00:09:00
18.02.2010
kopi
no taky sem mylsel na směs, ale proč jen při 2000 a ne při volnoběhu nebo tak... a vzdálenost elektrod origo 0,7... zkusím zaklepat...
23:12:55
17.02.2010
King
-> kopi: Jak je máš nastavený - myslím elektrodovou vzdálenost.
U lpg na tom kvůli vyššímu potřebnýmu napětí pro přeskok jiskry záleží. Na plyn se to někdy zklepává až na 0,5mm, aby to spolehlivě fungovalo.
Jinak to škubání je způsobený vynecháváním zápalů v podmínkách, který nejsou pro přeskok jiskry ideální - tam patří i režim chudý směsi, při nízkejch otáčkách a skoro zavřenou klapkou.
19:58:41
17.02.2010
jarda.u1
-> kopi: Tak to zkus,za to nic nedas.Pak dej vedet,zda to pomohlo.4
19:53:09
17.02.2010
kopi
ano, Silver Brisk...jestli to tak bude tak se asi zbláznim... taky laboruju se všim co jde.. :(
18:47:02
17.02.2010
jarda.u1
Me potrapily tyhle Brisk silver.Zacalo mi auto poskubavat presne v rozmezi tech otacek jak pise-> kopi: Rekl jsem si,ze uz maji sve odslouzene,tak jsem koupil nove a auto se chovalo stejne.Pak jsem laboroval s kabelama,rozdelovacem,s nastavenim LPG atd,nic nepomahalo.Nakonec jsem ze zoufalstvi dal obyc Brisky za 35,- kc/ks a ejhle,bylo po problemu.
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 18:47:41
18:41:31
17.02.2010
105
me potrapily zas obycejny
18:23:17
17.02.2010
jarda.u1
-> kopi: silver od brisku?
18:22:52
17.02.2010
kopi
-> jarda.u1: svíčky Silver(naLPG).. Zkusím dát ,,normální,,
17:56:12
17.02.2010
jarda.u1
-> kopi: jaky druh svicek tam mas?Ja tam mel plynove brisky a pekne me potrapily,nez jsem na ne prisel.Ted jezdim na klasicke svicky a nemam problem.
17:37:21
17.02.2010
kopi
Motor 742.136 po GO. Karburátor LEKR.

Motor na benzín jede normálně-trochu víc čoudí. Na LPG v rozmezí 2000-2500ot. párkrát zaškube při jízdě. Jinak OK.

Svíčky ,kabely ,palec, víčko vše nové.

Neví někdo co to může dělat?
Extreme Tyres