zima vs. skodovka

prohledat
54 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.02.2010 do 11.02.2010, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
řadit dle data
17:59:26
11.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> mgbiker: ja vravim ze to nebude ETZ
13:27:45
11.02.2010
mgbiker
-> gabo000000: ja som mal ETZ bez tej gumy , este aj bez spodneho plechu motora, flusala mi nanho stale voda , aj cez zadnu kapotu mi nanho padala voda a nikdy som s nim nemal problem ...vsetky suciastky v nom su izolovane takze tam by som problem nehladal, pokial doslova neplava vo vode
upraveno 1x, naposled 11.02.2010 13:28:03
18:28:27
10.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> ferrari: ano mam favoritacke...este nei tak dlho takze moznoze starsie fotky nie su z ETZ...ja skôr typujem niekde na inducke ze to prebija alebo v rozdelovaci

zajtra natankujem...spravim video a pokochate sa

upraveno 2x, naposled 10.02.2010 18:28:59
18:24:23
10.02.2010
ferrari
gabo000000 10.02.10 17:57:54 napsal:
→ ferrari: podla mna to bude jednoducho vlhkost
v ETZ..njn, môžbyť..Fačka s tým tiež mávajú semtam problémy...lenže tam sa to prejavuje tak, že proste auto nejde vôbec, alebo vynecháva...ale máš ty vôbec Favo zapaľovanie? Bo na tých vojich fotkách ETZ nejak nevidím 8
17:57:54
10.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> ferrari: podla mna to bude jednoducho vlhkost
17:35:50
10.02.2010
mgbiker
-> werty: osciloskop je velmi drahe zariadenie a taktiez vyzaduje cloveka ktory sa do toho vyzna a to je vacsinou dost tazko zohnat 3
07:45:31
10.02.2010
werty
-> ferrari: Od toho existuje osciloskop aby se mohl přesně identifikovat zdroj závad zapalovací soustavy. Tohle opravárenství stylem vyměň co můžeš moc rád nemám... I když připouštím že v amatérských podmínkách může pomoct. Ovšem než takhle blbnout je daleko lepší (a rychlejší) jít na to cestou onoho osciloskopu.
07:32:19
10.02.2010
ferrari
-> gabo000000: vyskúšaj, uvidíš...keď to vyzerá na Akty X, tak už pomáha iba postupná výmena dielov...rozdeľovač, káble, indukčka, ETZ, karbec...a tak ma napadlo, altík nemôže mať vplyv?
18:12:05
09.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> mgbiker: prehodim ale pochybujem ze zakazdym robi to iste a presne tak
18:11:40
09.02.2010
mgbiker
-> gabo000000: tiez len konstatujem zo svojich skusenosti, nevravim naisto ze je to tvoj pripad, to by som musel vidiet ake sekanie to je ...mozno mas len zly predstih
18:09:40
09.02.2010
mgbiker
-> gabo000000: to je mozno len pociatocne stadium poskodenia tej cievky....raz mi odisla tak ze to len sekalo ale auto este islo a druhy krat po trhnuti odisla uplne...najlepsie ked mas druhy rozdelovac, prehodis za 10 minut a uvidis
18:02:45
09.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> mgbiker: a ako sa cievka opravi ked sa zahreje motor?
18:01:03
09.02.2010
mgbiker
-> mgbiker: a este to iste sa raz stalo dusanovi ked zatiahol rucnu brzdu a zabudol stlacit spojku....seklo mu s motorom a uz nesiel....odisiel mu kondenzator na rozdelovaci..
17:58:57
09.02.2010
mgbiker
-> gabo000000: mne sa tiez raz stalo ze som prespojkoval v jednej zakrute, trhlo s motorom a domov som uz isiel kuckajuci, strielajuci-pricina odisla cievka v rozdelovaci a to sa mi stalo 2 krat potom som kupil novu cievku do rozdelovaca(500 SK) a nepouzival stare a odvtedy mam pokoj..
