skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problémik 120
21:04:43
08.02.2010
08.02.2010

ferrari
Trhač asfaltu z toho ani vačkou neurobíš...
18:06:39
08.02.2010
08.02.2010

Kapřík
-> Jarinko: ať tam dáš jakou chceš sériovou vačku, pořád se v tom nepovozíš. Pořád to bude jen sériová 120tka.. Chce to upravenou vačku od někoho, kdo tomu rozumí. Sériová vačka = sériový motor.. A krom toho nemáš lepší dát do auta 136 motor? Hned to bude mít vyšší výkon bez jakýchkoliv úprav...
16:59:42
08.02.2010
08.02.2010

Jarinko
Nazdar, tak hlava išla 1,6mm dole, kupil som aj nove rozvody, stare boli po 12000km ovisnute
, auto už ide, ale žiadny trhač asfaltu to ešte neni 
Jednoznačne musim zohnať inu vačku, nemate niekto ako milodar???
, auto už ide, ale žiadny trhač asfaltu to ešte neni 
Jednoznačne musim zohnať inu vačku, nemate niekto ako milodar???
12:39:35
03.02.2010
03.02.2010

Kapřík
-> minno:


12:29:14
03.02.2010
03.02.2010

minno
-> Kapřík: v pohode, nie je za čo. ja tiež neviem zas milión iných vecí

11:53:49
03.02.2010
03.02.2010

Kapřík
-> minno: vidíš, to jsem ani nevěděl. Nikdy jsem litinový 5ti kanál neměl rozdělaný. Díky za upřesňující info
Zase jsme o kousek chytřejší
Zase jsme o kousek chytřejší
11:52:17
03.02.2010
03.02.2010

minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a ešte k tomu aj tak napísal úplnu kravinu, lebo to vodítka neboli čo

11:32:18
03.02.2010
03.02.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Ale on jasne psal ze je odstranil, tak jsem myslel, ze je tam predtim nekdo dal


10:33:04
03.02.2010
03.02.2010

minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Kapřík: už sa to tu síce vyriešilo, ale len pre úplnosť dodám, že chlapci asi zabúdate na to, že liatinové hlavy nemajú v hlave vodítka vlisované ako ALU hlavy, ale vodítkami sú len presne navŕtané otvory v liatine, čiže ich nie je možné odstrániť
Maximálne tak zväčšiť priemer otvorov
Teda ak už hlava nebola upravovaná po opotrebení a nemá nalisované už klasické vodítka ako alu hlavy.....
Maximálne tak zväčšiť priemer otvorov
Teda ak už hlava nebola upravovaná po opotrebení a nemá nalisované už klasické vodítka ako alu hlavy.....21:39:30
31.01.2010
31.01.2010

ferrari
-> Olgoj Chorchoj: To by si ale fakt mohol, bo ma to dosť zaujíma - vážne to myslím.
21:20:12
31.01.2010
31.01.2010

Olgoj Chorchoj
-> vhml: no ty vole, já sem humanista, já tomu vůbec nerozumim
Bylo to snad něco s extrabuřtózně vysokejma rozdílama teplot v jednotlivejch fázích
Každopádně trochu to vysvětlení smysl dávalo. Jestli ti to tudíž takhle nestačí tak se stavim za Jančem a pak ti to povim
Bylo to snad něco s extrabuřtózně vysokejma rozdílama teplot v jednotlivejch fázích
Každopádně trochu to vysvětlení smysl dávalo. Jestli ti to tudíž takhle nestačí tak se stavim za Jančem a pak ti to povim
20:18:36
31.01.2010
31.01.2010

Shatter
rovné piesty a LS hlava...tak to má potom HEMI


20:09:44
31.01.2010
31.01.2010

ferrari
-> vhml: som podobne prekvapený...
19:41:21
31.01.2010
31.01.2010

vhml
-> Olgoj Chorchoj: a co to dela konkretne za problem ve spalovaku?
Neocekval bych az takhle zasadni drama a jsem zaskocen
Neocekval bych az takhle zasadni drama a jsem zaskocen
19:34:59
31.01.2010
31.01.2010

Olgoj Chorchoj
v žádnym případě neni vhodný mít rovný písty a kulový spalováky! Takovou legrácku sem na motoru taky měl (s K.P. 10:1) a odešel mi izolátor na svíčce. Spad do spalováku a komplet to tam pomlátil
... 3 motoráři mi nezávisle na sobě sdělili, že to bylo právě mou genitální kombinací rovnejch pístů a kulovejch spalováků. Dej LS písty
... 3 motoráři mi nezávisle na sobě sdělili, že to bylo právě mou genitální kombinací rovnejch pístů a kulovejch spalováků. Dej LS písty
16:47:22
31.01.2010
31.01.2010

darklord
-> ferrari: no ja pocitam s tym ze to bude treba cele ladit... len sa teraz vyskytla moznost dat zapisat 742.135/6 motor do TP tak s tym asi pockam az na "novy" motor... 130ka asi pojde na smetisko dejin 

