Rozdíl v bloku š110 a 110r

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 03.02.2010 do 04.02.2010, založil/a saskyn2
řadit dle data
10:59:17
04.02.2010
Radar
ok
10:57:54
04.02.2010
petr s
-> Radar: Tak to musíš jít do fabriky reklamovat Ale bloky jsou stejné
10:51:01
04.02.2010
Radar
nejde mi o zátky, ale o mazací kanály. Protože, podle mě když dám oleják na 100 blok, tak to bude obtejkat filtr, pokud ho zapojim stejně jako byl na r a ls a ne do mezikusu pod filtr. No a přece by to neudelali ve fabrice tak aby to obtejkalo.
10:45:06
04.02.2010
petr s
-> Radar: Zátky jsou stejně
10:21:25
04.02.2010
Radar
nebyl tam nahodou nějakej rozdíl kvuli chladiči oleje? Taky by mě to docela zajímalo
upraveno 1x, naposled 04.02.2010 10:21:48
22:44:58
03.02.2010
saskyn2
-> petr s: Ok, díky, mě právě zmátlo že v Batovi píšou že 110=120 a 110R=120ls, a i objednací čísla měli jiný, tak jsem si nebyl jistý že je to stejné
20:13:14
03.02.2010
petr s
-> saskyn2: Blok je stejnej
19:51:32
03.02.2010
saskyn2
ahoj, mam dotaz, v čem se liší blok motoru na erko od klasické 110ky, popřípasě jestli máte někdo katalog na š 100 tak se mi prosím podívejte na co je objednací číslo 10-267-1002. Děkuji
Extreme Tyres