17:56:25
09.02.2010
mgbiker
-> gabo000000: aha no tak ked ti to seka a mas favo rozdelovac tak je to vadna cievka v rozdelovaci, ak mas skodovacky rozdelovac tak to je vadny kondenzator
22:09:01
08.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> BeBe: chapem
17:53:08
08.02.2010
BeBe
-> gabo000000: len som ti opisal aky problem som mal ja... netvrdim ze je to aj tvoj pripad ... neviem to diagnostikovat na dialku
17:05:27
08.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> mgbiker: vsak ono seka jak dabel3 3 3..momentalne mam prazdnu nadrz ale do konca tyzdna natankujem a spravim video...
upraveno 1x, naposled 08.02.2010 17:06:01
17:05:07
08.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> BeBe: ale mne to funguje dobre pokial motor nestriela plamene do vyfuku...

a uz ked tak...preco potom ked mam 70°C a dam sytic tak vsetko ide ako ma?
11:56:52
08.02.2010
mgbiker
-> gabo000000: keby si mal chybu v elekrike tak by ti auto robilo ine problemy, trhalo, sekalo, neslo na vsetky valce ....proste neslo dobre ani za jazdy....toto je klasicke uchlastanie motoru a s elektrikou to ma spolocne len to ze sa zasvinia sviecky a prestane to dobre palit
00:04:02
08.02.2010
BeBe
-> gabo000000: mal som podobny problem a bolo to karburatorom,ak som motor nechal nastartovany na sytic tak sa pomaly uchlastal,ked som ho stiahol tak volnobeh nechcel drzat pokym to nemalo aspon 60°,predpokladal som, ze to uchlastanie sa je pri stojacom aute a zdvihnutom sytici OK(zavisi to samozrejme od velkosti trysky tlmitka,hladiny...)dospel som k zaveru, ze po stiahnuti sytica si to zacne prisavat vzduch okolo osiek,mali uz nieco zasebou a tak som kupil novy karbec a volnobeh drzi aj pri 40° a ak to necham bezat na sytic ,tak sa postupne uchlasta aj stymto novym karbom
23:01:50
07.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
mgbiker 07.02.10 14:45:41 napsal:
→ ferrari: je ine pouzivat sytic pri jazde a pritom ked auto
stoji a predpokladam ze gabo hovori o pripade ze auto stoji na mieste lebo on
sa nepohne kym auto nema 60 stupnov…
pravda
23:01:38
07.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> ferrari: zacalo to na letisku v snehu..vymenil som hlavu rozdelovaca vsetko OK...potom zas letisko...vsetko ok..auto som odstavil o 2 dni som startoval a uz zas..vymenila sa hlava rozdelovaca OK a potom auto stalo vonku asi tyzden a toto...ja som presveceny ze to nie je v karbiku
14:45:41
07.02.2010
mgbiker
-> ferrari: je ine pouzivat sytic pri jazde a pritom ked auto stoji a predpokladam ze gabo hovori o pripade ze auto stoji na mieste lebo on sa nepohne kym auto nema 60 stupnov...
14:08:13
07.02.2010
ferrari
-> mgbiker: Celkom nesúhlasím, bo ja ke´d to pri 50st ako-tak voľnobeh drží, tak to zvykne skapať po pridaní plynu...tiež je problém s 50stupňovým mootrom bez sýtiča svižne prejsť križovatkou...mne pri 50 st ešte ide v poho aj sýtič a aj ho v križovatkách využívam...ale ni enaplno, iba jemne priotvoriť...

A Gabo, to začalo robiť znenazdajky? Či po nejakom zásahu? Bo ja by som stále tipoval na zlý predstih...ja si myslím, že Tvoja konfigurácia by mala ísť pri 50 st na sýtič (jemne pootvorený) bez problémov...a máš to tlmítko vo víku karbu? A čistil si karbec? A vyskúšal si iný karbec, ako píše aj MG?
