sedr - utržený přívod paliva

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 30.01.2010 do 01.02.2010, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řadit dle data
09:02:09
01.02.2010
Jozka
-> Peťa Klíč: vykutit šroubení je asi nejjistější řešení, ale mě vždycky stačilo "narýhovat" - na silnici třeba i kombinačkama a pak s citem zaklepnout. U jednokomoráků to lze přes sponu poměrně elegantně posichrovat vázacím drátem, nejlépe nerezovým, u SEDRu hůř.
Tuto veselou příhodu jsem na různých škodovkách zažil 5 krát a zatím ještě nezahořel, fakt je, že 2x to bylo na nových BS, kde se komora vyjede rychle a 2x s užovkou, kde ten benzín člověk cítí ještě dřív, než se komora vyjede..
Fakt je, že k závadě přispívá plandavá hadice - v posledním případě jsem dal čerpadlo s šikmou trubkou výtlaku za starý s vodorovnou, hadici nechal v původní délce a do sponky na víku jí nenavlíknul..
17:25:10
31.01.2010
ferrari
-> Honza120L: no ve´d preto som písal, že "závit+šrobení" je najlepšie riešenie...
17:22:06
31.01.2010
Honza120L
je blbé že sehnat víko které nebude v prde--i je problém, ale lepení mnoho nepomáhá a postupně opět povolí... ale za zkoušku člověk nic nedá, maximálně vzplane
16:32:42
31.01.2010
ferrari
JJ, epoxid, alebo "tekutý kov" (čo je zasa epoxid), by to mal dlhodobo držať...ale však kukám, že ostatní to majú vyskúšané...
-> Zeke-ten šestý: no hej, ale v dnešnej dobe zohnať EDSR/SEDR v super stave, to už je problém...
upraveno 1x, naposled 31.01.2010 16:34:01
15:20:03
31.01.2010
Gemini
rozklepal som to a zalepil Loctitom na upevnovanie lozisk
13:56:47
31.01.2010
Zeke-ten šestý
taky se mi to protacelo, vymenil sem karbec.....
13:54:40
31.01.2010
tami
Měl jsem podobný problém,trochu jsem to obrousil a použil dvousložkový tmel pro studené svařování (68,-Kč), řádně naklepl a byl pokoj.
09:47:05
31.01.2010
Bobesh
-> ferrari: Ani okolo,je to na chvíli a chčije to zase. Ono se to uvolní hlavně tím,když se člověk vyprdne na ten držák hadice na ventilvíku,pak to vibruje po celý dýlce. Buď nějakej tmel(pokud je víko rovný) nebo vyměnit za jinej kus.
09:02:00
31.01.2010
ferrari
petr s 30.01.10 20:15:15 napsal:
→ Nwkt: Takové věci já předělávám na závit a
šroubení
to je najlepšie a najistejšie riešenie...niekedy to stačí aj poriadne zaklepnúť (klep na trubičku s smere osi trubičky)
01:37:11
31.01.2010
Olgoj Chorchoj
-> Peťa Klíč: až se ti ten nátrubek z toho lepidla vyblembá, tak se to potom pozná tak, že po tobě zbude na silnici kráter (přesněji místo silnice)
upraveno 1x, naposled 31.01.2010 01:42:10
20:15:15
30.01.2010
petr s
-> Nwkt: Takové věci já předělávám na závit a šroubení
20:08:59
30.01.2010
Nwkt
-> petr s: že by Belzona 1000
polymery s kovovými plnidly pro širokou škálu použití při opravách mechanických částí strojů a zařízení
20:07:55
30.01.2010
petr s
-> COL: Belzona nebo tak nějak se jmenuje
19:43:21
30.01.2010
COL
-> Nwkt: takovej specialni (opravnej) tmel, dobre prilne, snad do toho jdou pak delat i zavity, ktere i trochu drzi. Bohuzel konkretni typ si uz nepamatuju, zkusim se kouknout v praci.
upraveno 1x, naposled 30.01.2010 19:43:43
19:04:50
30.01.2010
Nwkt
-> COL: Co přesně je to zač?
19:04:39
30.01.2010
Nwkt
-> Peťa Klíč: Viditelně to skrz to teče
19:03:32
30.01.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
já bych to nezahazoval, z výroby to muselo být taky nějak slepený nebo utěsněný.. sice se protáčelo ale žeby to tama viditelně teklo to taky ne
18:58:05
30.01.2010
COL
Ja jsem ocistil trubicku i prislusnou cast vika a pres ten spoj jsem uplacal takovy "elegantni" rukav z Belzony. Predchozi pokusy udelat neco podobneho z epoxidu na kov zkrachovaly, tohle drzi uz asi 3 roky.
18:48:20
30.01.2010
m8rinek
-> Peťa Klíč: ano tohle zahoď, nebo hodláš riskovat požár? Na plovákovku můžeš najet třeba půl km a mezitim ti může blejt benzin po celym motoru...
18:41:15
30.01.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: zas inteligentní poznámka, jistěže jsem dal jiný víčko. a todle mám zahodit?
18:06:51
30.01.2010
darklord
to je taky problem dat druhe viko? nejake s ekonostatom aj bez by som nasiel...
18:02:15
30.01.2010
Kuladmin
ja bych ji rozklepnul nejakym prubojnikem apod zvetsil prumer a naklepl zpet
a nejakym dvouslozkovym lepidlem se nemuze nic zkazit.
upraveno 1x, naposled 30.01.2010 18:02:38
17:59:40
30.01.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ahoj, nikde jsem to tu nenašel tak se ptám

má někdo nějakou zkušenost s opravou protáčející se trubičky přívodu paliva na víčku SEDRu?? lepidlo? tmel?
Extreme Tyres