-> Peťa Klíč: vykutit šroubení je asi nejjistější řešení, ale mě vždycky stačilo "narýhovat" - na silnici třeba i kombinačkama a pak s citem zaklepnout. U jednokomoráků to lze přes sponu poměrně elegantně posichrovat vázacím drátem, nejlépe nerezovým, u SEDRu hůř.
Tuto veselou příhodu jsem na různých škodovkách zažil 5 krát a zatím ještě nezahořel, fakt je, že 2x to bylo na nových BS, kde se komora vyjede rychle a 2x s užovkou, kde ten benzín člověk cítí ještě dřív, než se komora vyjede..
Fakt je, že k závadě přispívá plandavá hadice - v posledním případě jsem dal čerpadlo s šikmou trubkou výtlaku za starý s vodorovnou, hadici nechal v původní délce a do sponky na víku jí nenavlíknul..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
sedr - utržený přívod paliva
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 30.01.2010 do 01.02.2010, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
09:02:09
01.02.2010
01.02.2010

Jozka
17:25:10
31.01.2010
31.01.2010

ferrari
-> Honza120L: no ve´d preto som písal, že "závit+šrobení" je najlepšie riešenie...
17:22:06
31.01.2010
31.01.2010

Honza120L
je blbé že sehnat víko které nebude v prde--i je problém, ale lepení mnoho nepomáhá a postupně opět povolí... ale za zkoušku člověk nic nedá, maximálně vzplane
16:32:42
31.01.2010
31.01.2010

ferrari
JJ, epoxid, alebo "tekutý kov" (čo je zasa epoxid), by to mal dlhodobo držať...ale však kukám, že ostatní to majú vyskúšané...
-> Zeke-ten šestý: no hej, ale v dnešnej dobe zohnať EDSR/SEDR v super stave, to už je problém...
-> Zeke-ten šestý: no hej, ale v dnešnej dobe zohnať EDSR/SEDR v super stave, to už je problém...
15:20:03
31.01.2010
31.01.2010

Gemini
rozklepal som to a zalepil Loctitom na upevnovanie lozisk
13:56:47
31.01.2010
31.01.2010

Zeke-ten šestý
taky se mi to protacelo, vymenil sem karbec.....
13:54:40
31.01.2010
31.01.2010

tami
Měl jsem podobný problém,trochu jsem to obrousil a použil dvousložkový tmel pro studené svařování (68,-Kč), řádně naklepl a byl pokoj.
09:47:05
31.01.2010
31.01.2010

Bobesh
-> ferrari: Ani okolo,je to na chvíli a chčije to zase. Ono se to uvolní hlavně tím,když se člověk vyprdne na ten držák hadice na ventilvíku,pak to vibruje po celý dýlce. Buď nějakej tmel(pokud je víko rovný) nebo vyměnit za jinej kus.
09:02:00
31.01.2010
31.01.2010

ferrari
petr s 30.01.10 20:15:15 napsal:
→ Nwkt: Takové věci já předělávám na závit a
šroubeníto je najlepšie a najistejšie riešenie...niekedy to stačí aj poriadne zaklepnúť (klep na trubičku s smere osi trubičky)
→ Nwkt: Takové věci já předělávám na závit a
šroubeníto je najlepšie a najistejšie riešenie...niekedy to stačí aj poriadne zaklepnúť (klep na trubičku s smere osi trubičky)
01:37:11
31.01.2010
31.01.2010

Olgoj Chorchoj
-> Peťa Klíč: až se ti ten nátrubek z toho lepidla vyblembá, tak se to potom pozná tak, že po tobě zbude na silnici kráter (přesněji místo silnice)
20:15:15
30.01.2010
30.01.2010

petr s
-> Nwkt: Takové věci já předělávám na závit a šroubení
20:08:59
30.01.2010
30.01.2010

Nwkt
-> petr s: že by Belzona 1000
polymery s kovovými plnidly pro širokou škálu použití při opravách mechanických částí strojů a zařízení
polymery s kovovými plnidly pro širokou škálu použití při opravách mechanických částí strojů a zařízení
20:07:55
30.01.2010
30.01.2010

petr s
-> COL: Belzona nebo tak nějak se jmenuje
19:43:21
30.01.2010
30.01.2010

COL
-> Nwkt: takovej specialni (opravnej) tmel, dobre prilne, snad do toho jdou pak delat i zavity, ktere i trochu drzi. Bohuzel konkretni typ si uz nepamatuju, zkusim se kouknout v praci.
19:04:50
30.01.2010
30.01.2010

Nwkt
-> COL: Co přesně je to zač?
19:04:39
30.01.2010
30.01.2010

Nwkt
-> Peťa Klíč: Viditelně to skrz to teče
19:03:32
30.01.2010
30.01.2010

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
já bych to nezahazoval, z výroby to muselo být taky nějak slepený nebo utěsněný.. sice se protáčelo ale žeby to tama viditelně teklo to taky ne
18:58:05
30.01.2010
30.01.2010

COL
Ja jsem ocistil trubicku i prislusnou cast vika a pres ten spoj jsem uplacal takovy "elegantni" rukav z Belzony. Predchozi pokusy udelat neco podobneho z epoxidu na kov zkrachovaly, tohle drzi uz asi 3 roky.
18:48:20
30.01.2010
30.01.2010

m8rinek
-> Peťa Klíč: ano tohle zahoď, nebo hodláš riskovat požár? Na plovákovku můžeš najet třeba půl km a mezitim ti může blejt benzin po celym motoru...
18:41:15
30.01.2010
30.01.2010

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: zas inteligentní poznámka, jistěže jsem dal jiný víčko. a todle mám zahodit?
18:06:51
30.01.2010
30.01.2010

darklord
to je taky problem dat druhe viko? nejake s ekonostatom aj bez by som nasiel...
18:02:15
30.01.2010
30.01.2010

Kuladmin
ja bych ji rozklepnul nejakym prubojnikem apod zvetsil prumer a naklepl zpet
a nejakym dvouslozkovym lepidlem se nemuze nic zkazit.
a nejakym dvouslozkovym lepidlem se nemuze nic zkazit.
17:59:40
30.01.2010
30.01.2010

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ahoj, nikde jsem to tu nenašel tak se ptám
má někdo nějakou zkušenost s opravou protáčející se trubičky přívodu paliva na víčku SEDRu?? lepidlo? tmel?
má někdo nějakou zkušenost s opravou protáčející se trubičky přívodu paliva na víčku SEDRu?? lepidlo? tmel?
