Nepali 4. valec

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 05.02.2010 do 21.02.2010, založil/a poldy
řadit dle data
15:45:47
21.02.2010
Vojta91 - zrušená registrace
-> LiMaK - 742 forever: no mě zase sytič dává na max v tyhle zimě tak 1200 vic ani škyt, a když se prudce přidá plyn, motor škytne a zhasne . .tak to musim tak 2minuty zahřat a za chvilku zase jede na 4 . .asi to bude ta kondenzace benzínu jinak mě nic jinyho nenapadá, jinak nevim . .asi to budu muset vyřešit s dvornim mechanikem pač tedka nemam moc času se rejpat v sytiči a v karbecu
22:32:13
20.02.2010
LiMaK - 742 forever
-> Vojta91: neco podobneho jsem resil letos v -20ti stupních

motor 1,4, karburace lekr, termosytič, vyhrev sani zapojeny, zapalko favo, to vse v S130.
svice,kable viko,olej,ventily pred zimou nové neb serizené...motor necelé 3 roky od poskládání z nových dílů.

v -20 motor skočí na otočení klíčku, sytič drží cca 1800ot, ale tak po 10 sekundach zacne jet motor jakoby na 3 valce, po zvysení otaček tak na 3000 nebo po ujetí 100metru je vse oka...

moje teorie je kondenzace benzínu na stenách sání při moc bojatém sytiči a motor se jakoby uchlastává....pokud tomu dám ty vetší otačky nebo jedu, tak se problem ztratí...
jedinná logická dedukce, neb od -15 uz jsem to asi mesic nepocítil....

pravda je ze jsem na tom lekru mohl laborovat s nastavením sytiče, ale sem se k tomu nedostal, neb sem vzdy potreboval jet a ne se kochat se šroubovákem v ruce...takže rozhřešení nechám na dalsích -20stupnů...
21:31:08
20.02.2010
Vojta91 - zrušená registrace
jo to me to zasejc studený jede snad na 2 nebo na 3 a snad po zahřátí jízdou..cca 300m naskočí s kopnutím až čtvrtej, nikdo neví čim to je a přesto je rozdelovač novej, kabely a svičky taky :-) a nikdo neví :-)
18:13:20
12.02.2010
poldy
Takze kilo uz ide na 4 valce !
Dali sme to do poriadku ako sa patri ,nastavili sme ventily,spravne vsadili rozdelovac ,nastaveny predzapal,nove vicko na rozdelovac,nove kable,sviecky a chyta na supu aj volnobeh krasne drzi. 5
00:43:53
10.02.2010
kamikaze
-> poldy: Z toho videa soudim že buďto máš blbě kabely nebo předstih uplně mimo (dělovky do sání je mam pocit velkej). Zapoj kabely tak jak maj bejt (první je označenej na rozdělovači nebo podle ventilu na čtvrtym ve střihu doufam (kdyžtak mě opravte)) a pak podle pořadí 1-3-4-2. Ale ten předstih napiš.
17:22:29
09.02.2010
radim
-> Labros: už to tu bylo ma š100l 4 4 4 4
17:03:35
09.02.2010
Labros
-> poldy: záleží, jestli jsou zrovna sepnutý kontakty. Nepíšeš, co máš za auto, tak předpokládám Š120. Pokud jsou zrovna sepnutý, tak je to v pořádku. Pokud nejsou, musí tam být kolem 12V. Pokud je to favorit a motor se netočí, tak tam musí být 12V.
16:28:03
09.02.2010
poldy
Znamena to ked na inducke konektor 1 mam bez zapojeneho rozdelovaca 12V a ked pripojim rozdelovac je tam nejakych 0,3 V ,ze je rozdelovac KO ?
16:21:47
09.02.2010
radim
měl sem tysamí problémy a zjistil sem že rozdelovač je k.o 4
16:06:55
09.02.2010
petr s
-> poldy: Tak máš pootočený rozdělovač
16:05:51
09.02.2010
poldy
-> petr s: Ono to vlastne fungovalo ako je to teraz pozapajane ale slo na tri valce ale to bol zasa inde problem ,teraz to uz vôbec nechce nastartovat a ked som skusil to poradie ake je v tom clanku tak to strelilo do sania
14:00:50
09.02.2010
petr s
13:55:02
09.02.2010
poldy
-> petr s: a ako maju byt ? nechapem
13:37:12
09.02.2010
jerzy
-> petr s: tyjo on má snad rozdělovač otočený o 270 stupňů 3
13:28:12
09.02.2010
petr s
-> poldy: Dej si káble od zapalování jak patří
13:13:16
09.02.2010
poldy
Tak mam aktualne video co to robi
skoda 100L -nejde nastartovat
21:09:48
07.02.2010
afro100
-> 105: no, ono ten motor je tak nejak po smrti, tam je aj hafo inych problemov, nielen s eletrikou ... pojde prec
21:02:45
07.02.2010
105
-> afro100: protoze energie te jiskry de do izolace a jeji potencial by nemusel byt vyuzitej na max...(ma teorie)

