-> Lukky_sk:
to podle toho jaký tam máš motor... jestli s hliníkovou hlavou, tak 0.1MPa, na litinovou pak 0.04Mpa
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ako to odvzdusnit - zastavba naporaku
21:16:03
16.02.2010
16.02.2010

Jakub M.
18:00:42
16.02.2010
16.02.2010

Lukky_sk
ešte jedna vec ma trápi a sužuje.
uzáver nádržky je potrebné použiť iný (na väčší tlak), alebo stačí sériový zo 120?
uzáver nádržky je potrebné použiť iný (na väčší tlak), alebo stačí sériový zo 120?
01:02:55
16.02.2010
16.02.2010

Eidy
V místě 2 potřebuješ ještě odvzdušňovák na červený větvi.
20:29:19
15.02.2010
15.02.2010

hymla
taky jsem to dlouho na stovce s náporákem nemohl odvzdušnit pak jsem najel na nájezdy (cca 30cm vysoké, motorem nahoru) a v poho :-) strašná cipovina ale funguje 

00:03:30
15.02.2010
15.02.2010

Lukky_sk
zdravim, na erko som dal naporak, je umiestneny nasikmo v priestore kde bola palivova nadrz, hadice k nemu vedu tunelom, ponad napravu a v kufri sa rozdeluju.
na chladiacej sustave su uz dokopi 4 odvzdusnovaky - 1 nadrzka, 2 - vetva smer chladic-motor v najvyssom bode; 3-seriovy dovzdusnovak na chladici š120, 4 je na vystupe horucej vody z hlavy- druhe najvyssie miesto v motorovom priestore popri nadrzke. prikladam aj strucny nakres .
Problem je v tom ze to bude asi zavzdusnene lebo to varíme a chladic je studeny. termostat tam nieje, tesnenie je ok, nadrzka je otvorena, a ja uz fakt si neviem dat rady :( hadice od kurenia su teple normalne, ale ku chladicu ani za svet
na chladiacej sustave su uz dokopi 4 odvzdusnovaky - 1 nadrzka, 2 - vetva smer chladic-motor v najvyssom bode; 3-seriovy dovzdusnovak na chladici š120, 4 je na vystupe horucej vody z hlavy- druhe najvyssie miesto v motorovom priestore popri nadrzke. prikladam aj strucny nakres .
Problem je v tom ze to bude asi zavzdusnene lebo to varíme a chladic je studeny. termostat tam nieje, tesnenie je ok, nadrzka je otvorena, a ja uz fakt si neviem dat rady :( hadice od kurenia su teple normalne, ale ku chladicu ani za svet