13:45:13
07.02.2010
mgbiker
-> gabo000000: chyba 100 percent nieje v elektrike, mne to teraz robilo tiez a je to karburatorom , uz neviem presne co z tych veci co som spominal to robilo lebo som mal karbec vonku a pomenil som viacej veci naraz a zavrel som obidva klapky uplne! skus to a uvidis, najlepsie keby si mal iny spolahlivy karbec a vyskusal vymenit cely karburator......moze to byt aj tym ze pri pustenom sytici sa sviecky pomaly zasieraju ked stoji auto len na sytic....ked su uz otacky velmi nizke tak sa s autom rozbehni, zastan a uvidis ze zas vyskocia na chvilu hore tie otacky , dalsia vec ako tu ludia hovoria nechavas ten sytic dlho otvoreny , pri 50 stupnoch uz by malo urcite drzat volnobeh bez sytica, ale ked sytic vypnes az pri 50 st. samozrejme zdochne, lebo kym motor dosiahne tych 50 stupnov tak uz bude taky presyteny ze mu neostane nic ine ako zdochnut po vypnuti sytica....takze by som skor hladal pricinu preco ti neudrzi volnobezne otacky pri studensom motore aby si mohol sytic vypnut ovela skor.
upraveno 2x, naposled 07.02.2010 13:48:44
12:41:05
07.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> ferrari: od pana chovance..a aj mne to islo dobre...ja nehladam chybu v motore je to skoro na 100% niekde v elektrike8
10:12:52
07.02.2010
ferrari
A vačka? A SEDR to je aký? Ale to by malo byť jedno, bo osadenie sýtiča je temer identické...
Ta potom neviem...ak je aj predstih, aj rozdeľovač OK, tak pri 50 st. by to voľnobeh držať malo...ale aj malo ísť na sýtič...aj keď nemáš vyhrievané sanie a teda ani predohrev nasávaného vzduchu...ale ja som ešte minulú zimu tiež nemal vyhrievané sanie a predohrev vzduchu rovanko nemám, a aj sýtič aj voľnobeh išli...
10:00:25
07.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
a pokope....olala
zvětšit zima vs. skodovka - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 07.02.2010 10:00:25
09:57:44
07.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
09:55:27
07.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
to je spodok...zaroven aj foto pre mlhosa ktory si mysli ze som odlahcerne ojnice ani nevidel
zvětšit zima vs. skodovka - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 07.02.2010 09:55:27
09:54:00
07.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> ferrari: karbik
zvětšit zima vs. skodovka - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 07.02.2010 09:54:00
08:49:47
07.02.2010
ferrari
-> gabo000000: a čo to máš vl. za motor? Bo 1000 ot na voľnobeh, rovne víko karbu, rovná príruba, dobrý predstih a skapínanie pri 5O st. nejak nejde dokopy...
18:21:53
06.02.2010
mgbiker
ako hovori steyr plamene alebo strielanie z vyfuku su vacsinou sposobene tym ze mas niekde vo vyfukovom trakte dieru a prisava vzduch....a dalsia vec je asi velmi bohata zmes....to ze ti auto pomaly skape na sytic je kombinaciou nastavenia volnobehu , potom tryska sytica (ja mam 145) a bocne volnobezne trysky( ja mam 60tky)....
17:03:41
06.02.2010
steyr
-> gabo000000: volakde ti prisava falosny vzduch zato tie plamene
16:24:45
06.02.2010
Miky
Jj prohnutý víko karburatoru a nebo přesně tohle dělal v karburátoru hlavní vzchudová triska co se seřižuje z boku ta velká s o koružkem tak ten kroužek byl v hajzlu ..zkus se podivat
16:15:18
06.02.2010
vhml
-> gabo000000: no předehřev sání ti bude platnej na až do něj poženeš vodu co má -10. Přece jenom ten výfuk je ohřátej rychlejš
14:31:47
06.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> NAVO: natiahni pred startom benzin AC pumpou
14:30:57
06.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: ale cez ten plast co davas na filterbox nedostava môj motor dost vzduchu ..respektive ho dost priskrcuje a trebalo by sa aj s triskovanim pohrat keby osm ho tam chcel dat....mne to za to nestoji...ide to x ludom takto dobre a dokonca doterz to slo aj mne..nikdy som to nemal zapojene...jedno co asi zapojim bude predohrev sania8
14:24:32
06.02.2010
NAVO
Ja mam zase taky rpoblem ze nasratujem zo siticom aj s prednaslapanim plynom..jak to chytne hned to zdochne.. potom zase si naslapem nastartuje vybehnu otacky tak na 2500 3000 a zdochne to a az na trti pokus to udrzi...ci to robim s plnym siticom alebo polkou aqlebo aj bez a cii s naslapanim alebo boz vzdy to robi to iste.. neviete mudre hlavy cim to moze byt?