protoze at to bylo clio,skodovka,205tka,e36, favos...
tak kdyz blbo zapalovani nejakyho valce tak me ten kabl kopl a kdyz se vymenil tak bylo vse ok (kdyz se budem bavit jen o problemu s el.)
novy kabl me nekopl...zrovna ted sem zkousel ''vypinat'' valce u moji a to rovnou z vicka.. a nic me nekoplo:)
20:56:11
07.02.2010
afro100
-> 105: tak to je ptm blbe ...
19:50:54
07.02.2010
poldy
Sranda je v tom ze ked to islo este na tri valce tak ma nekopali kable a teraz ked ide na dva ma skopali..
upraveno 1x, naposled 07.02.2010 19:51:20
19:06:07
07.02.2010
105
-> afro100: nesmi to kopat.
18:48:02
07.02.2010
kovinko
-> afro100: mna to ešte nikdy nekoplo
18:30:06
07.02.2010
afro100
-> kovinko: netusim, koplo ma to a bezi to uplne normalne, kable su nove ... to iste ja ked chytim jednotlive kable k svieckam ..
18:28:23
07.02.2010
kovinko
-> afro100: ale kopať to nemôže cez izoláciu bude to niekde asi skratovať nie?
18:25:59
07.02.2010
afro100
-> poldy: to kope aj mna a idu mi vsetke valce ...
18:23:40
07.02.2010
poldy
Tak chlapi dneska som to pozeral,dal som dole viko ventilov a voditko sacieho ventilu na 4 .valci bolo vyskocene ,tak som spravil ,nastavil ventily a zlozil do kopy.
Nastartoval som a ono to slo na dva valce 8 10 nechapem tomu uz ani treti nejde.
Uz bola tma tak nemozem to znovu rozobrat ,poradte co tomu moze byt ?
Moze to rozdelovac alebo inducka ? ,lebo ked chytim VN kabel z inducky tak ma skope.
10:41:43
06.02.2010
jarda.u1
-> poldy: Kdyz nezmeris tlaky,tak toho bez rozebrani moc nezjistis.Zkus si ho nekde pujcit.
08:27:00
06.02.2010
poldy
-> Gemini: nemam kompresiometer,tak nemam to ako zmerat 8
23:41:48
05.02.2010
darklord
-> Gemini: ziadny...
23:41:27
05.02.2010
Gemini
-> poldy: aky mas kompresny tlak na 4. valci ???
22:07:51
05.02.2010
Kuladmin
Tak jestli pred tim opravdu behal tak se bojim ze hlava dolu a najdes pricinu (pokud mas kompresiometr tak zmer tlak v tom vlaci a myslim ze to bude jasny).
21:57:32
05.02.2010
darklord
-> poldy: a neroztrhlo hlavu? nejak uz asi nadobro..
21:56:54
05.02.2010
poldy
Ventily som este nekontroloval ale nieco aj klepe v tom motore ,mozno to budu tie ventily
A nemôze to byt prasknutym tesnenim pod hlavou ? lebo predtym bola zamrznuta voda v motore ci ho nemohlo roztrhnut ?
To kilo som kupil pred tyzdnom a chlapik co mi ho predaval hovoril ze motor ide krasne a podla tacho by mal mat 82150 km najazdene tak ,potom ale zamrzla voda tak neviem ci to mohlo byt tym alebo ma ojebal
upraveno 1x, naposled 05.02.2010 21:59:25
21:51:12
05.02.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Ventily a vule ok? Jinak motor po smrti.
21:48:42
05.02.2010
poldy
je to motor š 100 L ,sviecky a kable som skusal viacero a stale rovnaky vysledok
21:44:33
05.02.2010
Kuladmin
bacha to ze kdyz svicka dava jiskru venk uneznamena ze ji dava i pod tlakem!!
Sksu jinou jine kabely vicko, A Pokud anio to nepomuze ta kby chtelo zmerit tlak ve valci.
A mozna napis co je to za motor.
21:32:39
05.02.2010
poldy
Mam tento problem:
Motor startuje na prvy sup za studena aj za tepla ,volnobeh drzi krasne ale v kuse ide na 3 valce (4. nepali) aj ked sa zohreje na necelych 70 stupnov ,lebo na viac sa mi ho nepodarilo zohriat
sviecka iskru dava ale neodpali ho ,co to moze robit ?
Extreme Tyres