16:40:36
31.01.2010
31.01.2010

ferrari
Skôr by som odporúčal tú 265/260 (či aká to je presne), akú má aj Tuner2..to je asi ešte prijateľné pre sériové jazdenie...278/270 už bude dosť ostré a bude treba ladiť karbec+rozdeľovač...ale to asik aj pre 265/260...
13:32:12
31.01.2010
31.01.2010

Jarinko
darklord 31.01.10 11:44:00 napsal:
→ Jarinko: pripadne ak chces mam tu engitec 278/270 co som
este nemal odvahu namontovat

Tak momentalne niesu prachy.. ale skusil by som...
→ Jarinko: pripadne ak chces mam tu engitec 278/270 co som
este nemal odvahu namontovat

Tak momentalne niesu prachy.. ale skusil by som...
11:44:00
31.01.2010
31.01.2010

darklord
-> Jarinko: pripadne ak chces mam tu engitec 278/270 co som este nemal odvahu namontovat


11:27:28
31.01.2010
31.01.2010

ferrari
-> Jarinko: Za málo. Ale naozaj, keby vieš objem spaľováku LSkovej hlavy, tak vypočítaš, o koľko to cca musíš dať dole...chce to poznať objem spaľováku...
Hm, a vačku možno najrýchlejšie a najlacnejšie zoženieš tú z 50 kW Feldy BMM...ale pozor - musí mať vačku n pohon palivového čerpadla...a ani tá 110LS/R by nemala byť nejak extra drahá, ale zas, aby Ťa dakto neoklamal...
Hm, a vačku možno najrýchlejšie a najlacnejšie zoženieš tú z 50 kW Feldy BMM...ale pozor - musí mať vačku n pohon palivového čerpadla...a ani tá 110LS/R by nemala byť nejak extra drahá, ale zas, aby Ťa dakto neoklamal...
10:54:32
31.01.2010
31.01.2010

Jarinko
ferrari: ok, konečne názor k svetu. Elkovú hlavu mám, ale speť ju dávať nebudem, už len kôli tomu že nemá guferá na ventiloch. LS hlava najskôr pôjde o 2mm dolu, potom sa uvidi...
Vychádza to lacnejšie ako nové piesty a kružky...
110LS-ova vačka asi tiež nebude lacný špás, ale skúsim ísť na vrakovisko:-)
Dakujem
Vychádza to lacnejšie ako nové piesty a kružky...
110LS-ova vačka asi tiež nebude lacný špás, ale skúsim ísť na vrakovisko:-)
Dakujem
09:12:49
31.01.2010
31.01.2010

ferrari
-> Jarinko: a to máš sériovú hlavu LS? Ak hej, tak máš 3 možnosti:
1. vymeniť piesty za LS
2. Znižiť túto hlavu, ale veľmi otázne je, o akú hodnotu. Možno má niekto skúsenosti a tiež je možné to proste zistiť - hlavu dole, otočiť naopak a opatrne vyplniť spaľovák nejakou kvapalinou = zistiť objem spaľováka. A potom ujž iba počítať.
3. Zohnať Lkovú hlavu a dať ju dole o 2 mm, tým sa dostaneš na KP 9,9
Vzhľadom na to, že už je čosi s hlavou robené (a hádam je OK), tak odporúčam variantu 2
Čo sa týka vačky, presne, ako už bolo napísané, nie je Favorit, ako Favorit. Ak máš vačku z obyč. Fava 135/136; tak treba zohnať vačku najlepšie z Fava 136x (248/248), alebo z Favo/felda 50 kW BMM...
-> darklord: JJ, ja si vačku 254/254 z BMM pochvaľujem, aj keď na druhú stranu neviem porovnať s 136x, resp 110R...
1. vymeniť piesty za LS
2. Znižiť túto hlavu, ale veľmi otázne je, o akú hodnotu. Možno má niekto skúsenosti a tiež je možné to proste zistiť - hlavu dole, otočiť naopak a opatrne vyplniť spaľovák nejakou kvapalinou = zistiť objem spaľováka. A potom ujž iba počítať.
3. Zohnať Lkovú hlavu a dať ju dole o 2 mm, tým sa dostaneš na KP 9,9
Vzhľadom na to, že už je čosi s hlavou robené (a hádam je OK), tak odporúčam variantu 2
Čo sa týka vačky, presne, ako už bolo napísané, nie je Favorit, ako Favorit. Ak máš vačku z obyč. Fava 135/136; tak treba zohnať vačku najlepšie z Fava 136x (248/248), alebo z Favo/felda 50 kW BMM...
-> darklord: JJ, ja si vačku 254/254 z BMM pochvaľujem, aj keď na druhú stranu neviem porovnať s 136x, resp 110R...
20:12:27
30.01.2010
30.01.2010

darklord
-> vhml: to jo, 136B vacka je na vstrek, ale niektori si to pochvaluju aj na karburatorovom motore... 136X by mohla byt fajn keby sa pouzil LEKR a zapalovanie 136X
20:05:41
30.01.2010
30.01.2010

vhml
-> darklord: tak ma stejne o kus posunuty casovani oproti eRku. Doba otevreni je v podste stejna ale celeho to probiha v trochu jinem miste.
19:59:05
30.01.2010
30.01.2010