14:24:24
06.02.2010
vhml
-> gabo000000: ten předehřev vzdchu ale udělá hodně. Motor jde za studena čistěji, neškytá, lepší přechody.
14:21:02
06.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> NAVO: nie nepacia sa mi plamene z vyfuku a predohrev vzduchu je ta siva hadica co ide od vyfukovych zvodov do filterboxu
14:03:30
06.02.2010
NAVO
-> gabo000000 06.02.10 10:17:23: a tebe sa nepacia plamene vo vyfuku?... a co je to ten predohrev vzduchu?
10:17:23
06.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> ferrari: ta cosi...nemam predohrev a ani ho neplanujem zapojit...volnobeh 1000ot...tam si myslim problem nie je...a hlavne kôli tomu by to nemalo strielat 20cm plamene z vyfuku
09:01:00
06.02.2010
ferrari
-> gabo000000: A po zohriatí máš koľko otáčok na voľnobeh? Lebo odporúčam zvýšiť otáčky a je po probléme...
A funguje ti teplý predohrev vzduchu?
22:42:27
05.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> ferrari: cca7°
19:40:03
05.02.2010
ferrari
-> gabo000000: takéto problémy tu už spomínalo niekoľko ľudí. Každého sa pýtam (ni každý to berie na ľahkú váhu), ako máte nastavený predstih (skoda-virt.cz/cz/.../1262 03-cim-to-studeny-start?po ffset=50...
A ak je problém, že pri 50st to už nejde na sýtič a ešte nie na voľnobeh, tak je problém s voľnobehom, bo pri 50 st by už mal držať - odprúčam na zimu jednoducho zvýšiť otáčky.
Ja to robím tak, že naštartujem na sýtič, hneď ho priškrtím, aby boli otáčky okolo 1200ot, potom akonáhle sa pohnem, tak ho zavriem, ale kým nemám aspoň tých 50 st, tak vždy pred križovatkou (kde miusím zastaviť) ho zľahka povytiahnem...prejdem križovatkou a zavriem...a no problem...ale men sa na jemne pridaný sýtič udrží voľnobeh aj pri 60 st...možno aj pri 80 st - to ale neskúšam....
Warning: Unknown(): write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown(): Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/home/www/skoda.stable.c z/_sessions) in Unknown on line 0
upraveno 2x, naposled 05.02.2010 19:42:16
19:01:17
05.02.2010
Vrba
proc taky resite ze to nedrzi otacky na sytic kdyz je to ohraty???...na sytic nastartuju,rozjedu se a zavru ho
18:56:35
05.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Pavel P..: karburator ako novy...spodne viko som kontrolovala vrchne viko uz nema dieru zo zavytom v strede...
18:48:48
05.02.2010
darklord
-> vhml: predminuly rok na silvestra sme boli v nizkych tatrach a po ranu ked bolo nutne odist prec na teplomeri svietilo -27. Auto naskocilo, prve tri minuty som musel stat na spojke aby to vobec tocilo na sytic 1200ot. potom som pustil spojku a nechal to brblat s plnym syticom kym som este skrabal auto zvonku aj zvnutra. a ked sa rucka teplomeru odlepila od dna tak proste zacali padat otacky az kym sa to neudusilo. Momentalne ked jazdim tak na sytic akurat vyparkujem a potom ide k zemi.
Extreme Tyres