darklord
-> vhml: a ked tam dal zo 136B/136X ? ono neni favorit ako favorit...
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
19:54:10
30.01.2010
30.01.2010

vhml
-> Jarinko: hlavu vrať zpátky Lkovou, nebo dej LS písty. V tom je největší chyba tvého motoru. Snižovat tuhle ani nemá cenu, protože bys jí musel snížit až o nějaké 3mm.
Volba vačky z favorita je naprosto nesmyslná a nevím jak jsi na takovou ptákovinu přišel. Použí vačku například ze 110LS/R
Volba vačky z favorita je naprosto nesmyslná a nevím jak jsi na takovou ptákovinu přišel. Použí vačku například ze 110LS/R
19:51:01
30.01.2010
30.01.2010

peti
-> Jarinko: a mas tam 120 piesty a LS hlavu?
19:49:21
30.01.2010
30.01.2010

Jarinko
Vodítka myslene iba tie výčnelky do kanálu.
Motor bol generálkovaný komplet, pri 80km/h si pekne pradie točák je poznať, ale nad 120 km/h sa mu fakt nechce, pred výmenou hlavy a vačky v pohode dal 140km/h...
Neviem či je na vine vačka, či hlava, alebo sa niečo iné pokašľalo. Hlavu môžem dať podbrúsiť, vačku vymeniť, ale neviem aké "hodnoty" použiť.
Prevodovka 4q, mechanické otváranie II.stupňa, sport. výfuk podla L/A
od úprav čakám zvýšenie rýchlosti aspoň na 150km/h a lepší točák(ten už mám)
A vlastne prečo by som nemohol postaviť 120 S rallye???
Motor bol generálkovaný komplet, pri 80km/h si pekne pradie točák je poznať, ale nad 120 km/h sa mu fakt nechce, pred výmenou hlavy a vačky v pohode dal 140km/h...Neviem či je na vine vačka, či hlava, alebo sa niečo iné pokašľalo. Hlavu môžem dať podbrúsiť, vačku vymeniť, ale neviem aké "hodnoty" použiť.
Prevodovka 4q, mechanické otváranie II.stupňa, sport. výfuk podla L/A
od úprav čakám zvýšenie rýchlosti aspoň na 150km/h a lepší točák(ten už mám)
A vlastne prečo by som nemohol postaviť 120 S rallye???
12:50:09
30.01.2010
30.01.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: A jeste da pryc voditka, takze mu ventily litaj jen tak v hlave...
11:31:21
30.01.2010
30.01.2010

vhml
...aneb jak jí proti proudu...
Většina lidí kombinuje sériové díly tak, aby to jako celek fungovalo nejlíp.
Ale tenhle chlapec to kombinuje na co nejhorší fungování
Většina lidí kombinuje sériové díly tak, aby to jako celek fungovalo nejlíp.
Ale tenhle chlapec to kombinuje na co nejhorší fungování

11:28:00
30.01.2010
30.01.2010

Kapřík
-> Jarinko: ono taky je potřeba zmínit, že ten motor je prakticky sériový, takže žádná raketa to nebude... ale zkusil bych to líp seřídit.. Ale je to takový zplácanec... 120tka motor, LS hlava nevím nevím, vačka fávo je sériová, odlehčený setrvák je ti na tom k ničemu...no to jsou takové divoké úpravy
11:25:05
30.01.2010
30.01.2010

darklord
no, teda 120 s LS hlavou, sak to nemoze mat vobec kompresiu. Pridaj predstih a uvidis co to urobi... ale osobne tomu asi nepomoze nic len vymena hlavy za taku aka tam ma byt alebo vymena piestov aby pasovali k hlave
11:11:53
30.01.2010
30.01.2010

ferrari
LS hlava na Lko? To dobré?
trochu aj napíš, ako si sa k tomu problému dostal. Robí to odjakživa? Od tuningu motora? Alebo to začalo odrazu?
trochu aj napíš, ako si sa k tomu problému dostal. Robí to odjakživa? Od tuningu motora? Alebo to začalo odrazu?
11:05:04
30.01.2010
30.01.2010

Kapřík
-> Jarinko: to jsem ještě neslyšel že by se odstraňovaly vodítka ventilů 
Jinak v předzápalu samozřejmě problém být může. Však zkus trochu přidat předstihu a uvidíš jestli to bude lepší nebo ne..

Jinak v předzápalu samozřejmě problém být může. Však zkus trochu přidat předstihu a uvidíš jestli to bude lepší nebo ne..
09:27:30
30.01.2010
30.01.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarinko: No jestli mas odstranene voditka tak ti asi kolem ventilu saje falesny vzduch.
01:14:22
30.01.2010
30.01.2010

Jarinko
Zdravím, mám škodu 120 s LS hlavou, lestene ventily, odstranene voditka, odlahčeny zotrvak, C-vahadla s vačkou z fáva. Motor slape ale iba v nizkych otáčkach, čo mi veľmi nevyhovuje, môže byť problém v predzápale? teraz je na nejakych +6. Dakujem za každu radu.
